Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtäaikaa

Vierailija
08.08.2017 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen sinua nuorempana harrastin itse seksiä kolmen eri miehen kanssa 24 tunnin aikana. En ole ylpeä, se oli lähinnä vahinko. Vasta jälkeen päin tajusin itsekin, että nyt meni pikkuisen liian lujaa. Yhden kanssa olin perjantai-iltana, se oli uusi tuttavuus; lauantaina iltapäivällä tuli käymään mies johon olin yksipuolisesti ihastunut ja sen jälkeen lähdin vielä baariin, josta tarttui mukaan kolmas mies.

Nykyisin onnellisesti monogaamisessa suhteessa.

Meneekö tässä mielestäsi liian lujaa?

Tuolloin meni, joo, koska edes ovulaation aikaan en oikeasti tarvitse seksiä kolme kertaa vuorokaudessa. Etenkin siinä lauantai-illan panossa oli mukana lähinnä silkkaa kostonhalua siitä, ettei ihastukseni halunnut kanssani muuta kuin seksisuhteen.

Aikaa tuosta on niin kauan, etten todellakaan muista yksityiskohtia noista kahdesta muusta seksikumppanista, vain ne fiilikset mitä ihastukseeni liittyi ja miltä hän näytti ja millainen oli.

miten voitkaan käyttäytyä noin alhaisesti?

Alhaisesti ketä kohtaan? Joo, kostonhalu on alhaista, mutta minulla ei siis ollut ihastukseni kanssa suhdetta joten en pettänyt häntä (tai ketään muutakaan). Voi tietysti ajatella myös, että teko oli alhainen sitä koston välikappaleeksi joutunutta kohtaan, mutta en usko että hänellä oli valittamista :-D

Vierailija
42/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ole yksi noista kolmesta. Kerrothan jos näin on.

-m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kuin seksiä saat tuollaisesta säätämisestä? 

Rahaa ja hupia.

Vierailija
44/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heiii, minä olen 18 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtä aikaa! Että eipä siinä, jatka vain, oot varmaan mä mut vaan 20 vuotta vanhempana:)

Sinä oot nuorena aloittanut l*rton urasi  :D Ota maksua.

Oon miettinyt tätä! 

No ei. Selvennetään sen verran että kaikki nämä ovat vanhoja tuttuja, ja kukaan heistä ei halua vakavaa suhdetta, hekin varmaa pyörittää monta yhtä aikaa. Mutta siis, asia on niin että jos olen yksinäinen ja laitan jollekin heistä viestiä niin saan seuraa, kahviseuraa tai kainalon jonne käpertyä yön ajaksi.

Totta kai haluaisin sen yhden ja vakavan suhteen, sen yhden miehen joka rakastaa mua. Mutta ei ole vielä tullut vastaan, joten hitto miks ei. 

Samaa mieltä. Tossa iässä (38) ei tarvitse enää "säästää itseään" sitä oikeaa varten. Kannattaa ottaa ilo irti kun sitä saa.

Vierailija
45/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain kommentoida. Jos et haet vakavampaa, tuo on todella törkeää käytöstä. Et välitä yhdestäkään  ja jos kerrot heille että tapailet kahta muuta. Kukaan ei enää tapailisi sinua. Mies tai nainen = moraalitonta anyway

Vierailija
46/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "kyydeissä" merkittävää eroa?

Jos on niin minkälaista?

Vierailija
47/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen sinua nuorempana harrastin itse seksiä kolmen eri miehen kanssa 24 tunnin aikana. En ole ylpeä, se oli lähinnä vahinko. Vasta jälkeen päin tajusin itsekin, että nyt meni pikkuisen liian lujaa. Yhden kanssa olin perjantai-iltana, se oli uusi tuttavuus; lauantaina iltapäivällä tuli käymään mies johon olin yksipuolisesti ihastunut ja sen jälkeen lähdin vielä baariin, josta tarttui mukaan kolmas mies.

Nykyisin onnellisesti monogaamisessa suhteessa.

Vahingon tässä lähinnä teki vanhempasi. Kerrohan tuo nyxäsälle ni on ex

Vierailija
48/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heiii, minä olen 18 nainen ja pyöritän tässä kolmea miestä yhtä aikaa! Että eipä siinä, jatka vain, oot varmaan mä mut vaan 20 vuotta vanhempana:)

Oon miettinyt tätä! 

No ei. Selvennetään sen verran että kaikki nämä ovat vanhoja tuttuja, ja kukaan heistä ei halua vakavaa suhdetta, hekin varmaa pyörittää monta yhtä aikaa. Mutta siis, asia on niin että jos olen yksinäinen ja laitan jollekin heistä viestiä niin saan seuraa, kahviseuraa tai kainalon jonne käpertyä yön ajaksi.

Totta kai haluaisin sen yhden ja vakavan suhteen, sen yhden miehen joka rakastaa mua. Mutta ei ole vielä tullut vastaan, joten hitto miks ei. 

Tässä on säännöt kunnossa ja mielestäni ok. SInulle tulee vain olemaan vaikeaa, koskaan tyytyä yhteen. Trust me

Vierailija
49/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt tätä! 

Tässä on säännöt kunnossa ja mielestäni ok. SInulle tulee vain olemaan vaikeaa, koskaan tyytyä yhteen. Trust me

Ulkopuolisena, uskon samoin, ainakin näin olen nöhnyt muutamille tapahtuvan. Noista ihmisistä on tullut jotenkin levottomia, eivät oikeasti osaa pysähtyä kehenkään ja muodostaa vakaata parisuhdetta, koko ajan silmät etsii uutta. Mut jos niin on onnellinen, mikäpä siinä.

Vierailija
50/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen kierto"palkinto"

Vierailija
51/51 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en ole yksi noista kolmesta. Kerrothan jos näin on.

-m

Mikset voi kysyä, keskustella asiasta? Jos ette seurustele, niin ei toisella ole velvollisuutta raportoida yksityiselämästään. Sitten kun tulee puheeksi että ollaan oikeasti yhdessä, niin se muuttaa asian. Toki silloinkaan ei pidä _olettaa_ mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi