Kämppä on kuin sikolätti ja mies vaan kutsuu vieraita kylään!
Siivota ei ehdi, kun kaikki aika on buukattu johonkin viikkoja putkeen, lepoakin kaipaisi. Ja mies vaan sano joka kutsulle kyllä, mökille pitää mennä, kavereille, veneelle, synttärikekkerit järkätä. Ja joo, ollaan me jossain välissä pari tuntia kotona, tervetuloa vaan meille Kaffelle! Onko muilla tällaista? Oonko sit joku tekopyhä, kun mua häiritsee vieraat paskaisessa kämpässä. Etenkin kun meillä ei ole normaalisti näin sottaista, nyt nää kiireet on vaan jatkuneet viikkoja putkeen. Ja joku vanhan kaveri vierailu vielä menisi, mutta mies kutsui huomiseksi lapsen kaverin perheen joka ei ole koskaan ennen käynyt meillä. Ahistaa.
Kommentit (22)
En ymmärrä mikä esittämisen tarve niin monilla on. Kotia puunataan pinna kireällä puoli päivää jonkun kahvittelun takia, ja tiuskitaan perheelle.
Sotkuinen koti on ystävyyden osoitus: olette niin läheisiä, ettei teidän takia tarvitse teeskennellä mitään.
Saako pistää paremmaksi xD ite valmistuin koulusta ja päätin, että en juhli. Stressaan ihan hulluna juhlien järjestämistä, kodin siisteyttä ja tarjottavia (joo, mulla on tässä suhteessa vähän "vikaa päässä" :D) ja mies ihan hyvin tämän tietää...
Noooo, mies ilmoitti seuraavana perjantaina iltapäivällä, että huomenna tulee porukkaa juhlimaan. Hän kutsui! About 40 ihmistä!!
Missä tarjottavat? Hän hakee aamulla lähikaupasta pakastekakun ja jotain! Niiii, kutsuttu porukka tulee autoilla 150-250km päästä ja ajattelit tarjota niille vain pakastekakkua ja jaffakeksejä? Kuka siivoaa ennen juhlia? Kuka keittää ne kahvit? Mistä astiat, kun meillä on vaan 12 kahvikuppia? Ja missä kaikki istuu, kun kaksiossa on tasan 6 tuolia, sohva ja yksi sänky? Jnejne...
Olin muuten tosi onnellinen ja otettu, kun mulle näin "järjestettiin" yllätysjuhlat...