Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia joiden suhde äitiinsä on TODELLA hyvä?

Vierailija
08.08.2017 |

Syy siihen että suomalaiset naiset muuttavat liian aikaisin pois kotoa on juuri tuo äitisuhde. Eikä nöytä,paranevan kuin osittain ajan myötä. Aina jotain hampaankolossa.

Kommentit (8)

1/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli erittäin hyvä suhde äitiini, aina hänen kuolemaansa asti.

Vierailija
2/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitini kanssa hyvin läheinen hänen kuolemaansa saakka. Minulla on myös  erittäin läheinen suhde oman tyttäreni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan joka päivä äidille ja kysyn mitä kuuluu. eli mielestäni mulla on hyvä suhde, miksi muuten soittelisin. suomessa ei olla niin perhekeskeisiä, kuin muualla Euroopassa.

Vierailija
4/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, soittelemme lähes joka päivä ja jaamme kuulumiset ja muut ajatukset. Voin avautua äidilleni kaikista huolistani ja muista asioista ja saan varmasti tukea.

Vierailija
5/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on hyvä suhde äitiini. Emme nyt ihan päivittäin soittele, mutta vähintään kerran viikossa kuitenkin. Äidille kerron ilot ja surut ensimmäisten joukossa ja hän tukee minua tilanteessa kuin tilanteessa. Hän voi myös kertoa minulle asioitaan ja tietää, etten niitä levittele eteenpäin. Äiti on minulle läheisempi kuin kukaan muu. Enkä usko sen muuttuvan koskaan.

Vierailija
6/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että monilla on hyvä suhde. Itselläni ei ole, mutta siskollani on. Toivottavasti itse onnistun omien tytärteni kanssa luomaan läheisen ja lämpimän suhteen.

Vierailija
7/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kotoa 16-vuotiaana, mutta en äidin vaan opiskelujen takia. Äiti on minulle todella läheinen ja tärkeä. Hänelle voin puhua mistä vain ja aina hän on tukenani. 

Vierailija
8/8 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Äitiä kiinnostaa vain omat asiansa eikä minun. Todella itsekeskeinen ja välinpitämätön tyyppi. Suhde omaan tyttäreeni on aivan päinvastainen. En ikinä kohtelisi häntä niinkuin oma äitini on kohdellut minua.