Miten kukaan aikuinen voi mahtua XS-koon vaatteisiin?!?
Kommentit (108)
Mulle menee ainakin paidat ja myös osa housuista.
T: 160cm ja 55kg
Itse mahdun ihan hyvin ja painan n.100 kg.
Mä käytin vielä yli 30v:nä ja yksi mun tyttäristäni samoin nyt lähes 30v:nä. Mitat mulla 164/52 (3 lapsen jälkeen) ja tyttärellä 168/50. Ihan normaalivartaloisia mutta siroja molemmat. Mä tiedän paljonkin naisia (jopa 50+v) jotka on xs-s kokoa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan aiemmalle vastaajalle, 162 cm/66 kg ei voi olla siro. Itse olen 172 cm/60 kg ja olen melko paksu vartaloltani. 5 kg hoikempana olin siro. Ja ei, minulle ei sovi xs, vaikka rintoja ei ihmeemmin ole.
Kaikki saavat tungettua xs-koon päälleen, mutta eri asia, sopiiko se :D
Joo mietin ihan samaa, kummasti kaikki av mammat on nyt kokoa xs tai s. Ja tiedoksi teille d kupeille, mulla on 90D ja kapea vyötärö ei todellakaan mene xs tai s paidat koska d kuppi nostaa jo aika paljon paitaa tissien kohalla ylemmäs joten pitää ottaa isompi paita ja katsoa että ne on myös pitkiä ettei tule napapaidaksi. Alaosa on sitten mulla eri asia en kuulu näihin pieniin naisiin vaikka en lihava olekkaan. Painan alle 68kg ja 168cm
Mulla on samat mitat kuin tuossa edellisessä mainittiin 162/66. Ei puhettakaan että mahtuisin s kokoisiin vaatteisiin:D M kyllä, 38-40
Paljon tupakkaa ja olutta (eikä paljon muuta) sisältävällä dieetillä ainakin pääsee noihin mittoihin
Mitat 85-65-88 cm. Pituus 157cm. Ikä 52. Ulkoiluvaatteita ei pahemmin kannata katsella naistenosastolta, lastenosastolta löytyy parhaiten. Takit ovat koossa xs liian suuria. Xs ulkoiluhousut ovat täysin vitsi, niihin mahtuisi kaksikin omaa reittäni samaan lahkeeseen.
Olen 172cm/58kg ja mahdun aivan helposti xs koon vaatteisiin.
Minulla rintaliivien koko 70A-75A (/70B). Pituus alle 160, paino alle 50. S ja XS yleisimmät koot Hennesin tyyppisissä liikkeissä.
173cm ja 50kg ja synnyttänyt. Raskauskiloja ei hirvittävää mää tullut, tarpeeksi kuitenkin ja nekin vähät jäivät melkolailla synnytys-osastolle. . Kaikki niukimmat xs -vaatteet eivät enää hiettämättä jalkaan mene, muualle kyllä. Vaikka syön kuin hevonen, en liho. Lievästi alipainoinen mutta muuten perusterve. Testattu on pariinkin otteeseen kun itse huolestuin. Olen vain hoikka. Ja peputon, tissitön ja suht lihaksetonkin. Olen kai niitä, jotka joutuvat suihkussa juoksemaan edestakaisin, että kastuvat.
Ihan helposti mahdun, tosin monissa vaatteissa jäävät helmat, hihat ja lahkeet lyhyiksi pienissä koissa.
171 cm, 58 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan aiemmalle vastaajalle, 162 cm/66 kg ei voi olla siro. Itse olen 172 cm/60 kg ja olen melko paksu vartaloltani. 5 kg hoikempana olin siro. Ja ei, minulle ei sovi xs, vaikka rintoja ei ihmeemmin ole.
Kaikki saavat tungettua xs-koon päälleen, mutta eri asia, sopiiko se :D
Joo mietin ihan samaa, kummasti kaikki av mammat on nyt kokoa xs tai s. Ja tiedoksi teille d kupeille, mulla on 90D ja kapea vyötärö ei todellakaan mene xs tai s paidat koska d kuppi nostaa jo aika paljon paitaa tissien kohalla ylemmäs joten pitää ottaa isompi paita ja katsoa että ne on myös pitkiä ettei tule napapaidaksi. Alaosa on sitten mulla eri asia en kuulu näihin pieniin naisiin vaikka en lihava olekkaan. Painan alle 68kg ja 168cm
Mutta 65-70D ei ole vielä kummoinenkaan rintamus. Ihan tavalliset tissit. Ja menevät xs-paitoihin.
90 d tisseillä on aika paljon isompi ihminen kuin 65 d. Ei ihme jos ei xs sovi sen kokoiselle
29v, 55kg 163cm, 88-62-87. Monet xs mahtuu mutta en tykkää piukoista vaatteista niin aika vähän tulee käytettyä. Tosin tuntuu et kaikki ketjuliikkeiden vaatteiden koot on iha hatusta vedettyjä, mullakin kaapissa kokoa 44-46 olevia vaatteita jotka oikean kokoisia :D pienimmät housut taas esim on lastenosastolta, kokoa 164 (vastaavasti aikuisten os.kokoa 32 ja 34 löytyy myös). Et ei se nii ihmeellistä oo jos joku mahtuu xsään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahtuu xs-kokoon, 168cm ja 50 kg. Synnyttänytkin olen. En äkkiseltään keksi mitään merkkiä, joilta xs olisi liian pieni minulle. Ja satun vaan olemaan rakenteeltani siro.
Näin on täälläkin. Enkä koe olevani mitenkään siro!
Mitat samat kuin sinulla!
Mä en ole koskaan mahtunut xs kokoon. Ennen lasten tekoa 176/52 ja m/38 oli silti vaatekoko. Vyötäröstä sain sormet ympäri kun veti mahan sisään, silti farkkujen koko 29/34.
Mulla onkin leveä viikinki luuranko 😂 toiset on sirompia.
Mulle menee ihan hyvin. 157cm ja jotain 46-47kg.
Farkkujen tuumakoko jotain 24-25, liian pitkiä ne lähes aina on.
Vanha ketju tiedän:) Minun mitat on ry80 vy62 ly85 ja koko xs on yleensä aina liian pieni. Vaatemerkkien mitoituksissa on suuria eroja. Sanoisin että xs on lähinnä kapearakenteisen varhaisteinin koko.
Anneli* kirjoitti:
Vanha ketju tiedän:) Minun mitat on ry80 vy62 ly85 ja koko xs on yleensä aina liian pieni. Vaatemerkkien mitoituksissa on suuria eroja. Sanoisin että xs on lähinnä kapearakenteisen varhaisteinin koko.
Hassua, olen itse 82-60-90 ja minulle menee XS. Tosin alushousuissa ja bikinialaosissa suosin kokoa S.
Minä 163cm ja 55kg, osa kokoa S mutta suurin osa XS.