Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako rahat takaisin jos maksaa velat ristiin moneen paikkaan (mulla DNA ja Intrum justitia)?

Vierailija
12.08.2017 |

Eli olen maksanut DNA:ole, mutta velka lähetetty jo perintään ja sitten maksoin saman, lasku + muistutuskulut. Mutta nythän olen maksanut kahteen paikkaan sen varsinaisen laskun. Pitääkö itse soitella palautusten perään, vai saako ne automaattisesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tulla automaattisesti muistutuskulu vähennettynä.

Vierailija
2/6 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksettu summa vähennetään seuraavasta DNA:n laskusta. Muistutuskuluja et varmaan saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ne joko takaisin tai ne vähennetään automaattisesti seuraavassa laskussa.

Vierailija
4/6 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa on otettu käyttöön menettely, jos asiakas ei itse huomaa maksaneensa liikaa, ei palautusta. Joutuu soittamaan tai muuten ottamaan yhteyttä' jotta saa ylimaksetut eurot takaisin.

Vierailija
5/6 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa paikassa on otettu käyttöön menettely, jos asiakas ei itse huomaa maksaneensa liikaa, ei palautusta. Joutuu soittamaan tai muuten ottamaan yhteyttä' jotta saa ylimaksetut eurot takaisin.

Pitää paikkansa. Mä olen joskus maksanut huvikseni muutaman euron ylimääräistä kun olen yrittänyt pidentää kuukausilaskutuksesta useampaan kuukauteen.

Jos olisivat lyhentäneet, niin olisin maksanut esim. 6 kk etukäteen. Ärsyttää kaikki maksut, jotka pitäisi hoitaa joka kuukausi.

Eivät huomioineet mitenkään, vaan varastivat rahat.

Sinkkumies

Vierailija
6/6 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se maksettu summa vähennetään seuraavasta DNA:n laskusta. Muistutuskuluja et varmaan saa. 

Entähän jos vaihdan liittymää? Hermo on mennyt DNA:han tämän laskusotkun ja parin muunkin seikan takia, en todellakaan aio jäädä heidän asiakkaakseen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi