Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaimu

entinen hoikka
11.08.2017 |

Kuinka paljon maksaa, jos vaikka käy Virossa? Kävisin ensin menettämässä yhden kilon vatsasta, sitten kuukauden päästä toisen ja sitten vielä kuukauden päästä kolmannen. Olisin onnellinen, ja se olisi huomattava parannus mun ulkonäköön. Ja laihdutushan ei tilastojen valossa kannata. 95% lihoo kilot takaisin kuitenkin. Eikä ne edes lähtisi vatsasta...
Hyvä suunnitelma, vai mitä?
Olen 45-vuotias ja lihonut tässä viimeisen 15 vuoden aikana noin 13 kiloa. Mutta en viime vuosina enää. Kilot vatsassa erityisesti haittaavat itseäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa että on hyvä idea!!

Vierailija
2/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia!! Mä en tunne ketään joka olisi tehnyt. Kun olin nuori, niin tiesin yhden tooosi ison tädin, joka kuoli rasvaimuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi mihinkään halpamaahan (Viro, Turkki, Puola, Thaimaa jne.) tekemään yhtään mitään leikkauksia. Jos päädyt leikkaukseen, etsi osaava kirurgi. Ja sinuna kyllä laihduttaisin ensin elämäntapamuutoksilla. Vatsa pienenee kyllä jonkin verran, kun kiloja ja rasvaa lähtee.

Vierailija
4/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt että Viron kauneusklinikat voi hyvin kun suomalaiset juoksee niissä?

Vierailija
5/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että vyötärörasvaimun jälkeen rasva kertyy sisäelinten ympärille aiempaa hanakammin. Ap:na tarkistaisin pitääkö paikkansa ja miettisin huolella.

Vasta kuoli se ruotsalais(?)mies rasvansiirtoleikkauksessa niin miettisin myös noita halpamaita. Lopputulos voi myös olla muhkurainen ja epäluonnollinen jos ei ole hyvä kirurgi asialla.

Vierailija
6/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin että vyötärörasvaimun jälkeen rasva kertyy sisäelinten ympärille aiempaa hanakammin. Ap:na tarkistaisin pitääkö paikkansa ja miettisin huolella.

Mistähän tämmöisen tiedon voi tarkistaa?

Vierailija
7/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen hoikka kirjoitti:

Oon ymmärtänyt että Viron kauneusklinikat voi hyvin kun suomalaiset juoksee niissä?

Varmasti voi hyvin, kun tyhmät suomalaiset haluavat päästä mahdollisimman halvalla, vaikka pelissä on isot leikkaukset ja terveys, jopa henki.

Näitä Viron klinikoiden jälkiä korjaillaan sitten jälkeenpäin Suomessa.

Miksi pitäisi valita se halvin vaihtoehto, kun on näinkin tärkeä juttu kyseessä? Haluat varmaan hyvää, tasaista jälkeä ja siistit arvet. Kielimuurikin on usein ongelma, samoin hygieniakäsitykset, sairaalabakteerit ym. Ne ovat vähän toista luokkaa halpamaissa kuin Suomessa.

Vierailija
8/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen hoikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämmöisen tiedon voi tarkistaa?

Pikaisella googletuksella löytyi ainakin http://www.reuters.com/article/us-belly-fat-liposuction-idUSBRE8481BJ20…

NEW YORK (Reuters Health) - A new study suggests that women who have liposuction to trim their tummies may gain some fat deeper within the abdomen -- a type of fat that's particularly unhealthy.

Vierailija
9/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä mielummin rahat ja valitse joku hyvä suomalainen kirurgi. Parempi oikeusturva jos jotain sattuu, ja yleensäkin lääkärit on pitkälle koulutettu ja hygieniataso tarkka. Esimerkikis siluetti tai plastiikkakirurginen sairaala ovat kuulemma hyviä.

Vierailija
10/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö tänne kommentoimaan sellaisia joilla on omakohtaista kokemusta?