Miten kukaan aikuinen voi mahtua XS-koon vaatteisiin?!?
Kommentit (108)
Mun tyttö mahtuu, pituus 161 ja paino n. 45 kg. Muita mittoja en tiedä.
Riippuu ihan vartalonmallista. Mulla menee XS-koon paidat, mutta housut onkin sitten M- ja jopa L-kokoa. Joillain on taas toisinpäin.
Riippuu vaatemerkistä ja mallista. Mahdun joihinkin. Jotkut taas näyttää mallilta anoreksia, siis ei mahtuisi lahje edes mun reidestä läpi.
Kokoa 162cm ja 55kg. Ennen lapsia meni xs koot aika hyvin ja teininä. Mutta synnyttäneellä naisella on usein mm. lantio liian leveä xs-kokoon, vaikka muuten hoikka olisikin.
Mun tyttö (15v.) käyttää xxs-xs vaatteita ja ry on 74 vy61 ja ly 84. Eli aika hoikka saa olla.
Toppi yleensä xs. Ei ole juurikaan rintavarustusta.
Siis miten niin? Käytän vieläkin 7. kuulla ollessani xs-koon vaatteita. Kohta tosin täytyy siirtyä isompiin kun vatsa alkaa kasvaa sitä tahtia. Olen 163cm ja 55kg.
Hyvin mahtuu xs-kokoon, 168cm ja 50 kg. Synnyttänytkin olen. En äkkiseltään keksi mitään merkkiä, joilta xs olisi liian pieni minulle. Ja satun vaan olemaan rakenteeltani siro.
Olen siro, 158cm, 46kg, 3 lapsen äiti. Koko xs hyvä :) näytän normaalilta, en anorektikolta.
Minäpä painan reilu 60kg ja käytän XS-S yläkropan vaatteissa. Omaan kapean uuman, joten pienet vaatteet sopivat, vaikka D-kupin rinnat minulla onkin.
Alakropasta sitten olenkin M ison peppuni ja reisieni takia. :)
OT:
Sisko toi aasiasta ihania prinsessamekkoja meidän 6-vuotiaalle tuliaisiksi. Kukin oli xxs-kokoa ja sopivia. Siskolta oli mennyt vaatemerkki tms ohi. Kussakin mekossa luki sexydress niskalenkissä. :D
Vaatekoot on nykyään ihan mitä sattuu. Ostin just kahdet kesähousut, toiset xs ja toiset kokoa 40. Samasta liikkeestä vielä. Tämän vuoksi en tilaa netistä mitään vaatteita kun en todellakaan tiedä mikä koko ois paras.
Oon 173cm pitkä.
160cm/52kg
Riippuu toki vaatteesta sopiiko XS vai S
Mulle. 165/49 ja eipä ole kukaan koskaan anorektikoksi haukkunut. Aina ollut raskauksia lukuun ottamatta samassa mitassa, kun ennen raskauksia oli rinnat, niin yläosat oli S mutta nyt kun ei ole rintoja enää vuosien imetysten jälkeen, niin yläosat myös XS.
Minä. 166 cm ja 52 kg. Ei minulla ole anoreksiaa ja tissitkin on. Ajokortin mukaan kohta 37-vuotias.
XS tai lasten 160cm.
.
.
T: M 162cm ja 48kg
Öööö. Minä 163cm ja 55kg mahdun oikein hyvin. Monesti mietin, että mitä kokoja oikeasti pienet käyttää, kun minä normaalikokoisena mahdun pienimpään kokoon...
Riippuu vaatteesta onko xs vai s. 145cm 40kg minä. Tosin housunlahkeista pitää aina 10-12cm lyhentää vaikka koko onkin 34.
Anorektikko.