Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, miten seurustelette pariutuneiden ystävienne kanssa?

Vierailija
09.08.2017 |

Mulla on usein niin, että vietän aikaa vain sen alkuperäisen ystävän kanssa. Tuntuu jotenkin oudolta kutsua pariskunta kylään kun itse on yksin. Toisaalta ei mulla periaatteessa olisi mitään sitä vastaankaan, jostain syystä vaan niin ei tapahdu. Miten te teette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun joko vain sen ystävän tai ystävän lapsien kanssa. Aika harvoin kyllä he käyvät luonani. Useimmiten menemme jonnekin yhdessä tai minä vierailen heidän luonaan. Itsekin kyläilin parisuhteessa ollessa aina näin, paitsi jos olimme koko perheen kanssa esimerkiksi reissussa kauempana. 

Vierailija
2/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypeistä. Jotkut mun ystävien puolisoista on myös mun ystäviä, ja ilman muuta vietetään silloin yhdessä aikaa. Joillain taas on sellaiset puolisot, joiden kanssa mulla ei ole mitään yhteistä, joten niitä kumppaneita ei tietenkään tule usein nähtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään :-( Pariutuneet ystävät on yksi toisensa jälkeen poistaneet minut elämästään ja valitettavasti uusiakaan ystäviä ei ole löytynyt niin olen sitten yksin suurimman osan ajasta. Tällä hetkellä oikeastaan ihan kaiken ajan koska olen työtön.

N40

Vierailija
4/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, sillä he ovat antaneet ystävyyden hiipua/lopettaneet sen pariutumisen myötä.

Vierailija
5/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuneet katosivat mutta palasivat takaisin erottuaan. Ja katosivat taas aloitettuaan toisen kierroksen.

Vierailija
6/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse se pariutunut. Sinkkuystäväni kutsuu aina meidät molemmat, jos vaikka vietämme iltaa tms. Muutama vuosi meni kun meillä oli pikkuvauva-aika että harvemmin pidettiin yhteyttä.

Ystäväni voi käydä meillä, olen sitten yksin kotona tai miehenikin on.

Tunnen olevani onnekas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi