Lue keskustelun säännöt.
Puolustuspuheenvuoro
09.07.2008 |
Ap puolustautuu: Pakastemansikat olivat "lyhennys" tuoreista mansikoista, tietenkin. Ja tämä hölmö lyhennelmä tuli tehtyä siksi, että saisin oleellisen tuohon otsikkoon mahtumaan =). Mutta siis tosiaan tarkoitan ihan tavallisia mansikoita, joita sitten voipi pakastaa. Ja näin ollen saamme ihania pakstemansikoita popsia suuhun talvipakkasellakin! Eli mikäs on päivän hinta???
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla