Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ammattisi? Palkka kuukaudessa käteen?

Vierailija
11.08.2017 |

Minä aloitan. Lähihoitaja ja noin 1800€ kuussa käteen.

Kommentit (585)

Vierailija
561/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä, 2100e/kk. 

Vierailija
562/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja n. 1700-2200euroa käteen. lisät tekevät paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtori yläkoulussa, 10 v työkokemus. 2700 € kuussa käteen.

Vierailija
564/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioanalyytikko, vastavalmistunut eli ei ikälisiä. Peruspalkan netto 1804 euroa. Tähän lisät 100-500 € yli- ja vuorotöistä.

Vierailija
565/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöntekijä, n. 8 000 - 12 000 euroa kuukaudessa.

Vierailija
566/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanope ja aineenope, käteen jää 2040e, tässä jo ikälisä ja erityistehtävälisä. :(

2900e on ennen veroja.

Vierailija
567/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion ope, käteen jää 3300€, brutto noin 5000€.

Keväällä oli enemmän, mutta jotain eritystehtäviä jäi pois.

Vierailija
568/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatillinen opettaja. Kaikki ikälisät+tutkintolisät. Netto ilman ylitunteja 2700 egee.

Miksi opettajien pitää aina mainita nuo peruspalkat? Ne eivät ole hyviä, mutta kaikilla tuntemillani maikoilla on läjä lisätunteja ja hyvät liksat. Päälle viittä tonniakin monilla.

Vierailija
569/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluemyyntipäällikkö. Kaupallinen koulutus.

8200.-/brutto. + Työsuhdeauto, 2 vuoden välein uusi, arvo n. 45000.-. Puhelinetu, It-etu, vapaat työajat, päivärahat n. 400.-/kk netto. Vuosittain jaettavat bonukset n. 10000.-

Eli netto n. 6200.-/kk.

Toki tuohon päälle tulee "edustustili", joka on periaatteessa rajaton. Vien asiakkaitani syömään, golfaamaan ja joskus jonnekin ulkomaille, jonne toki itse menen mukaan, ja tuolla kaikki on itselleni ilmaista, Eurogardilla maksellaan syömiset, retket, ruoat ja juomat.

Taitaa todellinen "nettoni" olla n. 10.000.-

Täytyy myös muistaa, että tulosvastuu on rankka laji, ja jos sitä ei aina saavuta, niin kyllä sitä kylmänhikisiä öitä tulee vietettyä 0.8 miljoonan arvoisessa omakotitalossa pk-seudulla.

Vierailija
570/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki tuohon päälle tulee "edustustili", joka on periaatteessa rajaton. Vien asiakkaitani syömään, golfaamaan ja joskus jonnekin ulkomaille, jonne toki itse menen mukaan, ja tuolla kaikki on itselleni ilmaista, Eurogardilla maksellaan syömiset, retket, ruoat ja juomat.

Helppoahan tuo on kun Eurogardilla makselet. Tässä kuitenkin kysyttiin nettotuloja, eikä sitä mitä haluaisit ansaita, jos kaikki olisi mennyt peruskoulun jälkeen ns. putkeen.

Vierailija
571/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoahan tuo on kun Eurogardilla makselet. Tässä kuitenkin kysyttiin nettotuloja, eikä sitä mitä haluaisit ansaita, jos kaikki olisi mennyt peruskoulun jälkeen ns. putkeen.

No nyt!

Vierailija
572/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliohjaaja. Täydet palvelulisät, netto 1800e/kk.

Vierailija
573/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin helppoa? Jos voisit lukea hieman tarkemmin kirjoitukseni, olen tulosvastuullinen. Mikäli pudjetit eivät täyty, niin oksa katkeaa, ja se on jatkuva prässi päällä, että tulosta pitää syntyä. Kaiken lisäksi se on jopa matemaattisesti mahdotonta, että tulosta tulisi joka ikinen kuukausi, vuodesta toiseen. Älä ole turhaan kateellinen, sinulla tuskin samanlaisia paineita on koskaan ollutkaan.

Vierailija
574/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen, mielestäni kerroin kyllä nettotuloni hyvinkin selkeästi, jopa kahdella eri vaihtoehdolla. Kukin voi valita niistä mieleisensä. Totuuksia kun vain on omalla alallani useampi kuin yksi.

Vierailija
575/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään puheterapeuttia täällä? Mä saan kaupan alalla n. 1600€/kk, mutta mun veroprosentti onkin 1. -opiskelija

Vierailija
576/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteenhoitaja, amk-koulutuspohjalla, rapiat 1800 €.

Vierailija
577/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluemyyntipäällikkö. Kaupallinen koulutus.

8200.-/brutto. + Työsuhdeauto, 2 vuoden välein uusi, arvo n. 45000.-. Puhelinetu, It-etu, vapaat työajat, päivärahat n. 400.-/kk netto. Vuosittain jaettavat bonukset n. 10000.-

Eli netto n. 6200.-/kk.

Taitaa todellinen "nettoni" olla n. 10.000.-

Täytyy myös muistaa, että tulosvastuu on rankka laji, ja jos sitä ei aina saavuta, niin kyllä sitä kylmänhikisiä öitä tulee vietettyä 0.8 miljoonan arvoisessa omakotitalossa pk-seudulla.

Tämä nyt oli niin satua nyt. Oliko kenties neiti HKI-NY.n uusi satu?

Vierailija
578/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaperunan viljelijä 7000e/kk

Vierailija
579/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enemmänkuinvähemmän kirjoitti:

käteen nettona joo -grrrr. Milloin se menee palkkavertailuissa perille, että työstä ei maksata palkkaa nettona vaan bruttona! Saman bruttopalkan netto voi olla eri ihmisillä erilainen johtuen verotuksellisesti monistakin seikoista. Aivan tajutonta verrata nettopalkkaa, johon vaikuttaa kunkin "omat verotukselliset ominaisuudet". Oleellisempaa on se, mikä on se työstä maksettava bruttopalkka - taitaa olla suurelle enemmistölle täysin epäoleellinen juttu.

Toki netto kertoo käytettävissä olevan tulon määrän, mutta ei se kerro, paljonko jostain työstä maksetaan PALKKAA!

MÄ EN VAAN TIEDÄ! Mulle on yks hailee mitä siinä palkkakuitissa lukee bruttona, kunhan vaan tiedän mitä käteen jää, niin se riittää.

Mä taas tiedän ja kiinnostaakin kovasti. Ihan sen takia, että joskus on puttunut tunteja, lisiä tms tai on liikaa otettu jotakin maksuja. Varsinkin vuorotyössä tai epäsäännöllisen pituisia päiviä jos tekee, niin ihan hyvä olla vähän kartalla mitä on maksettu tai miinustettu ja paljonko.

Näinhän se toki menee, mut itse vaan oon laiska koskaan tarkastamaan palkkakuittia. Vilkaisen vaan paljonko palkkapäivänä tulee rahaa ja siinä se...

Mulla on aiemmin puuttunut palkasta vuoden aikana monta, monta, monta kertaa 50-300€, jos en olis tarkastanut, ois multa jäänyt saamatta reilu 1000€. Samaten jonkun virheen vuoksi multa oli yhdessä työpaikassa jatkuvasti peritty sama maksu kahdesti joka kk, siinä vaiheessa kun huomasin asian, kun päällisin puolin vaan palkkakuittia vilkaisin, että tunnit on oikein, niin ehkä n.kolmen kuukauden aikana oli miinustettu melkein 500€ liikaa, jonka sitten sain takautuvasti. Ei varmaan isopalkkaiselle iso raha, mutta mulle on. Ja ihan periaatteesta, olen ne tunnit tehnyt töitä joten palkkakin olis kiva saada.

Tästä syystä olen alkanut palkkalaskelman tutkimaan suht tarkkaan.

Vierailija
580/585 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikorkeakoulun lehtori, 20 vuoden työura opettajana, brutto 4650, käteen jää noin 3150.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän