Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä poikakaverini mustasukkaisia temppuiluja

Vierailija
10.08.2017 |

Täytän syyskuussa 30 vuotta ja poikakaverini ehdotti, että järjestäisin synttäribileet pyöreiden kunniaksi. Ainut mitä toivoin synttäreiltä, että saisin viettää niitä rakkaani kanssa. Varasin sellaiset tilat bileille pääkaupunkiseudulta, jonne voi kutsua frendejä ilman että siitä olisi häiriötä naapureille ja majoituskin on jo järjestetty. Suurinosa kavereista on muutenkin pääkaupunkiseudulta. Tilat on vain klo kymmeneen asti, josta tarkoitus olisi jatkaa baareihin. Olen jo kutsunut kavereitani ja pyytänyt että poikakaverini voisi kanssa kutsua omiaan. Hän ei ole kuitenkaan kutsunut ketään, vaan sanonut ettei kukaan hänen kavereistaan kuitenkaan tulisi tai viihtyisi niissä. Ei siis edes kehtaa kysyä, vaikka tietää että sillä olisi minulle merkitystä.

Vähän aikaa sitten hän laittoi minulle viestiä, ettei halauisikaan itse tulla mukaan bileisiin. Hän sanoi ettei haluaisi katsella, kun biletän vain muiden kanssa ja hän jäisi itsekseen. Vaikka toiveeni alupitäenkin oli että saisin viettää synttärit hänen kanssaan ja en ollut edes kauhean innostunut bileistä. Ja olinhan pyytänyt, että hänkin kutsuisi kavereitaan. Ilmeisesti kuitenkin olisi sitten itse menossa joihinkin muihin bileisiin. Eli joutuisin yksin lähtemään pääkaupunkiseudulle ja hän jäisi yksin kotiin. Tekisi mieli perua koko vitun bileet.

Hän on ennenkin temppuilut vastaavasti. Perunut yhteiset bileet sanoen ettei huvita, kun taas itse lähtenyt seuraavana päivänä johonkin omiin bileisiin. Usein hän on tullut vasta seuraavana päivänä takaisin ja kertonut olleensa kaverin luona yötä. Ja kun olen kysellyt perään missä hän on ollut, olen saanut kuulla olevani sairaalloisen mustasukkainen. Alkaa jo kyllästyttämään tällainen toiminta.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten hän laittoi minulle viestiä, ettei halauisikaan itse tulla mukaan bileisiin. Hän sanoi ettei haluaisi katsella, kun biletän vain muiden kanssa ja hän jäisi itsekseen. Vaikka toiveeni alupitäenkin oli että saisin viettää synttärit hänen kanssaan ja en ollut edes kauhean innostunut bileistä. Ja olinhan pyytänyt, että hänkin kutsuisi kavereitaan. Ilmeisesti kuitenkin olisi sitten itse menossa joihinkin muihin bileisiin. Eli joutuisin yksin lähtemään pääkaupunkiseudulle ja hän jäisi yksin kotiin. Tekisi mieli perua koko vitun bileet.

No olisikohan koko temppuilun pointti juuri se, että poikaystäväsi haluaa, että peruisit koko bileet? Kun hänkään ei tule niin sinullakaan ei saa olla hauskaa, ja sinun pitää osoittaa välittämisesi ja rakkautesi jättämällä bileet väliin. 

Näin ainakin toimi ystäväni mustasukkainen poikaystävä. 

Vierailija
2/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että poikakaveri koittaa saada sinut perumaan bileet. Luultavasti kateellinen. Puhuisin asiasta poikakaverin kanssa ja jos sama meno jatkuu niin ottaisin eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tällaista vanhempaa naisihmistä ja

- sano poikaystävällesi, että on harmillista että hän ei haluakaan osallistua

- ehdota että juhlitte kaksin jonain toisena päivänä

- jatka iloisin mielin juhliesi järjestelyä

- lähde juhliisi ja pidä hauskaa.

Älä alistu manipuloitavaksi.

Vierailija
4/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä mustasukkaisuus tarinassasi ilmeni? En itse sitä löytänyt mistään kohtaa.

Vierailija
5/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä mustasukkaisuus tarinassasi ilmeni? En itse sitä löytänyt mistään kohtaa.

Oletko sokea? Selkeää manipulaatiota. Ehdottaa ensin järjestämään bileet, sitten ei itse halua. Syyttää mustasukkaiseksi kun kyselee hieman perään. Ehkä poikaystävä juuri haluaa naisen pois jaloista jotta ei olisi tietoinen miten itse kulkee. 

Vierailija
6/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sokea? Selkeää manipulaatiota. Ehdottaa ensin järjestämään bileet, sitten ei itse halua. Syyttää mustasukkaiseksi kun kyselee hieman perään. Ehkä poikaystävä juuri haluaa naisen pois jaloista jotta ei olisi tietoinen miten itse kulkee. 

Niin, tai sitten poikaystävä ei vain jaksa tai siedä aloittajan ystäviä, eikä aloittajan jatkuvaa kyttäämistä, jankkaamista ja mustasukkaisuutta.

Av-palstan asenteellisuus ei koskaan yllätä, ja mies on aina  yksipuolisen  tarinan pahis.

Vierailija
7/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlit ystäviesi kanssa ja jäät yöksikin jonnekin. Pidä puhelimesi suljettuna. Antaa tyypin maistaa omaa lääkettään. Jos hänellä on jotain huomauttamista asiasta, sopikaa molemmille samat säännöt.

Vierailija
8/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on joko outo tai sitten manipuloi, mutta mustasukkaisuutta en tuosta löydä. Mustasukkainen haluaisi olla paikan päällä vahtimassa.

Vierailija
9/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai sitten poikaystävä ei vain jaksa tai siedä aloittajan ystäviä, eikä aloittajan jatkuvaa kyttäämistä, jankkaamista ja mustasukkaisuutta.

Av-palstan asenteellisuus ei koskaan yllätä, ja mies on aina  yksipuolisen  tarinan pahis.

Eikös tämä poikakaveri alunpitäen ehdottanut bileitä, mutta haluaa jäädä itse pois? Eikö tämä poikakaveri juuri vietä öitä poissa kotoa ja syytä mustasukkaisuudesta, jos kyselee? Vaikuttaa hieman siltä että jotain salattavaa tällä poikakaverilla

Vierailija
10/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama tilanne sen suhteen, että olen myös järkkäämässä itselleni juhlia. Kaikki muu onkin sitten toisin, mies tukee täysillä kaikessa. Kutsuin pari hänen kaveriaan myös, kun halusin heidätkin mukaan. Tämä oli tietty miehelleni ok. Ja jos en olisi kutsunut, niin ei olisi sekään haitannut, Miksi miehesi kaverit ei viihtyisi bileissäsi? Näihin minun juhliin tulossa myös useita miespuolisia kavereitani, joita mieheni ei vielä ole tavannut. Tämäkin tietysti hänelle ok, odottaa, että pääsee heihinkin tutustumaan. Jos mies nyt alkaisi sanomaan ettei tule paikalle ja lähtisi muualla bilettään, olisi suhde sitten siinä. Olisin niiiiin loukkaantunut ja raivoissani. Eihän tuollaista tehdä toiselle!! Henkistä väkivaltaa. Pidä ne juhlat ja nauti ystäviesi seurasta!! Mies ei ole arvoisesi.

Vierailija
11/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan yllätä tällaiset kommentit enää. Tuossahan koko bileiden idea oli juuri poikaystävän, ja nyt hän ei haluakaan osallistua niihin. Vaan turhahan tätä on sinulle selitellä, olet jo päättänyt tämänkin aloituksen olevan vain ja ainoastaan miehiä halventavan.

Vierailija
12/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä poikakaveri alunpitäen ehdottanut bileitä, mutta haluaa jäädä itse pois? Eikö tämä poikakaveri juuri vietä öitä poissa kotoa ja syytä mustasukkaisuudesta, jos kyselee? Vaikuttaa hieman siltä että jotain salattavaa tällä poikakaverilla

Mitä kohtaa sanoissa yksipuolinen tarina et ymmärtänyt?

Naisethan eivät koskaan käytä tarinoissaan värikynää, manipulointia ja uhritumista? Eihän?

Naisiin voi aina luottaa? Ihan aina?

Vierailija
13/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synttärijuhlinta voi tapahtua ihan kahdestaan ruokaravintolassa, ja aloittaja on tässä toiminut ihan omin päin megajuhlia itselleen järjestäen. Mutta vika voi olla vain miehessä?

Vierailija
14/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäbä manipuloi ja saattaa hyvinkin pettää itse bileiden aikaan muualla. Laittaa kuitenkin koko tilanteen sinun syyksesi ja itse näyttäytyy uhrina. Pärjäät paremmin ilman tällaista tyyppiä elämässäsi.

Vierailija
15/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kohtaa sanoissa yksipuolinen tarina et ymmärtänyt?

Naisethan eivät koskaan käytä tarinoissaan värikynää, manipulointia ja uhritumista? Eihän?

Naisiin voi aina luottaa? Ihan aina?

Tietenkään emme voi tietää koko totuutta, mutta voimme vastata vain sen pohjalta mitä aloittaja on kertonut. Menisi mahdottomaksi yrittää arvailla kaikkea, mikä ehkä jää kertomatta. Omassa vastauksessani (nr 3) lähdin siitä, että ap kertoi todenmukaisesti kaikki asiaan vaikuttavat seikat: poikaystävä itse ensin yllytti järjestämään juhlat, nyt tekee oharit ja jälkeen päin on vastaavan kaltaisessa tilanteessa itse lähtenyt seuraavana päivänä yksin bilettämään. Tältä pohjalta vastasin, että kyse on manipuloinnista ja aloittajan pitää jatkaa iloisella mielellä juhlien suunnittelua ja nauttia juhlistaan. Ja lisään nyt vielä, että jos poikaystävä lähtee "kostoksi" seuraavana iltana juhlimaan omien kavereidensa kanssa, niin hänelle kannattaa vain toivottaa mukavaa iltaa ja todeta, että ap taitaa itsekin kysäistä jotain kaveriaan seuraksi ja lähteä leffaan tai baariin tai jotain. Eikä kysellä jälkeen päin missä ja miten poika aikaansa vietti. Joko keskinäinen luottamus on tai sitä ei ole, mutta manipuloinnin kohteeksi ei pidä suostua.

Vierailija
16/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ekaksi mieleen, että poikaystävä yrittää tarkoituksella järjestää ap:n jonnekin ja samalla itselleen takuuvarman vapaaillan, jolloin ap on keskittyneenä muuhun. Voidakseen itse pettää ap:ta silloin.

Vierailija
17/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli ekaksi mieleen, että poikaystävä yrittää tarkoituksella järjestää ap:n jonnekin ja samalla itselleen takuuvarman vapaaillan, jolloin ap on keskittyneenä muuhun. Voidakseen itse pettää ap:ta silloin.

Sama tuli itselleni mieleen tuosta, mutta tarina on vain yksipuolinen, joten ei voi tietää. Mutta jos poikaystävä ehdottaa itse juhlia ja haluaa jättäytyä kuitenkin itse pois, ei voi ihan puhtaat motiivit olla

Vierailija
18/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä kiusaamista. 

Vierailija
19/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun logiikan mukaan naisetkaan eivät voi kieltää miehiltään baari-iltoja, muutoin harjoitatte henkistä väkivaltaa.

Vierailija
20/49 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun logiikan mukaan naisetkaan eivät voi kieltää miehiltään baari-iltoja, muutoin harjoitatte henkistä väkivaltaa.

Parisuhteessa ei voi kieltää toiselta mitään. Aikuiset ihmiset voivat tehdä mitä haluaa. Toinen voi ilmaista oman tahtonsa mutta toista ei voi kieltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän