Saako rahat takaisin jos maksaa velat ristiin moneen paikkaan (mulla DNA ja Intrum justitia)?
Eli olen maksanut DNA:ole, mutta velka lähetetty jo perintään ja sitten maksoin saman, lasku + muistutuskulut. Mutta nythän olen maksanut kahteen paikkaan sen varsinaisen laskun. Pitääkö itse soitella palautusten perään, vai saako ne automaattisesti?
Kommentit (6)
Se maksettu summa vähennetään seuraavasta DNA:n laskusta. Muistutuskuluja et varmaan saa.
Saat ne joko takaisin tai ne vähennetään automaattisesti seuraavassa laskussa.
Monessa paikassa on otettu käyttöön menettely, jos asiakas ei itse huomaa maksaneensa liikaa, ei palautusta. Joutuu soittamaan tai muuten ottamaan yhteyttä' jotta saa ylimaksetut eurot takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Monessa paikassa on otettu käyttöön menettely, jos asiakas ei itse huomaa maksaneensa liikaa, ei palautusta. Joutuu soittamaan tai muuten ottamaan yhteyttä' jotta saa ylimaksetut eurot takaisin.
Pitää paikkansa. Mä olen joskus maksanut huvikseni muutaman euron ylimääräistä kun olen yrittänyt pidentää kuukausilaskutuksesta useampaan kuukauteen.
Jos olisivat lyhentäneet, niin olisin maksanut esim. 6 kk etukäteen. Ärsyttää kaikki maksut, jotka pitäisi hoitaa joka kuukausi.
Eivät huomioineet mitenkään, vaan varastivat rahat.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Se maksettu summa vähennetään seuraavasta DNA:n laskusta. Muistutuskuluja et varmaan saa.
Entähän jos vaihdan liittymää? Hermo on mennyt DNA:han tämän laskusotkun ja parin muunkin seikan takia, en todellakaan aio jäädä heidän asiakkaakseen. Ap
Pitäisi tulla automaattisesti muistutuskulu vähennettynä.