Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitäisi tehdä aloite?

Vierailija
09.08.2017 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miksikään jos sitten haluaa vain haaveilla siitä tietystä miehestä joka ei voi mitenkään tietää naisen tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
2/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi lähestyä miestä oma-alotteisesti.

Mies voi koska tahansa alkaa raivota naiselle ja huutaa h***aksi.

Vierailija
4/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saa juuri sen miehen, jonka haluaa. Eli tasokkaan miehen, jolla on paljon vientiä. Sellaiset eivät tee itse aloitteita naisille, koska naiset tekevät niitä tarpeeksi heille. Pienimmän vaivan periaate siis. Jos odottaa aloitetta heiltä, ei kannata pidättää hengitystä odotelkessa. Tai toki jos vastustat aloitteellisuutta naisena, voit odottaa aloitetta tavismiehiltä ja varmaan sellaisenkin miehen kanssa on ihan ok tulevaisuudennäkymät.

Vierailija
5/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin on oikeus tehdä aloite, ja kummallakaan ei ole velvollisuutta tai pakkoa tehdä sitä.

Ei sen tarvitse olla tämän vaikeampaa.

Vierailija
6/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin tutustumiseen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka molemmat viestittävät toisilleen kiinnostusta.

Enpä ole ikinä jättänyt aloitetta tekemättä, jos olen baarissa nähnyt kiinnostavalta näyttävän miehen. Poikkeuksetta nämä ovat olleet miehiä, jotka niitä aloitteita ovat myös osanneet lukea. Läheskään aina kiinnostus ei ole molemminpuolista, ja silloin olen tyytynyt osaani.

Vierailija
7/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Nyt yhdessä 30 v. :)

Vierailija
8/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset tukee sitä että naisen harvoin kannattaa tehdä aloitusta, vaikuttaa kai epätoivoiselta. Kertaakaan en ole esim. saanut vastausviestiä nettideiteillä jos olen tehnyt aloitteen.

Vierailija
9/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset tukee sitä että naisen harvoin kannattaa tehdä aloitusta, vaikuttaa kai epätoivoiselta. Kertaakaan en ole esim. saanut vastausviestiä nettideiteillä jos olen tehnyt aloitteen.

Sama, pidetään helppona ja epätoivoisena.

Vierailija
10/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä.

Miesten hommaa.

Vierailija
11/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Olen saanut vastausviestejä mutta niistä on huokunut sellainen asenne, että kirjoitellaan nyt hetken aikaa. Kukaan ei ole halunnut tavata ja kun olen ilmoittanut poistavani profiilini ja antanut (anonyymin) sp-osoitteeni ja sanonut, että jos kiinnostaa jatkaa juttua niin siihen voi kirjoitella, niin jokainen on kadonnut

Älkääkä please jaksako aloittaa "oletyrittänytliiankorkeatasoisia" -jauhamistanne. En ole koskaan ottanut yhteyttä miehiin, joiden kriteereihin en olisi mahtunut. En edes sellaisiin, joiden kriteereihin mahdun mutta joilla naisen ikäraja alkaa huomattavasti itseään nuoremmista (todellisuudessa he hakevat nuorempaa) tai joilla on tekstissä jotain vaatimuksia ulkonäölle (naisellinen, kaunis, ihana tms). Ihan tavallisia oman ikäisiä työssäkäyviä miehiä ovat olleet, ei lentäjäkirurgeja jotka pelaavat vapaa-aikanaan jääkiekkoa.

Vierailija
12/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteen ihan siksi, ettei vastapuoli uskalla/osaa tehdä sellaista. En minäkään mikään mestari ole, mutta jotenkin on pitänyt viestittää uunoille, että haluan tutustua enemmän heihin.

Vierailija
13/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on aina suuret todennäköisyydet onnistua jos tekee aloitteen.

Jos mies tekee aloitteen niin onnistuminen on todella epätodennäköistä.

Vierailija
14/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Olen saanut vastausviestejä mutta niistä on huokunut sellainen asenne, että kirjoitellaan nyt hetken aikaa. Kukaan ei ole halunnut tavata ja kun olen ilmoittanut poistavani profiilini ja antanut (anonyymin) sp-osoitteeni ja sanonut, että jos kiinnostaa jatkaa juttua niin siihen voi kirjoitella, niin jokainen on kadonnut

Älkääkä please jaksako aloittaa "oletyrittänytliiankorkeatasoisia" -jauhamistanne. En ole koskaan ottanut yhteyttä miehiin, joiden kriteereihin en olisi mahtunut. En edes sellaisiin, joiden kriteereihin mahdun mutta joilla naisen ikäraja alkaa huomattavasti itseään nuoremmista (todellisuudessa he hakevat nuorempaa) tai joilla on tekstissä jotain vaatimuksia ulkonäölle (naisellinen, kaunis, ihana tms). Ihan tavallisia oman ikäisiä työssäkäyviä miehiä ovat olleet, ei lentäjäkirurgeja jotka pelaavat vapaa-aikanaan jääkiekkoa.

Jep. Itse kun kerron kokemuksiani minulle sanotaan että olen lähestynyt miehiä jotenki ylimielisesti ja siksi eivät kiinnostu. Ei, he eivät kiinnostu koska se olen minä joka teen aloitteen, ihan samat miehet vuosia myöhemmin roikkuvat perässä kun näkevät minut jossain enkä itse ole enää kiinnostunut. En tosiaan tiedä mikä tähän on syynä.

Vierailija
15/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos puhutaan pelkästä seksistä.

Vierailija
16/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen pidä tehdä aloitetta, minä teen jos siltä tuntuu.

Vierailija
17/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurihan joku nainen ilmoitti että pakkien saaminen on noloa.

Vierailija
18/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko, mutta on helppo ja nopea tapa havaita, kannattaako uhrata ajatuksiaan kyseiseen mieheen vai ei. Mä aloitan flirttailun aika nopeastikin, jos tapaan kiinnostavan miehen. Osa miehistä vastaa flirttailuuni hetken aikaa, mutta lopettavat sitten. Ovat ehkä varattuja tai muusta syystä eivät halua sen enempää. Suuri osa miehistä ei vastaa flirttailuuni lainkaan, joten heidät voin unohtaa samantien. Ja sitten on osa, jotka vastaavat flirttailuuni ja etenevät flirttailussa siten, että kannattaa mennä tekemään lähempää tuttavuutta. 

Vierailija
19/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi ylipainoinen ja kouvolatukkainen? Vai puhutaanko tässä taas vain naapurintyttömäisen kauniista ja hoikista nuorista naisista?

Edellä juuri kaksi kirjoittajaa kertoi, ettei heidän tekemänsä aloitteet netissä ole johtaneet mihinkään.

Vierailija
20/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä.

Miesten hommaa.

Samaa mieltä. Mies tekee suhteen aloitteen, mies on perheen pää ja mies päättää suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme