Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä sinua kiukuttaa juuri nyt?

Vierailija
09.07.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistin sulkeutumisajan päin prinkkalaa enkä ehtinyt korottaa huutoani. Olin etsinyt kyseistä tuotetta jo pitkään kaupoista, kirppiksiltä ja huutiksesta. Sitä ei enää saa kaupoista ja voittanut huutohinta oli tosi tosi alhainen. Harmin paikka, mutta sen siitä saa kun hutiloi.

Vierailija
2/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmisten rikkinäiset sielut ja sisäinen tuska, jota heidän on vaikea edes tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua ajatella meidän suhdetta yhtään pidemmälle vaan ennemmin päivän kerrallaan. sinänsä ihan ok mutta en aio kyllä vuosikausia olla suhteessa, jossa otetaan päivä kerrallaan ilman mitään sen kummempaa sitoutumista tulevaisuuteen.

Vierailija
4/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihis aloitettu sen sata kertaa, parhaimmillaan olin jo 16kg laihempi ja nyt taas lähes lähtölukemissa!

Vierailija
5/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttialoitus.

Vierailija
6/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaikka mitä tekemistä, mutta keuhkot on täynnä limaa ja kuume nousee vähän väliä :p

Vierailija
7/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olin postiivinen- niin väsynyt sukulainen alkoi pommittaa omilla suruillaan- help

Vierailija
8/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo ilmoitti viikko sitten haluavansa eron, vain 7kk avioliiton jälkeen, mutta olivat 5vuotta yhdessä ja nyt tuo samainen nainen on viettänyt viime yön veljeni kaverin luona, intiimeissa merkeissä ja he ovat kovin rakastuneita... =/ harmittaa veljeni puolesta mutta toisaalta moinen nainen ei ole veljeni arvoinen. Onneksi heillä ei ole lapsia.

Jumankauta vaan mikä horatsu, en voi käsittää?!

Vierailija
9/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa soittaa miljoona kertaa ennekuin maksavat... ei aina jaksaisi karhuta!

Vierailija
10/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin just liiton jäsenmaksun ja kirosin surkeaa palkkaani.

Vierailija
11/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se et mulla on pieni päänsärky

Vierailija
12/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin käymään asioilla aamupäivällä, mies lähti töihin klo 13. Pyysin että laittaa ruoan, että saadaan koko jengi syödä. Mä jouduin myös lasten kanssa lähtemään muualle siinä klo 13 maissa.

Ei sitten ollut viitsinyt edes makaronia keittää, kun ei HÄNELLÄ ole nälkä. Mitäpä väliä mulla tai kolmella lapsella, jotka joutuvat olla useamman tunnin reissussa ennenkuin ehditään uudelleen hellan ääreen. RÄYH!

Vierailija
13/13 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun raittiin puoleisessa autossa, odottamassa lapsia koulusta. Itse sammutan aina auton , koska laki niin sanoo. Tyhjäkäynti on kielletty . 

Nyt tuohon eteen kuitenkin  pysäköi autoilija, joka surutta savuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän