Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltspäivällä huimasi, nyt ollut toispuoleista päänsärkyä joka tuntuu pahenevan

Vierailija
09.08.2017 |

Voiko olla "vaan" migreeniä? :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskat ja hartiat jumissa

Vierailija
2/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta jännityspäänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta sinun sijassasi menisin päivystykseen. Vastuu siirtyy ainakin lääkärille, eikä sinun tarvitse huolestua jos tutkitaan.

Vierailija
4/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta sinun sijassasi menisin päivystykseen. Vastuu siirtyy ainakin lääkärille, eikä sinun tarvitse huolestua jos tutkitaan.

Lähin päivystys 30km päässä. Ei ole autoa. Särkee tuohon korvan yläpuolelle. vähän ohimoonkin. -ap

Vierailija
5/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän aikaa sitten inhottavaa toispuoleista päänsärkyä, samanpuolen silmä oli myös kipeä ja tuntui siltä että voisi räjähtää milloin tahansa. 1200mg buranaa (olen pienikokoinen) vei silmäkivun ja akuutimman pääkivun pois mutta edelleen sattui pään sivuun tärähtely ja yskiminen. Kesti melkein kaksi vuorokautta mutta sitten oli kokonaan ohi.

Ehkä sinulla samantyyppinen migreenikohtaus, varovasti voi venytellä jos helpottaisi ja ottaa lääkettä. Koita hommata kyyti päivystykseen jos huolestuttaa liikaa. Voimia.

Vierailija
6/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vähän aikaa sitten inhottavaa toispuoleista päänsärkyä, samanpuolen silmä oli myös kipeä ja tuntui siltä että voisi räjähtää milloin tahansa. 1200mg buranaa (olen pienikokoinen) vei silmäkivun ja akuutimman pääkivun pois mutta edelleen sattui pään sivuun tärähtely ja yskiminen. Kesti melkein kaksi vuorokautta mutta sitten oli kokonaan ohi.

Ehkä sinulla samantyyppinen migreenikohtaus, varovasti voi venytellä jos helpottaisi ja ottaa lääkettä. Koita hommata kyyti päivystykseen jos huolestuttaa liikaa. Voimia.

Ohhoh! Ehkä mä koitan vaan levätä ja otan tunnin päästä uuden Panadolin. Kaikki raajat toimii ja puhe ynnä muu, ajatus vain vähän jumissa säryn vuoksi, niin ei tässä mitään hätää liene. -ap

Vierailija
7/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan migreeniltä. Lääkäri tekee neurologiset testit jos menet sinne, voit testailla samoja asioita itsekin. Googlaa.

Vierailija
8/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan migreeniltä. Lääkäri tekee neurologiset testit jos menet sinne, voit testailla samoja asioita itsekin. Googlaa.

Tein ne peilin edessä . Kaikki ok. -ap

Vierailija
9/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.

Vierailija
10/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime viikolla migreenikohtaus, joka alkoi voimakkaalla huimauksella, mutta migreeniksi sen kyllä tunnistin. Yleensä mulle tulee ennen migreeniä näköhäiriö, mutta sitä ei siis ollut vaan pelkkä huimaus ja sen jälkeen migreenipäänsärky. En ymmärtänyt ottaa edes särkylääkettä ennen kuin särky alkoi, joten ei se siinä vaiheessa juurikaan auttanut.

Vierailija
11/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viime viikolla migreenikohtaus, joka alkoi voimakkaalla huimauksella, mutta migreeniksi sen kyllä tunnistin. Yleensä mulle tulee ennen migreeniä näköhäiriö, mutta sitä ei siis ollut vaan pelkkä huimaus ja sen jälkeen migreenipäänsärky. En ymmärtänyt ottaa edes särkylääkettä ennen kuin särky alkoi, joten ei se siinä vaiheessa juurikaan auttanut.

Mulle tuli kans ensin kunnon huimaus, ja sit hiljalleen alko särkee. :/ Anoppini veikkasi tätä migreeniksi (puhelimitse). -ap

Vierailija
12/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää

Vierailija
13/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä Panadol auttaa huonosti migreeniin/jännityspäänsärkyyn. Jos löytyy buranaa, voit ottaa 800mg se tehoaa paremmin Panadolin kanssa.

Vierailija
14/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä Panadol auttaa huonosti migreeniin/jännityspäänsärkyyn. Jos löytyy buranaa, voit ottaa 800mg se tehoaa paremmin Panadolin kanssa.

Mul ois 400mg ibumaxia. -ap

Vierailija
15/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös 800 mg ibuprofeenia auttaa migreeniin. Panadol ei auta, myöskään 400 Mg ibuprofeenia ei riitä katkaisemaan kohtausta.

Vierailija
16/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös 800 mg ibuprofeenia auttaa migreeniin. Panadol ei auta, myöskään 400 Mg ibuprofeenia ei riitä katkaisemaan kohtausta.

Täytyypä ottaa ja katsoa auttaisiko. -ap

Vierailija
17/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.

Vierailija
18/24 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvin migreeniin yhtä aikaa maksimiannokset ibuprofeenia ja parasetamolia ja ne pitää ottaa jo auran aikana.  Pelkkä ibuprofeeni tai pelkkä parasetamoli ei tehoa.  Mutta jos särky ehtii alkaa, ei  nuo lääkkeet yhdessäkään auta. 

Vierailija
19/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä on kipeä. Sain onneksi nukuttua. -ap

Vierailija
20/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän