Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäät jos mies käyttää kauluspaitoja, neuleita, pooloneuleita, villaisia suoria housuja ja nauhallisia nahkakenkiä?

Vierailija
11.08.2017 |

Otsikossa kysymys ja kuvaelma. Mitä ajattelet esim. 30v miehestä joka käyttää ed. mainittuja vaatteita ihan arkena?

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turn off. En tykkä klassisesta pukeutumisesta.

https://imgflip.com/s/meme/Leonardo-Dicaprio-Cheers.jpg

Vierailija
122/187 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostopeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään :))

Vierailija
124/187 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeuduin ennen, nykyään samat farkut ja lenkkarit päivästä toiseen. kerään silti katseita koska olen komea. Ei vaan jaksa enää panostaa, ja muutenkin tuon kuvailun vaatteissa on erittäin epämukava olla :D

Vierailija
125/187 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin käyttää, muunlainen pukeutuminen on minulle turn off. Kertoo paljon taustasta, asemasta, ja myös tietynlaisesta tulevaisuudesta... Kyllä kiitos!

Vierailija
126/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
127/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa kysymys ja kuvaelma. Mitä ajattelet esim. 30v miehestä joka käyttää ed. mainittuja vaatteita ihan arkena?

TylsimysKoska neuleetja poolopaidat on pappavaatteita ja villaiset housut kuluvat nopsaan.

Vippaa neuleet hittoon ja osta pari hyvää kauluspaitaa ja irtotakkia. Älä myöskään koita olla mikään Steve Jobs.

Vierailija
128/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Kunhan habituksessa on vähän boheemia/ranskalaista/vintagea, ei siis mitään kauppis-opiskelijan näköistä.

Vierailija
129/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau :3 toivoisin, että oma mieheni pukeutuisi noin... :3

n26

Vierailija
130/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua tuollaiselle tyylille!😂

Vierailija
131/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa linkissä 5 esimerkkiä mitä tarkoitan. Olette varmasti sitä mieltä, että kyseessä on pikkuvanha ja kiinnostamaton tyyppi? Sivuuttaisitte miehen välittömästi jos pukeutuu noin, vain ulkoisen olemuksen perusteella?

https://lifestylebyps.com/blogs/mens-fashion-blog/5-insanely-cool-outfi…

ap

> 30v

> pikkuvanha

Se olis valinnan paikka.

Vierailija
132/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei.  Siisti ja kunnollinen mies on suuri plus.  Vapaa-ajalla voisi kuitenkin pukeutua rennommin.

Villakankaiset housut muuten? Puhdas villakangas on huono kestämään. Villasekoite parempi valinta.

Ei villahousuilla ole pakko kontata tms. Aivan hyvin kestää käyttöä, eihän joka päivä muutenkaan olla samoilla housuilla.

Lisää kommentteja mitä tuollainen pukeutuminen herättää teissä? Kävisikö teidän mieheksi vaatetuksen perusteella? Siis lähtisittekö esim. treffeille jos mies kuvailee noin käyttämiään vaatteita?

ap

Herättää minussa mielikuvan, että kyseessä on konservatiivinen porvaristyyppi, joka ei ihmisenä kiinnosta minua. En pidä ns. klassista pukeutumista kiinnostavana, enkä yleensä kahta kertaa vilkaisisi tuolla tavalla pukeutuvaan mieheen. Konservatiivinen pukeutuminen kertoo myös konservatiivisesta arvomaailmasta, ja se ei ole minua varten.

Liberaali spotted. Miten sujuu ihmisten kategorioiminen noin yleensä? Kaikki jotka käyttää kauluspaitaa on natseja vai mitä öyh öyh :D

Vierailija
133/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pooloneuleet pois ja farkut tilalle niin kuulostaa ihan mun mieheltä. 27-vuotias kemisti. Mun mielestä ihan hyvä pukeutumistyyli. Näyttää siistiltä.

Kyllä toki välillä myös hupparissa kulkee mutta usein ap:n kuvailema tyyli.

Vierailija
134/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin miestyyppistä toimintaa että valitaan joku mielipiteitä jakava tyyli tai asia ja sitten itketään kun kaikki, siis ihan kaikki ei jumaloi sitä omaa mielenkiinnon kohdetta. Ah sitä itkupotkuraivareiden määrää, katkeruutta ja plärättyjä red pill -sivustoja. Ja naisten luonteestahan tämä kertoo IHAN KAIKEN ettei joku lyyli kiihotu villakangashousuista. En ymmärrä. Jos itse päättäisin pukeutua mahdollisimman keski-ikäisesti, tai körtiksi, tai rekkalesboksi, tai androgyynisti, en tosiaankaan makaisi lattialla ulisemassa jos kaikki miehet eivät tyylistäni tykkäisi. Ihan riittäisi että itse pitäisin, ja yksi samanhenkinen mies. Helpomminhan minä hänet löytäisin kaikkien muiden joukosta jos muut eivät tyyliäni rakastaisi.

Vierailija
135/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loaferimies on taas epävarma rytkyistään kun pitää vanhaa ketjua nostella?

Vierailija
136/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos housut vaihdetaan farkuiksi ja kengät tavalliseksi niin paras tyyli miehelle. Rento, muttei kuitenkaan mikään lökäpöksy ja liekkihuppari.

Mitkä ovat "tavalliset kengät"? Laitatko linkkiä mielestäsi hienoista.

Ja miksi farkut jokapaikkaan? Ravintolaan, teatteriin, pienimuotoisiin juhliin? Aina vaan farkut, tai sitten se musta puku?

Voisiko tähän joku laittaa esimerkkejä mitä miehelle päälle jos farkut ja "rentopaita" olisi liian vähän, mutta puku vähän liikaa?

No juurihan ap aloituksessaan sen kuvas. Siisti neulepaita ja alle kauluspaita. Siistit nahkaiset kengät ja suorat housut (enkä nyt tarkoita puvun housuja).

Vierailija
137/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä... noihan on just hienoja vaatteita miehellä? tämän palstan naisilla sit vaan homssuinen tyyli tai?

n21

Vierailija
138/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tuollainen trendipelle uraohjus. Kyllä mä tykkään, varsinkin kun näyttää oikeesti hyvältä ja tyylikkäältä. Huono puoli on että itsekin pitää laittautua vaikka ei aina jaksaisi.

Tuo on kylläkin klassista, ajatonta tyyliä joka ei mene koskaan pois muodista sen enempää kuin tule muotiin.

lmao juu tuotahan näki kaikilla 07, 97, 87, 77... juu juu hyvin sä vedät, ei siinä mitään :)

Olin noin viikko sitten äitini syntymäpäiväkahveja juomassa. 67-vuotias isäni, 6-vuotias siskonpoikani ja 28-vuotias mieheni oli kaikki kolme pukeutunut juurikin ap:n kuvailemalla tavalla. Aika ajatonta mielestäni. Ja tosiaan isälläni toi tyyli on ollut käytössä jo vuosia.

Vierailija
139/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ottaa päähän kun itse pukeudun tyylikkäästi ja klassisesti, mieheni taas käyttää sen tyylisiä vaatteita joissa en itse poistuisi edes kotoa muuta kun viemään koiraa sadekeleillä ulos jos sitäkään...

Ja kerätään kyllä katseita, "mitä nuo tekevät yhdessä, onkohan noi pariskunta"

N25

Vierailija
140/187 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pukema nössö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän