Eronneet naiset, mitä olette tehneet vihkisormuksellenne?
Itselläni lojuu laatikossa. En tiedä pitäisikö säästää vai laittaa kierrätykseen...
Kommentit (56)
Vein kaniin. En lunastanut takaisin.
Meillä vain minulla (nainen) on vihkisormus. Mies halusi ostaa sen, myös valitsi mallin. Olisin kyllä saanut sanoa jos en siitä pidä mutta oli mieleinen.
Kihlasormus on molemmilla ja minä maksoin miehen ja mies minun sormuksen. Miehen oli kalliimpi kun oli paljon isompikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Emme koskaan hankkineet sen paremmin kihla- kuin vihkisormuksia.
Olisi kiva tietää miksi tämä on saanut alapeukkuja.
Koska kommenttisi ei mitenkään liittynyt aiheeseen.
Liittyi. Tässä kysyttiin henkilökohtaisia kokemuksia ja sekin on kokemus, ettei mitään sormusongelmaa synny, kun ei vaihdeta/anneta sormuksia.
Kultarahaksi.fi
En todellakaan haluaisi käyttää sorbukduq eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kultarahaksi.fi
En todellakaan haluaisi käyttää sorbukduq eron jälkeen.
Automaattinen tekstinsyöttö ehti kuitenkin väliin. Po. sormuksia.
Avioliitosta exän kans syntyi tytär joten annoin kihla- ja vihkisormukset hänelle kun kasvoi aikuiseksi.
Ei mitään arvokkaita, niin tuskin kannattaa myydä. Annan aikanaan pojantyttärelle, jos sellaisen saan.
Eronneet vanhenpani säilyttivät sormuksen. Sain rippipäivänä äitini timanttisormuksen.
Teetin siitä uniikin korun, jonka kultaseppä suunnitteli yhdessä kanssani. Tykkään siitä kovasti ja 5 timantilla varustettu ihana henk.koht. koru on tosi mieleinen :)
Ovatko katkeraan eroon johtaneiden avioliittojen symbolikorut hyviä perintölahjoja...?
Myin romukultana ja pistin matkakassaan.
Minulla oli miehen isoäidin sormus pienennettynä käytössä. Ihan normaali paksu kultasormus. Nyt se on esikoistyttären oikeassa kädessä. En kokenut tarpeelliseksi toisten sukusormusta pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Emme koskaan hankkineet sen paremmin kihla- kuin vihkisormuksia.
Olisi kiva tietää miksi tämä on saanut alapeukkuja.
Koska kommenttisi ei mitenkään liittynyt aiheeseen.
Liittyi. Tässä kysyttiin henkilökohtaisia kokemuksia ja sekin on kokemus, ettei mitään sormusongelmaa synny, kun ei vaihdeta/anneta sormuksia.
Ei. Vähän sama jos kysyttäisiin;
"Paljonko autosi keskimäärin kuluttaa per 100km?"
Sinä tulisit vastaamaan:
"Ei mitään, kun mulla ei ole autoa."
Itse en kyllä tajua että miksi vain mies ostaa ja maksaa vihkisormukset? Jos minua joskus kositaan niin haluan olla myös osallisena sormusten maksussa enkä jätä maksua vain miehen harteille.