Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haloo Helsinki on paska

Vierailija
10.08.2017 |

En kestä tota huutamista...Miten se voi olla suosittu?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NII ON!!

Vierailija
2/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muka nerokkaat sanoitukset... "Kello lyö kuus, naapuri jo huus..." "Beibe, räjäytä mut tässä, beibe, aamuhämärässä..." "Oh no, let's go!" -.- Suurin osa biiseistä on vanhan toistoa, mitä nyt vain vaihdetaan vähän sanoja. Musiikki on ihan ok, mutta Elli ei osaa laulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska on ihan eri bändi.

Sinkkumies

Vierailija
4/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa tuulee on saanut hieman liikaa vaikutteita PMMP:n Lautturista :o

Vierailija
5/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantaiteilija ja bändi, Paska, on toki ihan eri juttu, mutta puheena ollut nuorisohuutosakki saisi mennä taas tauolle ja pysyä siellä.

Vierailija
6/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja vaihtoon.

Vierailija
7/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole nniiin ku enämmän hyvä että kulttuuru on pirstailoitunut ja erilaisuutta ymmärretään yhä enemmän. Tämähään on niin vi#tun sisälle sikiävä kansa. Tesitaasin dna testillä calforniassa äidisn puolelta ett olen supisuomalainen.

Vierailija
8/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole nniiin ku enämmän hyvä että kulttuuru on pirstailoitunut ja erilaisuutta ymmärretään yhä enemmän. Tämähään on niin vi#tun sisälle sikiävä kansa. Tesitaasin dna testillä calforniassa äidisn puolelta ett olen supisuomalainen.

Kyllähän sen toki jo huomaa alkoholin kulutuksetsa ja masennusherkkyydestä keitä tässä ollaan.

Vierailija
9/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot

Vierailija
10/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on harvinaisen oikeassa. Muka Suomen paras bändi. Hirveää #€/kaa. Hyi, yök!

Vierailija
11/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo helsinki on yksi minun lemppari bändeistä. Ymmärrän ettei kaikki siitä tykkää, mutta sitä en ymmärrä miten joku jaksaa tehdä tällaisia aloituksia tai toivoa bändin menevän tauolle tms. En minäkään tykkää monestakaan bändistä, mutta ei minua kiinnosta p****an vertaa ovatko he tauolla vai ei, enhän edes tiedä ovatko he sellaisella.

En myöskään osaa sellaisten bändejen kappaleiden sanoja joten en osaisi niitä tähän kirjoittaa.

Vierailija
12/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo helsinki on yksi minun lemppari bändeistä. Ymmärrän ettei kaikki siitä tykkää, mutta sitä en ymmärrä miten joku jaksaa tehdä tällaisia aloituksia tai toivoa bändin menevän tauolle tms. En minäkään tykkää monestakaan bändistä, mutta ei minua kiinnosta p****an vertaa ovatko he tauolla vai ei, enhän edes tiedä ovatko he sellaisella.

En myöskään osaa sellaisten bändejen kappaleiden sanoja joten en osaisi niitä tähän kirjoittaa.

See niinkuu etä mikä ihmistää koskettaa on ne osuvat sanat jottaka luovat toivota.

Vierailija
13/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

See niinkuu etä mikä ihmistää koskettaa on ne osuvat sanat jottaka luovat toivota.

See että mistä toivon haalii jaa mikä saa ajatttelamaan elämää koknaisvalttaisemmin  se on suurta energiaa, se auttaa eteenpäin, se niikun auttaa avartaamaan katseensa. Suomalainen nyt vaan on sellainne, että ei uskota eepärrealistiisiin toiveisiin ja haaveisiin. Että yhteiskunta ei toimin n iin  eetä ei jakseta gyrittää ja uskoa.

Vierailija
14/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

See että mistä toivon haalii jaa mikä saa ajatttelamaan elämää koknaisvalttaisemmin  se on suurta energiaa, se auttaa eteenpäin, se niikun auttaa avartaamaan katseensa. Suomalainen nyt vaan on sellainne, että ei uskota eepärrealistiisiin toiveisiin ja haaveisiin. Että yhteiskunta ei toimin n iin  eetä ei jakseta gyrittää ja uskoa.

Miijän politikot on kuule niin solmussa että et voi kuvitelakaan että maailma muuttuu ympärillä mutta meillä on euu n unioini joka ei välitä p"skan v ertaa meistä ja meille se on tärkeä se on poliitikoiole tärkeämpää kuin meille kansaalle se on vissiin turvallisuuspoliittinen uhkakin.

Vierailija
15/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miijän politikot on kuule niin solmussa että et voi kuvitelakaan että maailma muuttuu ympärillä mutta meillä on euu n unioini joka ei välitä p"skan v ertaa meistä ja meille se on tärkeä se on poliitikoiole tärkeämpää kuin meille kansaalle se on vissiin turvallisuuspoliittinen uhkakin.

Geopoliiittinen sijainetimme on vissiin kohtalommeö.

Vierailija
16/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei ainakaan niin paha kuin Sanni. Tai Evelina. Tai Nelli Matula. Lista jatkuu....

Vierailija
17/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta huomasitte? Olen aina pitänyt sitä roskana, joka uppoaa hämmästyttävällä tavalla ihmisiin...siis laadutonta musiikintapaista. Keisarin uudet vaatteet -ilmiö.

Vierailija
18/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsinki! on loistava bändi ja Elli on mahtava laulaja/basisti. Miksi täällä aina haukutaan naislaulajia? Jos et tykkää, niin älä kuuntele.

Vierailija
19/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsingin! biisit on sen vertan vaikeita, etteivät ihan kaikille uppoa. Kuuntele vaikka Cheekiä, se on yksinkertaisempaa!

Vierailija
20/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia suomalaiset eivät menesty missään! Te imbesillit lyttäämätte omat nuoret jo kättelyssä, haukutte kaikki pystyyn ja sitten ihmetellään miksi ei menestytä missään;)