Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattako microblading?

Vierailija
08.08.2017 |

Varasin ajan syyskuulle yhdeltä bloggaajien suosimalta tekijältä, mutta on alkanut mietityttämään..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty ja olen tyytyväinen. Aluksi kulmat olivat makuuni liian tummat, mutta nyt haalistumisen jälkeen ovat just passelit. Muutaman viikon jälkeen olisi uusi aika vahvistamista varten, mutta en ole vielä varma menenkö, koska en halua kulmistani tummempia. Kukaan tutuistani ei ole huomannut, että kulmilleni olisi tehty jotain, joten ovat kai sitten aika luonnolliset, mutta sellaiset halusinkin.

Vierailija
2/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu kulmakarvamuoti alkaa olla menneen talven lumia. Haluatko olla last season kamaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä. minum paikkakunnallani microbladin maksaa 250e ja senhän sanotaan pysyvän noin vuoden (riippuen täysin siis ihotyypistä).

se toinen tekniikka, ei kuitenkaan kestopigmentonti, mutta se toinen, en muista nimeä... maksaa 420 euroa. ja sen sanotaan pysyvän 2-3 vuotta.

että en tiedä. itse olen varmaan menossa microbladingin kumminkin ottamaan, vaikka toinen teknikka oliskin varmasti sinänsä rahallisesti kannattavampaa.

Vierailija
4/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu kulmakarvamuoti alkaa olla menneen talven lumia. Haluatko olla last season kamaa?

ei niistä tule paksuja, vaan semmoiset mistä asiakas itse tykkää.

Vierailija
5/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kyllä ne tekokulmakarvat huomaa, mutta kohteliaat eivät tietenkään viitsi niistä sanoa. Googlaapa, ja jopa ne onnistuneetkin tekeleet näyttävät juuri siltä tämän hetken instatrendikulmakarvoilta. Tulet näyttämään siltä, että haluat olla sarjakuvahahmo...

Vierailija
6/6 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älkää ottako rakkaat naiset oikeasti! Ne näyttävät hirveiltä etenkin kuukauden päästä teosta!

Haluatteko olla yksi näistä: https://yle.fi/uutiset/3-9599487

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme