Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti koska ei kuulemma enää kykene rakastamaan mua koska olen äiti

Vierailija
08.08.2017 |

Näkee mut vain äitinä, ei puolisona. Lapsemme täyttää vuoden. Voi ahdistus sentään, tässä sitä ollaan kahdestaan pienen kanssa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies joutaakin lähtä kälppimään. Löydät paremmankin! ❤

82/82 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuo kun syytetään siitä että nainen päästää itsensä rupsahtamaan😡 Ei sitä huvikseen kukaan rupsaha. Kaikkea ei pysty suorittamaan ja pakko jättää itsestä ja kauneudesta huolehtiminen hetkeksi. luuleeko joku että naisella itsellä on helppoa kehon muutosten kanssa ja sitten jos mies vielä käyttäytyy karkeasti.. jos naisella on velvollisuus miestään kohtaa pysyä kauniina (tämäkin ihan absurdia) niin miehellä pitäis olla velvollisuus pysyä naistaan kohtaan kunnioittavana ja uskon myös että naisen kauneuden kokemus on aika riippuvainen miehen reaktiosta. Jos ei ole kauneuden kokemusta niin on vaikea siinä sitten ruveta petihommiin ... voi olla myös vaikea huolehtia itsestään jos on kokemus että ei se toinen kuitenkaan halua kun vatsanahka roikkuu ja raskausarpia ties missä. Oma mies vakuuttaa mulle kokoajan että oon kaunis vaikka itsestä ei siltä tunnu. Enkä varmasti hänenkään mielestä yhtä vetävä kun ennen lapsia, mutta ihan kiva ettei hän keskity siihen vaan hienotunteisesti keskittyy mun kauniisiin puoliin. en väitä että apn tilanne olisi välttämättä tämä mutta liian usein näitä näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla