Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutun chihuahua puri heidän taaperoaan, tuttu antoi pois tanskandogginsa "se on paljon isompi riski sitten jos jotain käy"

Vierailija
12.08.2017 |

En tajua logiikkaa. Eli kiltti doggi, joka on aina pitänyt lasta todella nätisti joutui vaihtamaan kotia kun taas chihuahua sai jäädä perheeseen. Käy niin sääli, kun doggi on jo 11-vuotias eli joutuu viettämään viimeisen/viimeiset vuotensa vieraiden seurassa. Oli todella kiintynyt tähän tutun perheeseen :(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään, jos perheessä on chihu ja tanskandoggi, se kertoo kaiken olennaisen perheen motivaatiosta hankkia koiria.

Tästä haluaisin vähän tarkennusta. Mitäs tällä oikein tarkotit?

Koirat on valittu puhtaasti ääripäänäkökulmasta. Isoin koiratotu ja pienin koirarotu. Mitään yhteista harrastettavaa noilla ei ole, mitä nyt lenkkeily. Ei mitään järkeä. Eli karnevalistinen koiranhankintapolitiikka, juu ei.

Yhteisiä harrastuksia? Ei koirat tarvitse mitään yhteisiä harrastuksia, eikä niitä koiria myöskään tarvitse valita muuta kuin oman elämäntyylin perusteella. Chihu ja doggi tulee hyvin toimeen keskenään, eikä kummankaan rodun kanssa yleensä harrasteta mitään. Mulla on laumanvartija ja sekarotunen. Hyvin tulee toimeen.

😂😂😂 tiedätkö yhtään mistä puhut? Otapa selvää miten tavattoman yleistä on chihujen kanssa harrastaa näyttelyjä ja agilityä. Doggit harrastaa myös paljon ainakin näyttelyjä.

Lainasitko väärää viestiä vai unohditko pointtisi kesken kirjoittamisen?

Miten niin? Vastasin väitteeseen, ettei chihun ja doggin kanssa yleensä harrasteta mitään. Mutta sain jo vastauksen, näyttelyt ei kuulema ole harrastus.

Vierailija
22/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ELÄINTÄ ei jätetä pikkulapsen kanssa kahdestaan! Tottakai koira puree, jos sitä kiusaa! Ei taapero tajua kuinka koiran kanssa kuuluu olla.

T. Pikkukoiran omistaja ja kalmen pienen lapsen yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään, jos perheessä on chihu ja tanskandoggi, se kertoo kaiken olennaisen perheen motivaatiosta hankkia koiria.

Tästä haluaisin vähän tarkennusta. Mitäs tällä oikein tarkotit?

Koirat on valittu puhtaasti ääripäänäkökulmasta. Isoin koiratotu ja pienin koirarotu. Mitään yhteista harrastettavaa noilla ei ole, mitä nyt lenkkeily. Ei mitään järkeä. Eli karnevalistinen koiranhankintapolitiikka, juu ei.

Yhteisiä harrastuksia? Ei koirat tarvitse mitään yhteisiä harrastuksia, eikä niitä koiria myöskään tarvitse valita muuta kuin oman elämäntyylin perusteella. Chihu ja doggi tulee hyvin toimeen keskenään, eikä kummankaan rodun kanssa yleensä harrasteta mitään. Mulla on laumanvartija ja sekarotunen. Hyvin tulee toimeen.

😂😂😂 tiedätkö yhtään mistä puhut? Otapa selvää miten tavattoman yleistä on chihujen kanssa harrastaa näyttelyjä ja agilityä. Doggit harrastaa myös paljon ainakin näyttelyjä.

Lainasitko väärää viestiä vai unohditko pointtisi kesken kirjoittamisen?

Miten niin? Vastasin väitteeseen, ettei chihun ja doggin kanssa yleensä harrasteta mitään. Mutta sain jo vastauksen, näyttelyt ei kuulema ole harrastus.

No ihmiselle ne näyttelyt voivat toki olla harrastus. Koiran kannalta eivät niinkään.

Vierailija
24/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chichihaut pitäisi kieltää lailla. Ihme rotan ja viemärirotan sekasikiöitä.

Ainoa sekasikiö taidat olla sinä itse. Onko paljonkin kokemusta Chihuahua -rodusta? Opettele ensin edes kirjoittamaan se oikein.

Vierailija
25/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Porvoosta päin nämäkin koirat. Todella vanha vanha doggi, jos on jo 11 v. Ei taida olla enää kodinvaihtajaksi...

Vierailija
26/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chichihaut pitäisi kieltää lailla. Ihme rotan ja viemärirotan sekasikiöitä.

Ainoa sekasikiö taidat olla sinä itse. Onko paljonkin kokemusta Chihuahua -rodusta? Opettele ensin edes kirjoittamaan se oikein.

Samaa mieltä. Chihuahuan omistajana tekee ihan pahaa lukea tälläisiä kommentteja.

Vierailija
27/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Porvoosta päin nämäkin koirat. Todella vanha vanha doggi, jos on jo 11 v. Ei taida olla enää kodinvaihtajaksi...

Halusivat sen juuri maalle "eläkepäiviä viettämään" kun kaikki energia menee uuden pennun kanssa.

Ap

Vierailija
28/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusivat sen juuri maalle "eläkepäiviä viettämään" kun kaikki energia menee uuden pennun kanssa.

Ap

En ole lainaamasi henkilö. Mutta tiesitkö ap. doggin keski-ikä on 6-8v. Siksi epäilyttää.. siinä ainoa syy miksi minulla ei doggia ole, liian varhainen luopuminen.

Vierailija
29/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös Chihuahuan omistaja ja ihmettelen todella tätä joidenkin ihmisten raivoa pieniä kääpiörotuja kohtaan. Ja ennen kaikkea ihmettelen sitä, että ne pahimmat kiihkoilijat löytyvät toisista koiraihmisistä. 

Jokainen koira on omistajansa näköinen. Kaikki koirat tarvitsevat koulutusta. Chihuahua on älykäs ja aktiivinen koira, joka täytyy kouluttaa ihan niin kuin kaikki muutkin koirat. Pieni koko ei tee siitä huonompaa koiraa, vaikka moni sitä aliarvioi ja arvostelee. Jokainen ottaa itselleen sopivan rodun, toiselle sopii Chihu ja jollekin toiselle Bullterrieri. Ihan yhtä rakkaita ja arvokkaita ovat kumpikin.

Vierailija
30/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös Chihuahuan omistaja ja ihmettelen todella tätä joidenkin ihmisten raivoa pieniä kääpiörotuja kohtaan. Ja ennen kaikkea ihmettelen sitä, että ne pahimmat kiihkoilijat löytyvät toisista koiraihmisistä. 

Jokainen koira on omistajansa näköinen. Kaikki koirat tarvitsevat koulutusta. Chihuahua on älykäs ja aktiivinen koira, joka täytyy kouluttaa ihan niin kuin kaikki muutkin koirat. Pieni koko ei tee siitä huonompaa koiraa, vaikka moni sitä aliarvioi ja arvostelee. Jokainen ottaa itselleen sopivan rodun, toiselle sopii Chihu ja jollekin toiselle Bullterrieri. Ihan yhtä rakkaita ja arvokkaita ovat kumpikin.

Minä tavallaan ymmärrän! Ei ole rodun vika, että osa ja aika iso osa omistajista tottapuhuen jättää chihunsa kouluttamatta, ennemminkin hemmotellaan pilalle. Mutta tämä yleistetään, nehän juuri on niitä purevia räköttäjiä. Itse olen kahden koulutetun chihun omistaja eikä kiltimpää ja ihanampaa rotua voi olla.

Kauhistuneena tosiaan facesta luen chihuryhmiä.. on hellevaatetta on sisävessaa on sitä ja tätä, viimeksi eilen kysyttiin millainen sänky pitäisi ostaa kun on jo ostettu neljä mutta mikään ei chihulle kelpaa... koira inhimillistetään eikä saa olla koira.

Vierailija
31/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla on 3 jotain pientä räkyttävää rakkia 2chihua ja 1joku muu ja irlanninsusikoira.

Meidän lapsia ei voi yhtään antaa olla pienten koirien kanssa,purevat, näykkivät,räkyttävät ym. Ja tuo iso koira on taas tosi rauhallinen,tykkää lapsista,pihalla juoksevat ja riehuvat,eikä välitä mitään jos lapset on vähän kovakouraisia vaikka on puhuttu monet kerrat kuinka koirien kanssa pitää olla.

Vierailija
32/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tavallaan ymmärrän! Ei ole rodun vika, että osa ja aika iso osa omistajista tottapuhuen jättää chihunsa kouluttamatta, ennemminkin hemmotellaan pilalle. Mutta tämä yleistetään, nehän juuri on niitä purevia räköttäjiä. Itse olen kahden koulutetun chihun omistaja eikä kiltimpää ja ihanampaa rotua voi olla.

Kauhistuneena tosiaan facesta luen chihuryhmiä.. on hellevaatetta on sisävessaa on sitä ja tätä, viimeksi eilen kysyttiin millainen sänky pitäisi ostaa kun on jo ostettu neljä mutta mikään ei chihulle kelpaa... koira inhimillistetään eikä saa olla koira.

Toisaalta chihut ovat maineensa ansainneetkin, aivan kuten sakemmannit, rotikat yms. ns. "vaaralliset" rodut. Älkää ymmärtäkö väärin, itelläni on myös sakemanni, tosin koulutettu sellainen, enkä yleensä yleistä koirarotuja, mutta valitettavasti 90% vastaantulevista pikkukoirista käyttäytyy hyvinkin huonosti, kun oma koira vaan kävelee rauhallisesti ohi. Eikä ne omistajat sitä pikkupullaansa toru vaan jäävät siihen vaan seisomaan ja pällistelemään.

Vierailija
33/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on voittanut Päivän WT -palkinnon, onnea ap:lle!

Vierailija
34/34 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chicuthan on kovia puremaan, jos ovat sen luonteisia. Kaverin mutsilla on kolme ja se yksi puree, ei ollu kerran meinannu saada sitä irti kädestä.

Meidän perheen sisällä ollut neljä chihua eivätkä ole koskaan purrut ketään.