Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin hylätyn kameran maaseudulta ulkomailta. Kameran sisällä on järkyttävä video, enkä tiedä mitä tehdä! Kukaan ei tunnu uskovan aidoksi.

Vierailija
08.08.2017 |

Polisii ei ollenkaan usko, että löysin kyseisen kameran ja sen sisältämän videon. Video on kuulemma aivan liian absurdi ja olen absurdiudesta samaa mieltä. Tein löydöksen 3 päivää sitten, ja siitä lähtien on ollut vaikeuksia nukkua ja olen nähnyt painajaismaisia unia.

Tämä kamera makasi maaseudulla Iso-Britanniassa. Kameran kunnosta pystyi päättelemään, että se on saattanut olla siinä jo muutamankin vuoden ajan. Huomasin, että kamera ladataan perinteisellä USB-kaapelilla ja koska olin todella syrjäisellä alueella (arviolta yli 3 kilometrin päässä lähimmästä talosta) vuokra-auton kanssa, koin oudon halun ottaa kameran mukaani ja palasin hotellille ainoana halunani tarkistaa, toimiiko se.

Noh, yllätyksenä voin sanoa, että kyllä toimii. En ollenkaan odottanut, että näin olisi tapahtunut. Luulin itseäni hulluksi edes ajatellessani, että se toimisi. Mutta itse suurempi yllätys oli sen sisältä löytynyt videomateriaali. Video oli kuvattu 19. heinäkuuta, 2016.

Videossa joku mies kuvaa tietä keskellä yötä, jolla itse ajoin samoihin aikoihin kun tein tämän kameralöydöksen. Kamerassa on ilmeisesti yövalaistus, joten tie oli todella helppo nähdä. Tunnistin tien samaksi muutaman minuutin katsomisen jälkeen. Normaalin yöihmisen katukuvaaminen jatkuu 13 minuutin ajan, kunnes tapahtuu jotain kummallista. Jokin tuntematon musta hahmo hyökkää kuvaajan kimppuun, hän pudottaa kameran JUURI SIIHEN SAMAAN KOHTAAN MISTÄ SEN LÖYSIN ja juoksee karkuun. Tunnistin kuvaajan mieheksi hänen pelokkaista voimakkaista huudoista hänen juoksiessa karkuun. Muuta en hänestä pysty hahmottamaan.

Kamera jatkoi kuvaamista siihen asti, kunnes sen akku loppui. Kameran ollessa maassa videolta kuului vielä voimakasta hengitystä ja outoa siansaksaa. Kamera kuvasi maata pudotuksen seurauksena, joten oli mahdotonta nähdä ympäristöä. Sen nauhottavat äänet olivat kuitenkin järkyttäviä.

Mitä ehdotatte, miten minun kannattaisi toimia? Kenelle video ja kamera kannattaa antaa, kun jopa itse poliisikin kokee sen feikiksi? Sattuuko Iso-Britanniassa olemaan esimerkiksi paranormaalin tutkijoita, joita saattaisi tämä löydös kiinnostaa?

Kiitän teitä vastauksista etukäteen, tämä kaikki tosiaan sekoittaa ajatukseni ympärilleen, enkä pysty keskittymään mihinkään olennaiseen. Tuntuu tosi hyvältä saattaa tämä kokemus vihdoin nettiin.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita video tänne :D Kyllä me ainaki sitten uskotaan.

Vierailija
2/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita youtubeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita youtubeen ja linkki tänne. Muuten tää on valetta. Pitäis tulla tunnin sisällä, että on uskottava.

Vierailija
4/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih... taas tämmönen monen kymmenen sivun pituinen ketju tulossa jostain kummitustarinasta. Mutta ap ei millään saa ladattua videota nettiin koska yhteys ei toimi tms.

Vierailija
5/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman samanlainen kokemus kuin mulla. Saattaa kuulostaa aika uskomattomalta mutta vuonna 2005 löysin hylätyn kovalevyn metsästä ja päätin tarkistaa sen sisällön. Siellä oli tosi järkkyä sisätöä kuten muun muassa saatananpalvontaa.

Vierailija
6/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisitkaan eivät ole kiinnostuneita, niin pistäppäs videoo tänne. :)

Vierailija
7/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ap ei saa ladattua koska ei osaa käyttää youtubea saatika lukea ohjeita miten video lisätään jne.

Vierailija
8/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepypasta

Vierailija
9/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa video youtubeen, niin katsotaan.

Vierailija
10/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet syvästi traumatisoitunut. mene keskustelemaan jonkun hyvän traumaterapeutin luokse kokemastasi. olen hyvin pahoillani että olet joutunut elämässäsi kokemaan tuollaisen asian, se on hyvin surullinen asia. toivon että vielä pääset tuosta videosta ja sen tapahtumista yli ja voimaannut ja toivut. toivon sitä koko sydämestäni Sinulle. 

Vierailija
11/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5+/5.

Vierailija
12/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samantapainen kokemus, kun minut siepattiin avaruusalukselle ja minuun asennettiin seurantalaite. Pystyn ostamaan automaateista ilmaiseksi Cokista laitteen avulla. 

Älkää kertoko tilanteesta KENELLEKÄÄN.

Vierailija
13/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myydä sen vidin vaikka jollekin TV-talolle, joka sitten tekee siitä ihan oikean dokumentin. Näitä formaatteja on runsaasti. Parempi vaihtoehto kuin jakaa jollekin av-mammoille. Onnea ja menestystä!

Vierailija
14/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin myös metsästä eväsrasian ja siellä oli jotain todella järkyttävää. EN VOI SIIS EDES SANOA mut siellä oli peruna ja nakki :((( Kukaan ei usko mua

Vierailija
15/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa taas.

Sana tyyppi keksii näitä tarinoita.

Joko se metsässä telttaa raapinut örkki on löytynyt?

Vierailija
16/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisikaan ei usko niin sulla tuskin on syytä pantata sitä klippiä? Voisit julkaista sen johonkin. Kuvaaja saattaa sen seurauksena jopa nähdä sen videon ja tunnistautua, jos pääsi tältä "hirviöltä" karkuun. :)

Vierailija
17/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tosiaan youtubeen. Varmasti löytyy joukko ihmisiä, jotka haluavat tutkia tuon. Mutta jotkut ovat keksineet hauskan pilavideon. Apua, tarkistus numero on 666! onko tämä joku enne?

Vierailija
18/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla äänet ovat järkyttäviä? Kuvaile hieman paremmin, kiitos. 

Vierailija
19/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tosiaankin olla feikki, vaikka löysitkin kameran. Monesti on näitä "ansoja" joissa heitetään kovalevy tai kamera syrjäiseen paikkaan sisällään jotain järkyttävää matskua siinä toivossa, että joku löytäisi ja sitten järkyttäisi puoli maailmaa julkaistessaan sen matskun. Nuoret tekee mitä vain sen eteen, että voivat aloittaa jonkinlaisen uuden creepypastan tai urbaanin legendan.

Eli vaikka julkaisisitkin sen videon nettiin ei se silti tarkoita, että se video itsessään on aito.

Vierailija
20/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranormaalin? Harmi, muuten oli kohtuu-uskottava vaikka skeptisesti alustapitäen suhtauduin, mutta tuo lopun parananormaaliin viittaminen vähän outoa, siis videolla näkyy että miehen kimppuun käydään, niin ap:n ensimmäinen ajatus on, että kyseessä on jotain yliluonnollista? Hahhaa. Hauska oli lukea kyllä, kiitos viihdytyksestä, on sulla hyvä mielikuvitus, harjoittelet vielä vähän lisää, niin kyllä se siitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi