Ymmärrän pettämisen, jos nainen..
Itse olen sitä mieltä, että jos naisessa on kaikki kohdallaan, niin ei ole pettämisen tarvetta. Jos nainen on sekä ulkoisesti, että sisäisesti kaunis, niin miksi olisi tarvetta viettää kaksoiselämään ?
Yleensä naiset , jotka ovat töykeitä, eivätkä pidä huolta ulkonäöstään ja valittavat miehelle 24/7 jostain turhasta ovat siinä pettämisvyökykkeellä. Enkä ihmettele. Jos kotona saa aina kuraa niskaan, niin kai miehellä on oikeus mennä hakemaan läheisyyttä ja mukavuutta muualta..
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.Miksi sellainen mies on suhteessa jos on tarve pettää?Pettäminen on ok vain jos siihen on lupa.
Ei ole helppoa jättää lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.Miksi sellainen mies on suhteessa jos on tarve pettää?Pettäminen on ok vain jos siihen on lupa.
Eihän se silloin ole pettämistä jos siihen on lupa. :)
Ei todellakaan ole likeus pettää oli kotona minkälaiset olot tahansa. Ei se nainen yksin voi suhdetta korjata ja huonoon suhteeseen tarvitsee molemmat osapuolet. Jos kotona on perseestä ja haluaa jotain muuta niin sillon toiselle osapuolelle tehdään selväksi että tämä ei toimi heippa. On röyhkeää aiheuttaa toiselle sydänsuruja ja vuosien tuskaa koska pettäminen aiheuttaa todella paljon tuskaa.
Itse olen sitä mieltä, jos miehessä on kaikki kohdallaan niin ei pettämiseen ole tarvetta. Jos mies on ulkoisesti ja sisäisesi kaunis, niin miksi on tarvetta viettää kaksoiselämää?
Yleensä miehet, jotka ovat töykeitä, eivätkä pidä huolta ulkonäöstään ja valittavat naiselle 24/7 jostain turhasta ovat siinä pettämisvyökykkeellä. Enkä ihmettele.
Ole hyvä, siinä veroisesi vastaus.