Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiloilkeät ihmiset

Vierailija
08.08.2017 |

Tapasin pitkästä aikaa eräitä ihmisiä. Alkuun ajattelin, että miksi ihmeessä en ole pitänyt yhteyttä näihin, kun ovat niin iloisia, hauskoja ja sanavalmiita. Muutaman tunnin kanssaan oltuani alkoi muistua mieleeni, että miksi ei olla paljon oltu yhteyksissä; nämä ko. ihmiset utelivat iloisina sellaisten toisten ihmisten (minulle läheisten) kuulumisia, jotka ei olleet paikalla, mutta nämä kyselijät varmaankin tiesivät, että näiden toisten ihmisten kuulumiset eivät ole niin kivoja. Tai ainakin olisi kiusallista kertoa heidän henkilökohtaisista asioistaan.

Ja muistui mieleen muutakin sellaista iloinen hymy kasvoilla esitettyä kettuilua. Muistin myös, miten se joskus loukkasi ja sai tuntemaan itseni niin huonoksi.

Mutta siis av:laiset, onko muilla kokemusta tällaisista iloisista kettuilijoista ja miten olette niitä jaksaneet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille ihmisille ei kannata kertoa ihmisistä, jotka eivät ole paikalla. Muutenkaan minusta ei ole minun asiani kertoa muiden yksityisasioita, varsinkaan ikäviä sellaisia.

Vierailija
2/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen keskustellut naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme