Varoitusmerkit uudessa suhteessa
Tämän opin kantapään kautta:
- varhainen puhe loppuiän suhteesta
-pikainen halu kihloihin menosta
-mies haluaa naisen raskaaksi mahdollisimman pian
-mies haukkuu entisiä naisiaan
Mitä muuta?
Kommentit (229)
Jalustalle nostaminen ensin. Toista imarrellaan, palvotaan ja kehutaan ominaisuuksilla, mitä ei edes ole. Liiallinen tuollainen tietää aina varmaa mahalaskua. "Se ei ollutkaan täydellinen." Pieree ja paskoo siinä missä muutkin.
Olen yleensä herännyt siinä vaiheessa, kun yritän kaunistella ja selitellä asioita muille.
"Joo. Se paiskoo tavaroita, mutta ei se varmaan mua koskaan lyö."
Ei lyönnytkään, koska tajusin, ettei kyse ole hyvästä suhteesta, jos edes pohdin löisikö mies minua.
"No.. Sieltä maasta X on niin vaikeaa pitää yhteyttä."
On joo, mutta jos mies ei soita yli kuukauteen ja tekstarit on lähinnä sään kertomista, niin on aika tehdä miehelle palvelus ja olla itse se, joka lopettaa suhteen.
Kun on sovittu, että seurustellaan, vitsailee siitä, miten aikoo kostaa, jos seurustelu päättyy. "Jos jätät mut, väännän niskasi nurin. Hehehee."
Mies laittaa omat tekoset sinun syyksesi. Esimerkiksi pettäminen on sinun syy, olet hullu ja vainoharhainen jos satut kysymään miksi hän kehuu muita naisia esim instassa..joo tämmöistä olen katsellut liian monta vuotta..
Vierailija kirjoitti:
-Liian omistushaluinen
-valehtelu
-liian voimakkaat mielipiteet monesta asiasta ja pitää niitä ainoana oikeana totuutena
-heittää vitsillä loukkaavia/sovinistisia kommentteja
-Käyttäytyy välinpitämättömästi ja vetää aina syyn aikaisempiin huonoihin kokemuksiin suhteissaan
Mun eksä oli kaikkea tätä. Mutta se onkin nyt eksä.
Jos haluaa lainata rahaa. Silloin koronkuva bersuksiin.
Näin syyskesän lähetessä ja kun marjanpoiminta- ja sienireissut alkavat olla ajankohtaisia, niin miehen metsässä käyttätymiseen kannattaa kiinnittää jonkin verran huomiota.
Jos hän esim. kokee siellä vastustamatonta tarvetta antautua housut kintussaan takaapäin kiimaisen hirven pökittelynhaluisille yrityksille, niin hänessä varmaan on jotain, lievästi sanottuna: hieman outoa luonteessaan...
Kolmen tapaamisen jälkeen tulee kommentti että taisit valvoa myöhään eilen? Oli kurkkinut milloin olin whatsappissa. Kyttäsi kaikki kaverit somesta ja osoitti 3 viikon jälkeen suunnatonta mustasukkaisuutta ex-ää ja etenkin lapsiani kohtaan. Mun pitäisi jättää koko entinen elämä, hylätä lapset ja hyppiä hänen pillinsä mukaan.
Ylpeä lapsettomuudesta, ei ymmärrä tippakaan "lapsellisen" arkea. Elää itselleen ja haluaa, että kumppanikin elää vain ja ainoastaan hänelle. Naurettavan pikkutarkka esim. tavaroiden paikoista, täysin kaavoihin kangistunut ja urautunut. Ei liene yllätys että riitelee kaikkien kavereidensa kanssa.
Olen jo henkisesti irtautunut tästä suhteesta.
Mies haluaa hänen olevan minulle koko maailma.
Onneksi olen keittiödiagnoosilla autisti. En jaksa kiinnostua pikkuasioista, olla mustasukkainen tai ehkä edes kiinnostua kenestäkään. Ikää yli 40 ja ei mitään kykyä hahmoittaa omaa kroppaansa näille vuosikymmenille. Sielu huutaa 20 v ja mutta kroppa jaksaa muistuttaa oikeasta iästä. Hmmm... seksiä viimeksi yli 13 vuotta sitten, miksiköhän erosin?
Älkää siis valitko minua: haluan simppeliä arkea: omaa aikaa ja läheisyyttä vain silloin tällöin. En ole kiinnostunut serkunkaimoista, juustomerkeistä tai epäloogisesti asetetuista rajoituksista parisuhteelle. Mutta pano silloin tällöin herättäisi mielenkiinnon tai kunnon ventilointi vituttavasta työpäivästä.
Nim. Nainen, kävelevä varoitusmerkki, mutta #ehkäsetinderprofiilipitäisiluoda
Vierailija kirjoitti:
-mies haukkuu entisiä naisiaanMitä muuta?
- Haluaa naimisiin oleskeluluvan saadakseen.
uskallanpa minäkin kirjoitti:
Mies laittaa omat tekoset sinun syyksesi. Esimerkiksi pettäminen on sinun syy, olet hullu ja vainoharhainen jos satut kysymään miksi hän kehuu muita naisia esim instassa..joo tämmöistä olen katsellut liian monta vuotta..
Turha paskassa suhteessa rämpiä. Suomi on täynnä hyviä miehiä. Silmät auki ja haavi kans.
Jos itsellä "soi varoituskellot" päässä jo heti alkuun tai viimeistään siinä vaiheessa kun kaverit varoittavat tyypistä pitäis jotain alkaa tajuamaan, Vaikka tyyppi vaikuttaisi kuinka rehdiltä ei hän sitä varmasti ole .
Sanoo kuukausien tapaamisen jälkeen, että miksi pitäisi luokitella suhdetta mitenkään. Olemme vain ystäviä, ja että miksi pitäisi noudattaa yhteiskunnan käsityksiä parisuhteesta (kun oikeasti haluaa tapailla monia naisia, ja pitää ovet avoinna). Jos olet perheenperustamisiässä oleva nainen, älä haaskaa aikaa tähän ihmiseen. Kyllä se voi sen perheen perustaa, mutta katselee koko ajan muita, ja eipä aikaakaan kun pettää sinua.
Melkein kaikki eksät on pettäneet häntä.
Jätti minut koska hänestä "tuntui siltä, että petän". En kyllä pettänyt, mutta varmaan puhuu minustakin taas seuraavalle uhrilleen pettäjänä...
Kertoo eksän hankkineen hälle lähestymiskiellon. Stalkkaa eksää edelleen, koska "eksä ansaitsee sen".
Vierailija kirjoitti:
-mies haukkuu entisiä naisiaanMitä muuta?
Niin kerrotko vielä tarkemmin, että mistä nuo varoittaa?
-Ei esitellyt vanhempiaan kuin vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen
- Ei suostunut käymään synnyinkaupungissani koskaan
-Puhui lapsista ensimmäisenä yhteisenä kesänä
-kiire kihloihin
-ei antanut minun liikkua missään ilman häntä/ rajoitti muuta elämääni
-huono itsetunto
Kyseessä mies
Vaikea exä... löysin sattumalta tarinan, joka kuvastaa hyvin omaani. Siksi en omaa tarinaa jaksa tähän edes kirjoittaa, mutta milloinko kannattaa juosta karkuun? Silloin, kun miehellä on exä helvetistä ja lapsia tuosta suhteesta...
http://onnellisempielama.blogspot.fi/2016/12/olipa-kerran-exa.html
Ihmiset joilla on jatkuva omakehu ja itsetehostus päällä, tietävät yleensä ongelmia. Myös työelämässä.