Lue keskustelun säännöt.
Keliakia+ odotus
02.04.2006 |
Onko ollut ongelmia raskauksien kanssa?
Ennen diagnoosia kaksi supervaikeaa raskautta ja nyt keliakia hoidossa. Kannattaisikohan vielä yrittää kolmatta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla