Haloo Helsinki on paska
En kestä tota huutamista...Miten se voi olla suosittu?
Kommentit (26)
Ja muka nerokkaat sanoitukset... "Kello lyö kuus, naapuri jo huus..." "Beibe, räjäytä mut tässä, beibe, aamuhämärässä..." "Oh no, let's go!" -.- Suurin osa biiseistä on vanhan toistoa, mitä nyt vain vaihdetaan vähän sanoja. Musiikki on ihan ok, mutta Elli ei osaa laulaa.
Paska on ihan eri bändi.
Sinkkumies
Kuussa tuulee on saanut hieman liikaa vaikutteita PMMP:n Lautturista :o
Kansantaiteilija ja bändi, Paska, on toki ihan eri juttu, mutta puheena ollut nuorisohuutosakki saisi mennä taas tauolle ja pysyä siellä.
Eikö se ole nniiin ku enämmän hyvä että kulttuuru on pirstailoitunut ja erilaisuutta ymmärretään yhä enemmän. Tämähään on niin vi#tun sisälle sikiävä kansa. Tesitaasin dna testillä calforniassa äidisn puolelta ett olen supisuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole nniiin ku enämmän hyvä että kulttuuru on pirstailoitunut ja erilaisuutta ymmärretään yhä enemmän. Tämähään on niin vi#tun sisälle sikiävä kansa. Tesitaasin dna testillä calforniassa äidisn puolelta ett olen supisuomalainen.
Kyllähän sen toki jo huomaa alkoholin kulutuksetsa ja masennusherkkyydestä keitä tässä ollaan.
Aloittaja on harvinaisen oikeassa. Muka Suomen paras bändi. Hirveää #€/kaa. Hyi, yök!
Haloo helsinki on yksi minun lemppari bändeistä. Ymmärrän ettei kaikki siitä tykkää, mutta sitä en ymmärrä miten joku jaksaa tehdä tällaisia aloituksia tai toivoa bändin menevän tauolle tms. En minäkään tykkää monestakaan bändistä, mutta ei minua kiinnosta p****an vertaa ovatko he tauolla vai ei, enhän edes tiedä ovatko he sellaisella.
En myöskään osaa sellaisten bändejen kappaleiden sanoja joten en osaisi niitä tähän kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Haloo helsinki on yksi minun lemppari bändeistä. Ymmärrän ettei kaikki siitä tykkää, mutta sitä en ymmärrä miten joku jaksaa tehdä tällaisia aloituksia tai toivoa bändin menevän tauolle tms. En minäkään tykkää monestakaan bändistä, mutta ei minua kiinnosta p****an vertaa ovatko he tauolla vai ei, enhän edes tiedä ovatko he sellaisella.
En myöskään osaa sellaisten bändejen kappaleiden sanoja joten en osaisi niitä tähän kirjoittaa.
See niinkuu etä mikä ihmistää koskettaa on ne osuvat sanat jottaka luovat toivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään osaa sellaisten bändejen kappaleiden sanoja joten en osaisi niitä tähän kirjoittaa.See niinkuu etä mikä ihmistää koskettaa on ne osuvat sanat jottaka luovat toivota.
See että mistä toivon haalii jaa mikä saa ajatttelamaan elämää koknaisvalttaisemmin se on suurta energiaa, se auttaa eteenpäin, se niikun auttaa avartaamaan katseensa. Suomalainen nyt vaan on sellainne, että ei uskota eepärrealistiisiin toiveisiin ja haaveisiin. Että yhteiskunta ei toimin n iin eetä ei jakseta gyrittää ja uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään osaa sellaisten bändejen kappaleiden sanoja joten en osaisi niitä tähän kirjoittaa.See niinkuu etä mikä ihmistää koskettaa on ne osuvat sanat jottaka luovat toivota.
See että mistä toivon haalii jaa mikä saa ajatttelamaan elämää koknaisvalttaisemmin se on suurta energiaa, se auttaa eteenpäin, se niikun auttaa avartaamaan katseensa. Suomalainen nyt vaan on sellainne, että ei uskota eepärrealistiisiin toiveisiin ja haaveisiin. Että yhteiskunta ei toimin n iin eetä ei jakseta gyrittää ja uskoa.
Miijän politikot on kuule niin solmussa että et voi kuvitelakaan että maailma muuttuu ympärillä mutta meillä on euu n unioini joka ei välitä p"skan v ertaa meistä ja meille se on tärkeä se on poliitikoiole tärkeämpää kuin meille kansaalle se on vissiin turvallisuuspoliittinen uhkakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miijän politikot on kuule niin solmussa että et voi kuvitelakaan että maailma muuttuu ympärillä mutta meillä on euu n unioini joka ei välitä p"skan v ertaa meistä ja meille se on tärkeä se on poliitikoiole tärkeämpää kuin meille kansaalle se on vissiin turvallisuuspoliittinen uhkakin.
Geopoliiittinen sijainetimme on vissiin kohtalommeö.
Noh, ei ainakaan niin paha kuin Sanni. Tai Evelina. Tai Nelli Matula. Lista jatkuu....
Nytkö vasta huomasitte? Olen aina pitänyt sitä roskana, joka uppoaa hämmästyttävällä tavalla ihmisiin...siis laadutonta musiikintapaista. Keisarin uudet vaatteet -ilmiö.
Haloo Helsinki! on loistava bändi ja Elli on mahtava laulaja/basisti. Miksi täällä aina haukutaan naislaulajia? Jos et tykkää, niin älä kuuntele.
Haloo Helsingin! biisit on sen vertan vaikeita, etteivät ihan kaikille uppoa. Kuuntele vaikka Cheekiä, se on yksinkertaisempaa!
Tämän takia suomalaiset eivät menesty missään! Te imbesillit lyttäämätte omat nuoret jo kättelyssä, haukutte kaikki pystyyn ja sitten ihmetellään miksi ei menestytä missään;)
NII ON!!