Miksi kukaan ei halua Arabian Ruskaa edes ilmaiseksi?
Pitäisi päästä 6-hengen astiastosta eroon, mutta roskikseenkaan sitä ei kehtaisi laittaa. Paikallista kierrätystä pyörittää uskovainen organisaatio, joten se ei ole mikään vaihtoehto. Oikea divari ei huolinut niitä edes ilmaiseksi, vaikka astiat ovat ihan siistikuntoisia. Onko maailma yksinkertaisesti vaan tavaraa niin väärällään?
Kommentit (41)
Onhan se ruma,mutta kyllä minä sain sen Tori.fi kautta kaupaksi.
Anna uskiksille, ei ne niistä paljoa saa. Tai laita Tori.fi:n nimellisellä hinnalla. Ruska on nykyään jossain määrin epämuodikasta, mutta kyllä sillekin ottajia löytyy.
Laita tori.fi:lle myyntiin tai johonkin arabialaisia myyvään liikkeeseen.
Onhan se niin järkyttävän ruma, että en huolisi minäkään.
Eiku sen ajan saviastioissa on myrkkyä. En nyt muista tarkemmin, luin jostain.
Onko kaapissasi näitä ruskeita 1970- ja 1980-lukujen astioita? Niillä on yllättävää arvoa
Ei kannata hävittää. Arvo nousee. Ruskan ainut vika on, että se on niin painava.
Meillä on Ruska-astiasto - tykkään siitä ihan älyttömästi ja muistaakseni maksoinkin (käytetystä) astiastosta aikoinaan satasen. Pistä myyntiin vaan netin kautta!
Kyllä niillekin ostajansa löytyy, näen sen sarjan jonkun hirsimökin pöydällä. :)
Itselleni ei kyllä sopisi, se on niin masentavan näköinen sarja ja minä fiilisihmisenä pitäisin sitä vain kaapissa koska se on "arvokas Arabia" enkä käyttäisi koska en haluaisi niitä kuitenkaan käyttää.
Kyllä mulle kelpaisi ilmaiseksi. Voisin maksaakin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaapissasi näitä ruskeita 1970- ja 1980-lukujen astioita? Niillä on yllättävää arvoa
"Saman sarjan kannu, sokerikko ja kermakko olivat yli 600 dollarin hintaisia."
Nuokin löytyvät :) En kyllä myy pois, mun lemppariastiasto! <3
Minä myös säilyttäisin.
Silloin kun on huono taloustilanne, ihmiset haluavat raikasta, pirteää, iloista ja vaaleaa.
Sitten kun on parempi taloustilanne, muuttuu trendit tummemmiksi esim. muistatteko ennen tätä valkoisen sisustuksen kautta, kun oli tummapuisia lattioita, keittiöitä, ruskeita tapetteja jne.
Eikö ruskakin ollut 80-luvun kulta-aikojen tuotteita?
Joten odottele, tämä valkoinen menee ohi. :)
En tykkää juoda kahvia tummasta kupista, josta ei edes näe, onko siellä poroja tai muuta karstaa pohjalla. Tämä trendini ei varmaan mene ohi.
Voih, rakastaisin juuri noita :) jostain syystä tykkään tuosta muodosta. Itselläni on samoja missä se kukkakuvio.
Asutko missä?
Minä voisin vaikka maksaa että saisin ehjän sarjan. Nostalgiaa...
Hah, satun tietämään, että se oli aikanaan muotoilun asiantuntijoiden, siis todellisten makuammattilaisten ja muotoilijoiden, ei siisjoidenkin nykypäivän höpöbloggarien, arvostama sarja. Ja on edelleen. Siksi sillä on menekkiä siellä Yhdysvalloissa, kuten tuossa Iltalehden artikkelissa sanottiin. Ja sen arvo tulee nousemaan kotimaassakin, kun trendit muuttuvat.
Häh? Minä kerään Ruskaa, ja voisin maksaa siitä ja ottaa ap nuo astiasi. Olen ateisti, joten voit luottaa siihen, että Ruskasi tulisivat ideologisesti hyvään kotiin.
Johtuisikohan jotenkin siitä, että se on ihan tajuttoman RUMA sarja?!