Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit miehen kanssa, joka ei jätä rauhaan?

Vierailija
10.08.2017 |

Tapailin jonkin aikaa netin kautta löytämääni miestä, kunnes totesin, ettei mies ole tosissaan vaan on pelkästään seksin perässä tmv. Mies ei tätä myöntänyt, mutta kaikki puhui sen puolesta ja sanoin miehelle, että tämä oli tässä, etsiköön uuden.

Tämän jälkeen on säännöllisin väliajoin tullut viestejä ja soittoja, miten kaipaa jne. Nyt olen estänyt hänet, joten viestit ja soitot eivät sinänsä elämääni häiritse, mutta ärsyttää, kun niistä kaikista kuitenkin tulee tieto, vaikkei känny sillon hälytäkään.

Numeroa en millään viittis vaihtaa, mutta onko muita vaihtoehtoja? Olen laittanut viestinä, sanonut puhelimessa ja kasvotustenkin, ettei minua enää kiinnosta eikä auta, vaikka mies miten vonkais. En halua jatkaa tutustumista ja hakata päätä seinään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo niin vaikeeta numeroa vaihtaa

Vierailija
2/3 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti missä ilmoitat, että sun poikaystäväsi ei tykkää siitä, että soittelet tänne jatkuvasti. Että jos soittoja vielä tulee, niin saa jutella poikaystävän kanssa. Tämä on tehonnut ihan mahdottomiinkin tapauksiin, joten voin lämpimästi suositella. :)

Toinen mikä tehosi, oli kun haukuin tyypin lyttyyn ja tilitin, että on se nyt ...tana kumma, kun joutuu puolitoista vuotta kestämään soittelua, vaikka on käynyt vain pari kertaa treffeillä? Tosin tämä jälkimmäinen tehoaa ehkä herkästi loukkaantuviin, muttei varmaan paksunahkaisempiin ahdistelijoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti missä ilmoitat, että sun poikaystäväsi ei tykkää siitä, että soittelet tänne jatkuvasti. Että jos soittoja vielä tulee, niin saa jutella poikaystävän kanssa. Tämä on tehonnut ihan mahdottomiinkin tapauksiin, joten voin lämpimästi suositella. :)

Toinen mikä tehosi, oli kun haukuin tyypin lyttyyn ja tilitin, että on se nyt ...tana kumma, kun joutuu puolitoista vuotta kestämään soittelua, vaikka on käynyt vain pari kertaa treffeillä? Tosin tämä jälkimmäinen tehoaa ehkä herkästi loukkaantuviin, muttei varmaan paksunahkaisempiin ahdistelijoihin.

Kiitos, pitääpä kokeilla tuota ensimmäistä. Luulen, ettei tuo toinen tehoais tähän tyyppiin, kun jo aiemmin ns. raivosin tästä hälle ja tuntu, että paheni vaan sen jälkeen..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi