Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde huonolla pohjalla vai vika minussa?

Vierailija
08.08.2017 |

Moikka!

Tarvitsisin vähän mielipiteitä. Vaadinko mä liikaa vai miltä tää teistä kuulostaa/tuntuisi? Ollaan päälle parikymppisiä ja suhdetta takana 1,5 vuotta.

Ollaan puhuttu koko suhteen ajan matkasta tai etenkin mä oon sitä hehkuttanut. Olin puhunu koko kevään ja kesän et haluisin lähteä matkalle, mut mies siinä puhu, että menisi mahdollisesti veljensä kanssa reissuun. No se matka meni sitten puihin, koska veli alkoi seurustelemaan ja lähtikin uuden kumppaninsa kanssa. Mä jatkoin reissusta jauhamista, kunnes mies lopulta sanoi, että opiskelujen takia nyt kesällä ei ole varaa lähteä, mutta varataan matka jouluksi elokuussa.

Kesän alussa hän sitten yhtäkkisesti ilmoittikin, että puhuvat poikaporukalla reissun teosta. Tähän kysyessäni, että mitä ihmettä niin hän sanoi että en minä olisi koskaan puhunut asiasta.. Lisäksi hän sanoi että tuntuu ahdistavalta, jos joutuu tämän ikäisenä sitoutumaan koko loppuelämäksi niin ettei mitään saisi enää tehdä kavereiden kanssa. Ikää hänellä on lähempänä 25.

No hän sitten ei perunut reissua vaan lähti. Puhuttiin yhdestä mökkireissusta yhdessä että voitaisiin mennä yhteisten kavereiden kanssa yhdessä. Sanoin yhdestä viikonlopusta, että se ei sovi. Kuulemma kenellekkään muulle ei käynyt muut eli se oli ainoa mahdollisuus. Minut siis jätettiin ulos. Ja oli väärin pahoittaa mieleni, että hän lähtee kavereiden kanssa mökille kun minä olen viikonlopun töissä. Kyllä ymmärrän pointin, mutta ton matkajutun jälkeen tuntuu pahalta.

Olin ostanut juuri 150 euron lipun hänen lempibändin keikalle, mutta sitten nyt kysyin, kun on elokuu, että mites se joulun matka. Niin vastaus oli että "en tiedä vielä mikä rahatilanne jouluna on mutta eiköhän voisi lähteä" kun hän samallaan siellä lämmössä on sinkkukavereidensa kanssa. Matkalta karsiutu pois kaikki seurustelevat paitsi hän ja kun asiasta sanoin niin olin minä vain outo.

Mitä mieltä olette? Pahotanko mielen nyt ihan liian helposti? Tuntuu pahalta miettiä eroa tämmösen takia ja tuntuu että en ansaitse kuitenkaan parempaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sama tilanne. ehdotan miesystävälle jotain, ei ehdi/jaksa tms sitten menee tekemään sitä kavereittensa kanssa. itse lopetin tuon kyselyn ja yhteisten suunnitelmien teon ku ei niitä mies itsekään tee. yritin myös puhua asiasta vaan parin pv päästä oli jo sama tilanne. :(

Vierailija
2/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä just tota :( ei tunnu asiat muuttuvan.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaveri ei lähtenytkään poikien reissuun, kun alkoi seurustelemaan ja lähtityttöystävänsä kanssa." Ja mitä teki sun poikaystävä? Se, että on sitoutunut suhteeseen, ei tarkoita ettei enää voisi kavereiden olla. Ei vaikuta kovin hyvältä poikaystävältä.

Vierailija
4/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tiedät itsekin mitä sun pitää tehdä, jos haluat vakavamman suhteen. :(

Vierailija
5/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se matka on sun juttu ja sun projekti. Ei sun poikaystävän.Jos haluat reissuun, suunnittelet ja rahoitat sen itse. Poikkis ei  halua rahaa siihen laittaa eikä sinun kanssasi reissata, se on tässä jo käynyt selväksi. Hän haluaa olla villi ja vapaa joten päästä hänet menemään (lopeta suhde)  ja reissaa jonkun kaverisi kanssa.

Vierailija
6/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulostaa hyvältä. Liian monta oharia on mies tehnyt ja vaikuttaa ettei vaan halua ja keksii tekosyitä olla lähtemättä.

En tiedä miten muuten sua kohtelee mitta tämän pohjalta sanoisin että suhde on huterilla kantimilla. Mieshän sanoi suoraan että ei halua sitoutua...

Vierailija
7/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua varata mitään kallista tulevaisuuteen, koska ei tiedä, onko enää silloin sinun kanssasi.