Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastin psykoottisen masennuksen ja minulle ehdotettiin tukiasuntoa?

Vierailija
10.08.2017 |

Sairastumisesta on nyt 2 vuotta aikaa, olen nuori aikuinen, asun vielä vanhempieni luona ja opiskelen korkeakoulussa. Olen muuttamassa opiskelija-asuntoon, kunhan sellaisen saan. Tulevaisuudessa haaveena omistusasunto tottakai, olen myös ASP-säästäjä. Tietoihini on kirjattu osastolla, ettei minua kiinnosta tukiasuminen, mutta myöhemmin (eri) lääkäri on kirjoittanut tietoihini, että edessä muutto tukiasuntoon? Mitä tämä nyt tarkoittaa, en ole mihinkään tukiasuntoon muuttamassa. Elän mielestäni täysin normaalia nuoren aikuisen elämää ja koen tämän loukkaavana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et halua tukiasuntoa? Sehän on käytännössä joka tavalla parempi kuin tavallinen asunto, minäkin voisin muuttaa tukiasuntoon milloin vaan.

Vierailija
2/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et halua tukiasuntoa? Sehän on käytännössä joka tavalla parempi kuin tavallinen asunto, minäkin voisin muuttaa tukiasuntoon milloin vaan.

Koen pärjääväni omillanikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulisit? Lääkäri on ollut kiireinen ja huolimaton. Soita ja pyydä korjaamaan teksti.

Vierailija
4/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulisit? Lääkäri on ollut kiireinen ja huolimaton. Soita ja pyydä korjaamaan teksti.

Tai sanelun purkaja tehnyt virheen. Ei ihme, ovat vuokrafirmaan ulkoistettuja, alipalkattuja pätkätyöläisiä monet.

Vierailija
5/5 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sanelun purkaja tehnyt virheen. Ei ihme, ovat vuokrafirmaan ulkoistettuja, alipalkattuja pätkätyöläisiä monet.

Ei ole mitään syitä tehdä virheitä, vaikka olisi miten ulkoistettu ja vaikka kokonaan palkaton työntekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän