Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtäaikaa

Vierailija
08.08.2017 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen sinua nuorempana harrastin itse seksiä kolmen eri miehen kanssa 24 tunnin aikana. En ole ylpeä, se oli lähinnä vahinko. Vasta jälkeen päin tajusin itsekin, että nyt meni pikkuisen liian lujaa. Yhden kanssa olin perjantai-iltana, se oli uusi tuttavuus; lauantaina iltapäivällä tuli käymään mies johon olin yksipuolisesti ihastunut ja sen jälkeen lähdin vielä baariin, josta tarttui mukaan kolmas mies.

Nykyisin onnellisesti monogaamisessa suhteessa.

Meneekö tässä mielestäsi liian lujaa?

Tuolloin meni, joo, koska edes ovulaation aikaan en oikeasti tarvitse seksiä kolme kertaa vuorokaudessa. Etenkin siinä lauantai-illan panossa oli mukana lähinnä silkkaa kostonhalua siitä, ettei ihastukseni halunnut kanssani muuta kuin seksisuhteen.

Aikaa tuosta on niin kauan, etten todellakaan muista yksityiskohtia noista kahdesta muusta seksikumppanista, vain ne fiilikset mitä ihastukseeni liittyi ja miltä hän näytti ja millainen oli.

miten voitkaan käyttäytyä noin alhaisesti?

Vierailija
22/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin ylpeä "suorituksestasi"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiii, minä olen 18 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtä aikaa! Että eipä siinä, jatka vain, oot varmaan mä mut vaan 20 vuotta vanhempana:)

Vierailija
24/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa varsinainen kierrätyskeskus :D

Kiitos! Laatua on ilo kierrättää :) ap

Laadulla et tarkoittanut itseäsi.. Kai tiedät että liha pilaantuu kun se vanhenee eikä 38v ole enää mikään liian tuore.

Milloin viimeksi sait itse? Entä milloin oli varaa valita monesta?

ei ap

Vierailija
25/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran makeasti jos saat herpeksen:D  Kannattaa muistaa että ne panoukkosi panevat varmasti muitakin

Herpes nyt voi olla vaikka neitsyellä. Ja suurimmalla osalla se on, mutta ei aktiivisena.

Eri

Herpes voi tartuttaa myös ei-aktiivisena ollessaan. Lisäksi kortsu ei aina auta, etenkään jos vaikka naisella on niitä pyypyyn tai nivusten alueella ollut ja kassit mäiskii niitä. Suuseksistä tarttuu myös helposti. Minusta aika riskialtista nussia ympäriinsä tuolleen..

Sama

Vierailija
26/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä lähtisi tuollaisella kehuskelemaan. Minusta tuo on lapsellista ja noloa.

Vierailija
27/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kysele mitään - mä onnittelen. 

Vierailija
28/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiii, minä olen 18 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtä aikaa! Että eipä siinä, jatka vain, oot varmaan mä mut vaan 20 vuotta vanhempana:)

Sinä oot nuorena aloittanut l*rton urasi  :D Ota maksua.

Vierailija
29/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sähläät monen kanssa? Nostaako se itsetuntoa, eikä tarvii pelätä yksinjäämistä?

Vierailija
30/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä ns. polyamorinen suhde vai tapailet toisten selkien takana muita?

Vierailija
31/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran makeasti jos saat herpeksen:D  Kannattaa muistaa että ne panoukkosi panevat varmasti muitakin

Onneksi käytämme kondomia. Voi sen toki silti saada, vaikka olisi vain yksi kumppani :) ap

Vierailija
32/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kunnioituksesi itseäsi kohtaan? Et tunnu itseäsi arvostavan.

Vierailija
33/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa varsinainen kierrätyskeskus :D

eiköhän kaikilla ole oikeus omaan seksielämään. Hommaa sinä oma, äläkä arvostele muita. 

Vierailija
34/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes nyt voi olla vaikka neitsyellä. Ja suurimmalla osalla se on, mutta ei aktiivisena.

Eri

Herpes voi tartuttaa myös ei-aktiivisena ollessaan. Lisäksi kortsu ei aina auta, etenkään jos vaikka naisella on niitä pyypyyn tai nivusten alueella ollut ja kassit mäiskii niitä. Suuseksistä tarttuu myös helposti. Minusta aika riskialtista nussia ympäriinsä tuolleen..

Sama

Sinä et varmaan sitten suutelekaan ikinä..

Vierailija
35/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta kuin seksiä saat tuollaisesta säätämisestä? 

Vierailija
36/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oot nuorena aloittanut l*rton urasi  :D Ota maksua.

Oon miettinyt tätä! 

No ei. Selvennetään sen verran että kaikki nämä ovat vanhoja tuttuja, ja kukaan heistä ei halua vakavaa suhdetta, hekin varmaa pyörittää monta yhtä aikaa. Mutta siis, asia on niin että jos olen yksinäinen ja laitan jollekin heistä viestiä niin saan seuraa, kahviseuraa tai kainalon jonne käpertyä yön ajaksi.

Totta kai haluaisin sen yhden ja vakavan suhteen, sen yhden miehen joka rakastaa mua. Mutta ei ole vielä tullut vastaan, joten hitto miks ei. 

Vierailija
37/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, jos kaikki neljä olette tietoisia tilanteesta ja tyytyväisiä siihen. Muussa tapauksessa kuvottavaa toimintaa.

Vierailija
38/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut liikaa Freen intohimosarjoja ja nyt sinäkin kuvittelet "pyörittäväsi" ukkoja 🤣

Vierailija
39/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään, jos kaikki neljä olette tietoisia tilanteesta ja tyytyväisiä siihen. Muussa tapauksessa kuvottavaa toimintaa.

Tapailusuhde on eri kuin seurustelu

ei ap

Vierailija
40/51 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet katsonut liikaa Freen intohimosarjoja ja nyt sinäkin kuvittelet "pyörittäväsi" ukkoja 🤣

Voi miten katkeraa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi