Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntana levarille?

Vierailija
11.08.2017 |

Onko kukaan pariskunta pysähtynyt näille motarin levähdyspaikoille naimaan? Mies runkkareita tuntuu olevan ainakin Janakkalassa, onko pariskunnilla tai naisilla kokemusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin levarilla elämäni ehkä kiihottavimman panon :)

Vierailija
2/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kullan kanssa vai?

Kerro lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerran pantiin siellä näkötornissa, olisko just janakkalaa

Vierailija
4/10 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ei kait ole mitään seksuaalista merkitystä, mutta näkötorni on Iittalassa:)

Mä oon joskus vaimoni kanssa rakastellut jossain tienvarsiparkissa. Ei ollut muita paikalla.

5/10 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran iski jäätävä himo motarilla ja eiku ekalle levähdyspaikalle vaimon kanssa =)

Eiköhän sinne vaan sattunu joku lapsiperhe kysymään että tarvitaanko täällä apua, kun yhdet jalat sojotti takaovesta.

Vierailija
6/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuauton kanssa kulkiessamme joskus pysähdyimme sekstaileen. Kerran samalle levähdysalueelle pysähtyi toinen matkailuauto ja ilmeisesti sielläkin harrastettiin seksiä kun olimme lähdössä. Ainakin heilumisesta päätellen!

Vierailija
7/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tarkoittaa Hämeenlinnasta eteläänpäin ensimmäinen levähdyspaikka. Olen yhden (ja viimeisen) kerran sinne pysähtynyt. Ehdin savukkeen sytyttämään, ja jo siihen pelmahti joku vanhempi mies vihjailemaan, luullen minua tosin joksikin toiseksi, no kun tilanne kävi hänelle selväksi, että kohta lätty lätisee, niin aika liukkaasti kyllä lähti siitä.

Vierailija
8/10 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tarkoittaa Hämeenlinnasta eteläänpäin ensimmäinen levähdyspaikka. Olen yhden (ja viimeisen) kerran sinne pysähtynyt. Ehdin savukkeen sytyttämään, ja jo siihen pelmahti joku vanhempi mies vihjailemaan, luullen minua tosin joksikin toiseksi, no kun tilanne kävi hänelle selväksi, että kohta lätty lätisee, niin aika liukkaasti kyllä lähti siitä.

Olen siis mies, eli homoja paikka siis ilmeisesti kuhisee.

Vierailija
9/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa just yks päivä pysähdyttiin tolle Janakkalan levarille vaimon kanssa. Eka yritettiin takapenkillä, mutta oli liian ahdasta. Siirryttiin metsään, siellä oli jotain painokuvia ripustettu puuhun. Siinä yhtä mäntyä vasten sitten panin takaa vaimoa ja jatkettiin matkaa:)

Vierailija
10/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva käydä katselemassa heteroseksiä jossain levarilla tms. Mut onko paikkoja, ettei homoja olisi samassa paikassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme