Olen 38 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtäaikaa
Kommentit (51)
Oletko jotenkin ylpeä "suorituksestasi"?
Heiii, minä olen 18 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtä aikaa! Että eipä siinä, jatka vain, oot varmaan mä mut vaan 20 vuotta vanhempana:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa varsinainen kierrätyskeskus :D
Kiitos! Laatua on ilo kierrättää :) ap
Laadulla et tarkoittanut itseäsi.. Kai tiedät että liha pilaantuu kun se vanhenee eikä 38v ole enää mikään liian tuore.
Milloin viimeksi sait itse? Entä milloin oli varaa valita monesta?
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran makeasti jos saat herpeksen:D Kannattaa muistaa että ne panoukkosi panevat varmasti muitakin
Herpes nyt voi olla vaikka neitsyellä. Ja suurimmalla osalla se on, mutta ei aktiivisena.
Eri
Herpes voi tartuttaa myös ei-aktiivisena ollessaan. Lisäksi kortsu ei aina auta, etenkään jos vaikka naisella on niitä pyypyyn tai nivusten alueella ollut ja kassit mäiskii niitä. Suuseksistä tarttuu myös helposti. Minusta aika riskialtista nussia ympäriinsä tuolleen..
Sama
Enpä lähtisi tuollaisella kehuskelemaan. Minusta tuo on lapsellista ja noloa.
Mä en kysele mitään - mä onnittelen.
Vierailija kirjoitti:
Heiii, minä olen 18 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtä aikaa! Että eipä siinä, jatka vain, oot varmaan mä mut vaan 20 vuotta vanhempana:)
Sinä oot nuorena aloittanut l*rton urasi :D Ota maksua.
Miksi ihmeessä sähläät monen kanssa? Nostaako se itsetuntoa, eikä tarvii pelätä yksinjäämistä?
Onko kyseessä ns. polyamorinen suhde vai tapailet toisten selkien takana muita?
Vierailija kirjoitti:
Nauran makeasti jos saat herpeksen:D Kannattaa muistaa että ne panoukkosi panevat varmasti muitakin
Onneksi käytämme kondomia. Voi sen toki silti saada, vaikka olisi vain yksi kumppani :) ap
Missä on kunnioituksesi itseäsi kohtaan? Et tunnu itseäsi arvostavan.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa varsinainen kierrätyskeskus :D
eiköhän kaikilla ole oikeus omaan seksielämään. Hommaa sinä oma, äläkä arvostele muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herpes nyt voi olla vaikka neitsyellä. Ja suurimmalla osalla se on, mutta ei aktiivisena.
Eri
Herpes voi tartuttaa myös ei-aktiivisena ollessaan. Lisäksi kortsu ei aina auta, etenkään jos vaikka naisella on niitä pyypyyn tai nivusten alueella ollut ja kassit mäiskii niitä. Suuseksistä tarttuu myös helposti. Minusta aika riskialtista nussia ympäriinsä tuolleen..
Sama
Sinä et varmaan sitten suutelekaan ikinä..
Mitä muuta kuin seksiä saat tuollaisesta säätämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot nuorena aloittanut l*rton urasi :D Ota maksua.
Oon miettinyt tätä!
No ei. Selvennetään sen verran että kaikki nämä ovat vanhoja tuttuja, ja kukaan heistä ei halua vakavaa suhdetta, hekin varmaa pyörittää monta yhtä aikaa. Mutta siis, asia on niin että jos olen yksinäinen ja laitan jollekin heistä viestiä niin saan seuraa, kahviseuraa tai kainalon jonne käpertyä yön ajaksi.
Totta kai haluaisin sen yhden ja vakavan suhteen, sen yhden miehen joka rakastaa mua. Mutta ei ole vielä tullut vastaan, joten hitto miks ei.
Eipä siinä mitään, jos kaikki neljä olette tietoisia tilanteesta ja tyytyväisiä siihen. Muussa tapauksessa kuvottavaa toimintaa.
Olet katsonut liikaa Freen intohimosarjoja ja nyt sinäkin kuvittelet "pyörittäväsi" ukkoja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä mitään, jos kaikki neljä olette tietoisia tilanteesta ja tyytyväisiä siihen. Muussa tapauksessa kuvottavaa toimintaa.
Tapailusuhde on eri kuin seurustelu
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Olet katsonut liikaa Freen intohimosarjoja ja nyt sinäkin kuvittelet "pyörittäväsi" ukkoja 🤣
Voi miten katkeraa...
miten voitkaan käyttäytyä noin alhaisesti?