Miten kukaan aikuinen voi mahtua XS-koon vaatteisiin?!?
Kommentit (108)
163 ja 50kg, menee XS ja osa xxs. Vyötärö 59 ja lantio 88. Rinnat 60H, joten niistä ottaa kiinni tuo xxs yleensä. S on ok myös rintojen kohdalta, mutta vyötäröltä löysä. Alaosat on sitten s, tai en ole kokeillut oikeastaan edes XS. Ja oon kuitenkin 38v ja pari lastakin.
Minulle mahtuu jotku xs koon topit ja hupparit. Olen 170cm/60kg. Housuissa pitää olla koko:s. Ja oon yli 40v.
Kyllä mahtuu, mutta tykkään löysemistä vaatteista. Yleensä puseroista ja neuleista otan kokoa s tai m. Takit ja muut istuvimmiksi tarkoitetut vaatteet sitten xs. Farkuissa ja housuissa vaihdellen tuumakoosta 25 eteenpäin, riippuen haluanko istuvaaa vai väljempää mallia. Olen 167cm ja 48kg, ry 83, vy 59 ja ly 90cm.
Olin 26-vuotiaana 165 cm, 45 kg ja paidat oli kokoa m. En tiedä kuinka laiha saa olla että menis xs. Esim hm xs-paidat näyttävät pikkulapselle sopivilta.
OLen 146 ja painan 45kg, en anoreetikko, hyvin menee tuon kokoiset vaatteet. ikää 36 nainen.
Nuorena kunnolin ihan rasvaton niin käytin jo L kokoa. Toki olen pitkä ja isokokoinen ollut aina vaikka rasvaton nuorena. Nykyään xl näin normaalikokoisena kun jo vähän rasvaakin. Ehkä joku siro lapsenkokoinen voi olla xs. Omat lapsetkin kyllä L kokoisia.
Olen 163 cm pitkä, painan 62 kg ja käytän kokoja XS-S tai 34-36
155 pitkä ja paino 45kg. Normaali paino minun kokoiselle hobitille.
Olen 31-vuotias vielä kaiken lisäksi D=