Lahti asuinalueena
Tehdään tästä uusi Katri-keskustelu!
Uusia vastauksia Askissa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ollut varmasti kotona eilen koko päivän, mutta ei tietenkään voinut kertoa sitä koska ei voi todistaa nyt sitä nukkuvaa nessa-kuvaa
Nyt sillä taas en-aio-todistella-vaihe päällä. Wonder why.
Mut siis edelleen erilaiset vuodevaatteet ja miks muovailuvaha?
Nessalla nykyään aika erityylisiä vaatteita ku ennen... Mielenkiintoista. Tukassa pinnejä yms. Melkeinpä vois sanoa et tulee vähän Heidi mieleen? ;)
Miks mä en tajua tätä ketjua :D Siis viitataanko tällä jotenki siihen Cristaan vai...? Mites toi otsikko?
Tää on kyl huippu ketju, nokkela alotus! :D
Itse en myöskään usko että lapsi 2 olisi kotona. Heidän arki ei vaikuta yhtään siltä että siellä pyörisi lapsi.. Ikinä ei mitään normaalia arkikuvia lapsesta, ainakaan nykyään.
Epäilyttävää myös että pääsivät enskasta niin nopeasti.. Liikaa epäilyttäviä asioista..
Oisko kellää mitään uutta jännää?? :)
Oih vahingossa löysin tänne. Oon ettiny, et oisko uutta keskusteluu, kun kaikki poistetaan sitämukaa ku niitä luodan. Hyvähyvä tä on just 👌
Vickan on poistanut sen avautumispostauksensa🤔
On kyl ihan omaksi parhaakseen, että poisti. Kylmä symppaa häntä silti, koska onhan toi Katri nii pimeä, etten ees epäile sen asia todenperäsyyt.
Voisitte jo lopettaa, kaikki muutkin on hiljentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei Lahessa mitään vikaa ole vaikka monet niin väittää.
Samaa mieltä, itse asun Lahdessa ja olen ollut kaikin tavoin tyytyväinen.
Ei vissiin ole uutta ketjua kun kaikki poistettu?
Onko muuta Katri-ketjua kuin tämä? Hiljasta on...
Taas läsähti läjä uusia kuvia fb.. onko tuo ny tosiaan sitä kun sossut antaa siskosten tutustua toisiinsa.
Yksi keskustelu oli, mutta se kuoli sen siliäntien. Katri on palannut linjoille vaikkei askissa vastaakaan
Eikä mitään uutta Katrista ja Samista?
kukaan ei varmaan löydä tähän ketjuun. olisi kiva kuulla uusimpia juoruja heistä
Itse Lahdessa asuneena tiedän, että kumpikaan lapsista ei ole kotona ja tämä on 100% varma. Pieksämäellä he olivat jossain kuntoutuksessa, mutta tulivat takaisin koska tuli "ikävä" kotiin (eli eivät ilmeisesti kestäneet refloja). Naurattaa koko Katrin kulissi elämä netissä ku tosielämässä ovat mummon helmoissa asuvia nistejä. Tiedän kyseisen perheen jossa nessa on, ja on tosi ihana perhe :-)
Taisi unohtaa jo että sen piti tehdä my-day video youtubeen