Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissalle allergia ja muutto?

Vierailija
10.08.2017 |

Jos on todella pahasti kissoille ja koirille allerginen, onkohan asuntoa mitenkään mahdollista saada puhdistettua niin, ettei eläimistä jää mitään pintoihin? Kinkkinen homma, kun etsin asuntoa ja kyseisessä asunnossa taitaa asustella myös kissoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Tilaat erikoissiivouksen niitä tekevästä firmasta ja kerrot että tämä on tilanne. Itselläni on pari vuokrattavaa asuntoa ja olen itse käyttänyt näitä palveluita jos asukkaan jäljiltä on asuntoon pinttynyt esim. tupakan tai kannabiksen käry. Saavat kyllä eläinpölytkin pois.

Vierailija
2/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen putsattua saa mutta kova on homma. Itse olen tosi allerginen ja muutettiin miehen kotitaloon, jossa asui ennen kissoja. Siivosin ja pesin joka nurkan ja pyyhin katot ja seinät kostealla. Allergialääkkeen voimin jotenkin luonnistu. Kaikki kolot pitää vaan saada kostealla pyyhittyä ettei jää pölyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialistat irrotetava ja puhdistettava, niiden taakse kertyy eläinpölyä ja karvoja.

Vierailija
4/5 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Tilaat erikoissiivouksen niitä tekevästä firmasta ja kerrot että tämä on tilanne. Itselläni on pari vuokrattavaa asuntoa ja olen itse käyttänyt näitä palveluita jos asukkaan jäljiltä on asuntoon pinttynyt esim. tupakan tai kannabiksen käry. Saavat kyllä eläinpölytkin pois.

Niin, tätähän ei varmastikaan Sato kustanna ja itselle tulee liian kalliiksi. Kuvittelen tuollaisen puhdistuksen tulevan hintavaksi? On tosi rasittavaa, että niin moniin asuntoihin toivotetaan eläimet tervetulleiksi ja on sitten me todella allergiset, jotka joudumme skippaamaan kyseiset asunnot.

Vierailija
5/5 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kumpi nyt tulkitaan normaaliksi elämiseksi - se, että voi pitää lemmikkejä asunnossaan vai se, että on niin sairas, ettei siedä mitään pölyjä. Ehkä pitäisi olla tietty kiintiö ns. allergia-asuntoja, joihin ei saa tuoda eläimiä? Tai kumpi maksaa puhdistuksen, eläimen kanssa ihan luvallisesti asunut vai se, joka siihen sairautensa takia tarvitsee erikoispuhdistuksen? Toki tosiasia on sekin, että on todettu, että esim. kissan hilsettä on joka paikassa, niin busseissa, takseissa, kouluissa, kirjastoissa, kaupoissa kuin kenen tahansa asunnossa, myös niiden, joilla ei kissaa ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi