Varoitusmerkit uudessa suhteessa
Tämän opin kantapään kautta:
- varhainen puhe loppuiän suhteesta
-pikainen halu kihloihin menosta
-mies haluaa naisen raskaaksi mahdollisimman pian
-mies haukkuu entisiä naisiaan
Mitä muuta?
Kommentit (229)
Mikä niin monella miehellä on, kun nainen pitää muka omistaa? Ei tässä maassa. Lähtekää itse mielummin jonnekin, missä se alistaminen on valitettavaa arkea.
Mikä on mennyt pieleen ja missä aivopiuhassa, kun noin luulee?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lainata rahaa. Silloin koronkuva bersuksiin.
Nämä Auervaarat kokeilevat ensin pienillä pyynnöillä. Vaikka kaksikymmentä euroa. Siitä se sitten kasvaa, kunnes tili on tyhjä. Elämäntapalokkeja. Rakkaudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Silti niin moni haluaa uskoa. Lukisivat edelleen niitä Harlekiineja.
Rahaa ja rakkautta ei pidä koskaan sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa hänen olevan minulle koko maailma.
Nuorena suostuin tähän. Lopetin urheiluharrastukseni. Myöhemmin mies valitti, kun sitten lihoin. En paljoa, ihan normaalin rajoissa, mutta silti. Koska en saanut urheilla!
Siitä tulikin ex. Voin keski-ikäisenä haistattaa pitkät, että olen edelleen normaalipainoinen. Alarajoilla.
On tullut joku muka sulhaskandidaatti vastaan, joka on alkanut änkyröimään. Kun itse vaati vielä silloin köyhänä opiskelijana jo valmiiksi avioehtoa. Tiesi sitten, minkä perässä oltiin. Heido!
Ei ole muuten yksi tai kaksi ihmistä, joista on kuullut, tuntenut tai nähnyt, että avioehto on epäluottamuslause. Ihmiset nykään eroavat ja se on ihan normaali toisen suvunkin omaisuuden turvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on sovittu, että seurustellaan, vitsailee siitä, miten aikoo kostaa, jos seurustelu päättyy. "Jos jätät mut, väännän niskasi nurin. Hehehee."
Tuossa vaiheessa viimeistään salaisin osoitetietoni ja uuden hankitun puhelinnumeron. Varasuunnitelma lähdölle. Ei normaali ihminen puhu tuollaisia edes vitsillä.
Näissä on puolison vaikea saada perspektiiviä. Kuvittele, jos joku vieras vaikkapa sanoisi sinulle, että olet v*tun ruma läski lehmä. Vitsi, vitsi. Tuskin kuuntelisit. Ainakaan toivottavasti.
Muutaman riitaisen avioeron vierestä seuranneena, niin todellakin hoitakaa lakiasiat ennakoiden kuntoon.
Olen puhunut monen perheväkivaltaa kärsineen naisen kanssa. Niistä lähes kaikki ovat alistuneet kohtaloonsa ja uskovat viimeiseen asti, että se luonnevikainen mies ja suhde muuttuisi. Lapsia saattaa olla mukana. Ei se tilanne muutu, vaan pahenee. Omat rahat käyttöön ja pakoon. Sekään ei lopeta aina jonkun sairaan seurantaa. Tästä oli uutisointia.
Pidän itseäni suhteellisen tervejärkisenä. Kenen tarvitsee väkipakolla hakea itselleen seuraa? Hankkikoot oman elämän.
Kaverilla oli mies joka teki kaikki kodin sisustusvalinnat ja oli tosi tarkka esim. että matot ovat oikeassa kulmassa lattialla. Määräsi, miten naisen piitää pukeutua ulos mennessä ja myös mitä vaatteita nainen osti kaupasta. Kaveri kertoi, että aina ennen seksiä piti molempien käydä suihkussa, koska mies niin halusi ja samoin mies meni suihkuun aina seksin jälkeen. Kaverini on normaali, kaunis, hygieniastaan huolta pitävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän opin kantapään kautta:
- varhainen puhe loppuiän suhteesta
-pikainen halu kihloihin menosta
-mies haluaa naisen raskaaksi mahdollisimman pian
-mies haukkuu entisiä naisiaanMitä muuta?
Mies haukkui ensihoitajat maan rakoon. Piti ylpeänä ammattikuntana. Itse oli lähihoitaja.
Haukkui perussuomalaiset ja sanoi olevansa kokoomuksen kannattaja. Seuraavana päivänä haukkui kokoomuksen ja sanoi liittyvänsä persuihin.
Haukkui KELAn. Eli itse sen varassa. Koskaan ei selvinnyt, miksei ole oma alansa töissä, pulaa on etenkin miehistä.
Haukkui veljensä ja tämän vaimon> ylpeitä ja arvonsa tuntevia.
Teki outoja bisneksiä, rahat aina loppu.
Liikaa huonoja puolia lyhyessä ajassa> finito.
Vierailija kirjoitti:
-Ei esitellyt vanhempiaan kuin vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen
- Ei suostunut käymään synnyinkaupungissani koskaan
-Puhui lapsista ensimmäisenä yhteisenä kesänä
-kiire kihloihin
-ei antanut minun liikkua missään ilman häntä/ rajoitti muuta elämääni
-huono itsetunto
Kyseessä mies
On kuin viimeisin suhteeni. Jäi tyngäksi.
Oli niin mustasukkainen exästäni, että hänen elämänsä meni siitä pilalle. Meni jotenkin yli, kun sanoi yksi pv nähneen exäni kaupassa. Asuu eri maassa ja tuskin tulee tänne pikkukaupunkiin ihan käväisemään.
Palvoo eksäänsä ja puhuu tästä jatkuvasti.
Ei puhu mitään tulevaisuudesta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä laitan listan naisen varoitusmerkeistä:
- huono itsetunto
- ulkonäkökeskeisyys (ks. huono itsetunto yllä)
- ylenpalttinen laiskuus
- harrastusten täydellinen puute
- pyrkii kontrolloimaan ja määräilemään
- materialismi
- valehtelu/salailu
- hallitsemattomat raivopuuskat (huutaa tuntitolkulla putkeen, heittelee tavaroita jne)
M48
Mä oon tällainen. Mitä se kertoo musta? Oon varmaan ihan painajainen :(
Ensimmäinen erimielisyys/kina/riidantynkä kertoo paljon tulevasta (valitettavasti..) Silloin kannattaa olla hereillä ja kuulostella että mitäs tässä oikeasti tapahtuukaan.
Jos vänkääminen (huom.molemmin puolin) on tärkeämpää kuin sovintoon pääseminen.. Eikä ole tahtoa ymmärtää tilannetta molempien näkökulmasta.. Kannattaa painaa jarrua.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla oli mies joka teki kaikki kodin sisustusvalinnat ja oli tosi tarkka esim. että matot ovat oikeassa kulmassa lattialla. Määräsi, miten naisen piitää pukeutua ulos mennessä ja myös mitä vaatteita nainen osti kaupasta. Kaveri kertoi, että aina ennen seksiä piti molempien käydä suihkussa, koska mies niin halusi ja samoin mies meni suihkuun aina seksin jälkeen. Kaverini on normaali, kaunis, hygieniastaan huolta pitävä nainen.
Valitettavasti tiedän noita olevan. Lähde!
Miehet aloittavat asteittaisella kontrolloinnilla, jos on tuollainen pöpöpää. Kokeilevat aina kepillä jäätä, mitä toinen sietää ja kuinka pitkälle hivutetaan. Osavat hetkeksi vetäytyä takaisin, kun toinen ärsyyntyy. Mutta vain hetkeksi, ennen kuin itsetunnon systemaattinen nujerrus jatkuu. Eivät ikinä lopeta.
Vaatii naiselta kovaa luonnetta pistää stoppi ja lähteä. Vaikka niiden lasten kanssa. Kaikki eivät enää kykene, jos eivät ole havainneet näitä varoitusmerkkejä.
Ensimmäinen vaatimus ja painostus vieressä. "Poista exien puhelinnumerot." Siitä se sitten lähti. En poistanut, koska arvelin, että nyt voi seurata ongelmia. Ei kukaan ollut ennen tuollaista pyytänyt.
Ei kukaan normaali-itsetuntoinen ihminen pyydä toista jättämään kavereita tai perhettä. Exienkin kanssa voi jutella niiden uusista parisuhdehuolista. Halvempaa kuin terapia. Voi jopa säästää yhteiskunnan rahoja tuollainen.
Toiseen nyt vaan pitää luottaa. Jos ei, niin on yksin. Jos tulee jätetyksi, niin itketään aika ja nuollaan haavat. Onneksi piti ne kaverit.
Tuossa vaiheessa viimeistään salaisin osoitetietoni ja uuden hankitun puhelinnumeron. Varasuunnitelma lähdölle. Ei normaali ihminen puhu tuollaisia edes vitsillä.