Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi määrää yläasteikäiset kotiin viim. 22

Vierailija
08.08.2017 |

Itse pidän tätä erittäin myöhäisenä. Meillä on kotona oltava iltauutisiin 20.30 mennessä. Pelikoneista katkaistaan virta tasan klo 20.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Iinu Petterillä on todettu yliherkkuus kotiintuloajoille, muillekin ajoille, rajoituksille ja ei-sanalle.

Siksi meidän Iinu Petteri saa olla miten myöhään vain ulkona.

t. AVäiti

Vierailija
22/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä pienet lapset, mutta eivätkö vanhemmat ole huolissaan lapsista?

Mielestäni klo 22.00 on myöhäinen aika, mutta parempi ennen puolta yötä.

Nukkuminen on koululaiselle myös tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylä-asteella on vanhempia jotka ovat väinämöisiä ja polttavat pilveä sekä juovat alkoholia kuninkaallisten kanssa kenties ja päästävät harrastamattomat pojat kotiin 8aikaa jotta harrastelijat voitaisiin petkuttaa ja ryömiä keskiyöllä kotiin tai jopa myöhemmin. On tämä niin mustavalkoinen tämä kakaroiden harrastus. Suomessa nimittäin keksitään vanhemmuudelle ja kunnioituksellekin jotain mitä emme voida nähdä eikä se ole edes läpinäkyvää ja vaikka olisi niin se olisi ällöttävää koska muinainen opetus öljystä ja vedestä jäi lemuriassa kesken jossain päin atlantista eikä me voida toistaa historiaa todennäköisen ihmiskunnan tuhon nähden. Minä en ainakaan pelleilisi vedellä jos ihmiskunta ollaan taattu tuhoon vuoteen 2400mennessä. Jos me nähdään atlantikseen ja lemuriaan saakka niin me nähdään roomaan myös koska jotain meille kumminkin kerrotaan ja ollaan jätetty. Jos virhe on kumminkin se mikä se on. Vedessä voi olla virhe. Mutta öljy ei voi tehdä virhettä. Minua mietityttää miten ihmiset ei ymmärrä veden ja öljyn tasapainosuhteesta maapallossa ja pyrkivät saamaan nautintoa vedestä. Näin minä näen. En tiedä mitä uutta skitsofreniaa vaatii jotta ihminen on oikeutettu näkemään.

Älä ota enää.

Vierailija
24/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsevät sitten itse kätköjä tekemään ilman pelkoa teineistä. Eivät hekään lapsena olleet tuolloin jo sisällä!

Kyllä meillä keski-ikäisillä oli useilla aikoinaan kotiintuloajat.

Itselläni kotiintuloaika oli klo 21.00  - 14-vuotiaana ja se on NYT minusta ihan oikein, vaikka silloin tuntui mälsältä tuo sääntö.

Vierailija
25/25 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tullaan kotiin sillonkun huvittaa :) säännöt on turhia. Kotityöt pitää itse tajuta ja päihdevalistus pidetty useita kertoja. Pahinta mitä on sattunut on se kun tyttö värjäsi vaalearuskeita raitoja vaikkei alle 16-vuotias saa meidän perheessä värjätä (oho ainoa sääntö) nyt pääsi ysiltä 9.7 keskiarvolla ja roikkui arkisinkin mäkkärillä 23 aikaa kavereidensa kanssa.