Annan parikymppisten fitnessmimmien ylittää kadun autoillessani, että pystyn skannaamaan heidät
Pullukat palstamammat kerkeävät kyllä odottelemaan kiltisti vuoroaan. Eivät kuitenkaan ole kiiruhtamassa salille vaan sohvalle sipsin ja karkin pariin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukat palstamammat kerkeävät kyllä odottelemaan kiltisti vuoroaan. Eivät kuitenkaan ole kiiruhtamassa salille vaan sohvalle sipsin ja karkin pariin.
Ei sinäkö se olit joka mulle tietä
Antoi. Olen kylläkin jo 34v fitness-mimmi :) Kiitos silti sinullekin!Pidän rajaa maks. 25:ssä. Tosin teille keski-ikäisillekin on faninsa. :)
Se kun et sä erota mua 25-vuotiaasta;D mutta ei sinulla silti mitään saumaa minuun olisi elä huoli.
Et usko tuota itsekään. Usko jo, ikäisesi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Naisista tuo touhu on säälittävää, kukaan nainen ei halua tuollaista miestä itselleen. Moni kyylä tekee toki noin salaa mutta ainakin minä näen miehestä onko mies kuolaaja vai suoraselkäinen.
Olen suoraselkäinen kuolaaja. Katson kyllä silmiin ja hymyilen jos tuijottaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinäkö se olit joka mulle tietä
Antoi. Olen kylläkin jo 34v fitness-mimmi :) Kiitos silti sinullekin!Pidän rajaa maks. 25:ssä. Tosin teille keski-ikäisillekin on faninsa. :)
Se kun et sä erota mua 25-vuotiaasta;D mutta ei sinulla silti mitään saumaa minuun olisi elä huoli.
Et usko tuota itsekään. Usko jo, ikäisesi ei kiinnosta.
En usko, etkö usko itsekään:D.
Vierailija kirjoitti:
En millään voi käsittää, että mitä iloa on kyylätä tyyppejä joihin ei ole mitään saumaa. Kertokaa tarkemmin mitä saatte siitä itsellenne? Menettekö kotiin puolikovana ja aloitatte runkku session kanmelin varvas mielikuvissa? Maksullisiltahsn sitä saa ihan aitoa tavaraa, että ei tarvi nyrkkiin vedellä.
Pelkkä katsominenkin on puhdas nautinto. Ei tule puolikovaa enkä aloita runkkusessiota, vaan nautin katsomisesta. Seksuaaliviritteinen tunne se kyllä on, mutta semmoinen matalaintensiteettinen. Ehkä verrattavissa siihen kun sinä katsot Hugh Grantia tai Brad Pittiä valkokankaalta, tai kuka nyt on mieleesi. Rembrandtin maalaus kävelee siinä edessäni, lantio, reidet, peppu, selkä, ryhti, kävelytyyli, ahhhh.
Onneksi salillani on noita todella paljon. Tosin tarvitsisin varmaan hevosen silmälaput joskus.
"Annan parikymppisten fitnessmimmien ylittää kadun autoillessani, että pystyn skannaamaan heidät".
Onneksi ihmisten tapa ilmaista itseään toimii hyvin on/off nappulana. Tämän tyypin tapa kirjoittaa = juokse.
mimmi: kukaan ei enää puhu mimmeistä ellei ole ajatusmaailmaltaan vanhoillinen kuten suorat housut.
autoillessani: voi saatana. kuka enää "autoilee" ellei epätoivoisen nuorekas hopeakettu :D
skannaamaan: no sitten sinne sekaan urbaani sana, että tavoitellaan taas sitä nuorekkuutta. Sä et pappa skannaa muut kun matkalaskusi että saat haettua viikonlopun saunakaljat. Olisko joku indian pale ale sun uus rohkee veto, oot kato inessä skenessä.
So sad.
Täällä läski palstamamma, joka saa autoilijalta tietä aina, kun ylittää suojatien. Onkohan kohdalleni sattunut pulleista tykkääviä, vaiko sitten vaan järkeä käyttäviä autoilijoita? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Itsekin harrastan tuota. m48
Niin minäkin. Keski-ikäisiä namupeppumiehiä näkee kyllä aika hyvin myös erinäisillä parkkipaikoilla. Nousevat autoista ulos ja autoon. Joskus kävelen siinä namupepun takana ihan huvikseni näkymiä katselle. Toisinaan ihan kosketusetäisyydellä - leikittelen ajatuksella että jos tosta puristais. Kotona itsekseni sitten ajatusleikin vähän pidemmälle myös, parkkiskohtaaminen mielessä. T:Markku
Miksi ihmeessä esität homomiestä ja vielä huonosti? Luuletko oikeasti, että joku heteromies häiriintyisi homomiehen katseista? :D
Ei tietenkään häiriinny. En mä ole häiritsijä. Moni rohkenee kokeilla patukkaakin kun vähän pehmittelee - ja tykkää siitä. ;) T:Markku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Itsekin harrastan tuota. m48
Niin minäkin. Keski-ikäisiä namupeppumiehiä näkee kyllä aika hyvin myös erinäisillä parkkipaikoilla. Nousevat autoista ulos ja autoon. Joskus kävelen siinä namupepun takana ihan huvikseni näkymiä katselle. Toisinaan ihan kosketusetäisyydellä - leikittelen ajatuksella että jos tosta puristais. Kotona itsekseni sitten ajatusleikin vähän pidemmälle myös, parkkiskohtaaminen mielessä. T:Markku
Miksi ihmeessä esität homomiestä ja vielä huonosti? Luuletko oikeasti, että joku heteromies häiriintyisi homomiehen katseista? :D
Ei tietenkään häiriinny. En mä ole häiritsijä. Moni rohkenee kokeilla patukkaakin kun vähän pehmittelee - ja tykkää siitä. ;) T:Markku
Ehe ehe, olet hauska.
Vierailija kirjoitti:
"Annan parikymppisten fitnessmimmien ylittää kadun autoillessani, että pystyn skannaamaan heidät".
Onneksi ihmisten tapa ilmaista itseään toimii hyvin on/off nappulana. Tämän tyypin tapa kirjoittaa = juokse.
mimmi: kukaan ei enää puhu mimmeistä ellei ole ajatusmaailmaltaan vanhoillinen kuten suorat housut.
autoillessani: voi saatana. kuka enää "autoilee" ellei epätoivoisen nuorekas hopeakettu :D
skannaamaan: no sitten sinne sekaan urbaani sana, että tavoitellaan taas sitä nuorekkuutta. Sä et pappa skannaa muut kun matkalaskusi että saat haettua viikonlopun saunakaljat. Olisko joku indian pale ale sun uus rohkee veto, oot kato inessä skenessä.
So sad.
Av:n trollien provoviestejä ylianalysoiva vanhapiika= juokse henkesi edestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So sad.
Vanhapiika? Ei ihan kohdilleen, mene pappa museoon ;)
Eihän tule yllätyksenä kenellekään ettei kukaan mies, siis naisten mieleinen mies, kirjoittele Vauva-palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So sad.
Vanhapiika? Ei ihan kohdilleen, mene pappa museoon ;)
Tunteisiin.. Ja passiivisagressiivinen hymiö päälle.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tule yllätyksenä kenellekään ettei kukaan mies, siis naisten mieleinen mies, kirjoittele Vauva-palstalle?
Joo, ei sisko! Olemme samaa mieltä kanssasi!
Sinä se et malttanut pysyä pois. Tunteisiin..