Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutaanko existä uudelle kumppanille?

Vierailija
10.08.2017 |

Vertaillaako ääneen uuden paremmuutta tyyliin kiva kun sä teet xxx, exä ei koskaan tehnyt.
Vai eikö existä puhuta?
Tuli vaan mieleen kun itsellä ollut vaan yksi kumppani..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan puhuta eilä varsinkaan vertailla. Vaihtoon sellainen kumppani!

Vierailija
2/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään tapauksessa vertailla ja puhutaan vain sen verran kuin on tarpeen. Mutta jos uusi on ollut edellisen kanssa vaikka 10 vuotta niin kyllä mua vähän kiinnostaa kuitenkin, minkälainen tapaus on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu, enkä kestä jos kumppani kamalan paljon puhuu. Kerran jouduin jättämään muuten ihan mainiolta tuntuneen tyypin, en vaan jaksanut sitä "sara aina..." "saralla oli" "sinulla on nnn kuin saral.." VTTU.

Ymmärrän, jos joskus jotain tiettyä erikseen johonkin liittyvää juttua kertoo, mut ei koko aikaa voi.

Ja jos jotain erityisen jännää tarinaa alkaa kertomaan, niin silloinkin vois ehkä vaan sanoa "yks kaveri kerran..." sen sijaan, että "maailman rakkain ihana eksäni teki kerran..."

Eihän meistä kukaan voi kieltää eksän olemassaoloa ja muistoja eksästä, mut ei ne uudelle kumppanille enää kuulu.

Vierailija
4/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja on monenelaisia.... Itse en puhu existä. Enkä jaksa keskustella miehenkään existä yhtään sen enempää. Toki exä saattaa olla elämässä jollain tapaa vielä mukana, esim yhteisten lapsien kautta. Eikä ole kiellettyä kertoa hauskasta muistosta tapahtumasta, jossa exä on ollut osallisena. En ole mustasukkainen, mutta kyllä ihmetyttää jos exästä kerrotaan koko ajan jotain tai jos siitä ei voi puhua ollenkaan...

Vierailija
5/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me suhteen alussa käytiin läpi, millainen eksä oli ollut. Vertailua oli hyvin vähän.

Toki alussa myös tulee puhuttua menneestä, koska suhteet on pitkiä. Minäkin olin 20 v naimisissa, ja koko aikuisikäni kokemukset liityyvät eksään monella saraa. Ja myö ne, miksi ajattelen tietyllä tavalla ("koska eksä sanoi..."). Yms. Mutta vuosien edetessä ei eksää enää muista.

Vierailija
6/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin nykyisen miehen kanssa suhteen alussa entisistä suhteista oleelliset asiat läpi ja tiedetään suunnilleen kenen kanssa ollaan oltu pitkissä suhteissa ja miksi/miten ne on päättyneet. Mistään yhdenyön jutuista emme puhu ja sekin on yhteisesti sovittu että emme halua tietää kumpikaan niistä tai toisaalta myöskään muistella. Mitään vertailuja missään tapauksessa!!! Korkeintaan niin päin että kukaan ei oo koskaan ollut noin ihana mua kohtaan tms...