Annan parikymppisten fitnessmimmien ylittää kadun autoillessani, että pystyn skannaamaan heidät
Pullukat palstamammat kerkeävät kyllä odottelemaan kiltisti vuoroaan. Eivät kuitenkaan ole kiiruhtamassa salille vaan sohvalle sipsin ja karkin pariin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista tuo touhu on säälittävää, kukaan nainen ei halua tuollaista miestä itselleen. Moni kyylä tekee toki noin salaa mutta ainakin minä näen miehestä onko mies kuolaaja vai suoraselkäinen.
Mielipiteesi ei voisi vähempää kiinnostaa. Enkä jaksa uskoa, että olet edes skannauksen arvoinen.
Sori, mun ja aika monen muunkin naisen mielipide kiinnostaa sua sen verran, että vastasit. Vellihousut kyylääjät on just tommosia. Miehekkäät miehet eivät käyttäydy noin. Minä olen aina saanut ja valinnut sen parhaimman muotovalion, miehekkään karjun avoimella asenteella ja suoralla luonteella. Tuskin kyyläisit mua, et uskaltaisi, minä katson ihmisiä silmiin ja sinä väistät katsetta, pälyilet. Pelle. Tämä ei ole provo vaan se mitä naiset teistä kyylääjistä ajattelevat.
Pullukalla meni tunteisiin.. ;) Ei sulla mitään miestä ole ikinä ollutkaan. Ja jos olisikin, niin joku matalatestoinen hiiri. Voit olla varma, etten uhraisi aikaani katsomalla sinua yhtään minnekään. Nolo ämmä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Itsekin harrastan tuota. m48
Niin minäkin. Keski-ikäisiä namupeppumiehiä näkee kyllä aika hyvin myös erinäisillä parkkipaikoilla. Nousevat autoista ulos ja autoon. Joskus kävelen siinä namupepun takana ihan huvikseni näkymiä katselle. Toisinaan ihan kosketusetäisyydellä - leikittelen ajatuksella että jos tosta puristais. Kotona itsekseni sitten ajatusleikin vähän pidemmälle myös, parkkiskohtaaminen mielessä. T:Markku
Miksi ihmeessä esität homomiestä ja vielä huonosti? Luuletko oikeasti, että joku heteromies häiriintyisi homomiehen katseista? :D
Vierailija kirjoitti:
Sä olet varmaan just sellainen kaasuttelija joka ei hiljennä vaikka näkee että jalankulkija on astumassa suojatielle (paitsi tietysti väistät niitä seksipimuja). Mut mä kyllä astun siihen suojatielle silläkin uhalla, niin säikähdät sinäkin sitten :) Poliisille on myös mukava selitellä että miksi ajoit suoralla tiellä suojatien kohdalla ihmisen päälle.
ystävällisin terveisin, uhkea 30v lenkkeilijä
Pyörätuolissa itselleen hokiessa: "olin oikeassa!" varmasti lohduttaakin huimasti. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista tuo touhu on säälittävää, kukaan nainen ei halua tuollaista miestä itselleen. Moni kyylä tekee toki noin salaa mutta ainakin minä näen miehestä onko mies kuolaaja vai suoraselkäinen.
Mielipiteesi ei voisi vähempää kiinnostaa. Enkä jaksa uskoa, että olet edes skannauksen arvoinen.
Sori, mun ja aika monen muunkin naisen mielipide kiinnostaa sua sen verran, että vastasit. Vellihousut kyylääjät on just tommosia. Miehekkäät miehet eivät käyttäydy noin. Minä olen aina saanut ja valinnut sen parhaimman muotovalion, miehekkään karjun avoimella asenteella ja suoralla luonteella. Tuskin kyyläisit mua, et uskaltaisi, minä katson ihmisiä silmiin ja sinä väistät katsetta, pälyilet. Pelle. Tämä ei ole provo vaan se mitä naiset teistä kyylääjistä ajattelevat.
Pullukalla meni tunteisiin.. ;) Ei sulla mitään miestä ole ikinä ollutkaan. Ja jos olisikin, niin joku matalatestoinen hiiri. Voit olla varma, etten uhraisi aikaani katsomalla sinua yhtään minnekään. Nolo ämmä. :D
En ole tuo lainaamasi kirjoittaja, mut mä olen ihmetellyt että mitä mielihyvää te saatte muiden ihmisten haukkumisesta? Minkälaista pahaa oloa sä purat haukkumalla "mammoja rumiksi pullukoiksi"? Tai että jos oot täällä vähän niinku vitsillä ärsyttämässä pulleita ihmisiä, niin miksi ihmeessä? Järjen köyhyyttä tuommonen homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet varmaan just sellainen kaasuttelija joka ei hiljennä vaikka näkee että jalankulkija on astumassa suojatielle (paitsi tietysti väistät niitä seksipimuja). Mut mä kyllä astun siihen suojatielle silläkin uhalla, niin säikähdät sinäkin sitten :) Poliisille on myös mukava selitellä että miksi ajoit suoralla tiellä suojatien kohdalla ihmisen päälle.
ystävällisin terveisin, uhkea 30v lenkkeilijä
Pyörätuolissa itselleen hokiessa: "olin oikeassa!" varmasti lohduttaakin huimasti. Eri
Tottakai lohduttaa. Ihan varmasti yhtä paljon kun tämän aloittajan mieltä lohduttaa tehdä tällaisia provoaloituksia ja haukkua ihmisiä.
Joku lehti oli joskus testannut kuinka naisen vaatetus vaikuttaa suojatien ylitykseen niin aina vähissä vaatteissa oleva näyttävä nainen sai tietä. Jos nainen oli tuulipuvussa tai vähän tukeva niin joutuin odottamaan melkein aina. Oletteko naiset itse huomanneet saman?
Tää nykyinen persevako farkku ja sporttibyysämuoti on ihan parasta. Arskat päähän ja kartsalle nautiskelemaan bissen kera. Loistavaa naiset! Jatkakaa samoin trendein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo lainaamasi kirjoittaja, mut mä olen ihmetellyt että mitä mielihyvää te saatte muiden ihmisten haukkumisesta? Minkälaista pahaa oloa sä purat haukkumalla "mammoja rumiksi pullukoiksi"? Tai että jos oot täällä vähän niinku vitsillä ärsyttämässä pulleita ihmisiä, niin miksi ihmeessä? Järjen köyhyyttä tuommonen homma.
Kysypä sitä tuolta ämmältä joka yritti mennä asiattomuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nostaa itsetuntoa. Pyöräillessäni töihin minulle annetaan lähes aina tietä, kun joudun ylittämään matkalla autotien...
Tai sitten osa autoilijoista on henkisesti terveitä. En tiedä kumpi on mukavampi ajatus.
T. Keski-ikäinen pyöräilijänainen.
Pyöräilijät ovat niin pipipäisiä, että autoilijoiden on pakko varoa. Sinäkään et edes tunnu tuntevan sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nostaa itsetuntoa. Pyöräillessäni töihin minulle annetaan lähes aina tietä, kun joudun ylittämään matkalla autotien...
Tai sitten osa autoilijoista on henkisesti terveitä. En tiedä kumpi on mukavampi ajatus.
T. Keski-ikäinen pyöräilijänainen.
Pyöräilijät ovat niin pipipäisiä, että autoilijoiden on pakko varoa. Sinäkään et edes tunnu tuntevan sääntöjä.
Eivät tunne sääntöjä, eivätkä välitä. En tajua mitä järkeä on myöskään riskeerata terveytensä oli oikeassa, tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pullukat palstamammat kerkeävät kyllä odottelemaan kiltisti vuoroaan. Eivät kuitenkaan ole kiiruhtamassa salille vaan sohvalle sipsin ja karkin pariin.
Ei sinäkö se olit joka mulle tietä
Antoi. Olen kylläkin jo 34v fitness-mimmi :) Kiitos silti sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoi. Olen kylläkin jo 34v fitness-mimmi :) Kiitos silti sinullekin!
Pidän rajaa maks. 25:ssä. Tosin teille keski-ikäisillekin on faninsa. :)
En millään voi käsittää, että mitä iloa on kyylätä tyyppejä joihin ei ole mitään saumaa. Kertokaa tarkemmin mitä saatte siitä itsellenne? Menettekö kotiin puolikovana ja aloitatte runkku session kanmelin varvas mielikuvissa? Maksullisiltahsn sitä saa ihan aitoa tavaraa, että ei tarvi nyrkkiin vedellä.
Eiköhän tämä kaveri saa kicksinsä netissä provoilemisesta ennemminkin kuin tirkistelystä..
Vierailija kirjoitti:
En millään voi käsittää, että mitä iloa on kyylätä tyyppejä joihin ei ole mitään saumaa. Kertokaa tarkemmin mitä saatte siitä itsellenne? Menettekö kotiin puolikovana ja aloitatte runkku session kanmelin varvas mielikuvissa? Maksullisiltahsn sitä saa ihan aitoa tavaraa, että ei tarvi nyrkkiin vedellä.
hahaha in your face ap :D :D
n,80 senttiä tunti. Työtön 24h/vrk. Silti aika moni tuntuu olevan kateellinen, vaikka itseä vituttaa asia koko ajan.
20000 avointa työpaikkaa, joista ehkä 2000-4000 teoriassa saatavillani. Niihin vinkkelistä riippuen noin 200000-250000 ehdokasta te -keskuksessa.
Kunhan vaan nyt äkkiä natsais, että pääsis takasin työelämään. 6kk tätä paskaa takana. Sitä ennen 20v töissä.
Olis ikä ja kokemuslisät & lomat tapissa, mutta työt tuntuu menevän vastavalmistuneille, joilla ei lomia ja minimipalkka.
Saas nähä alkaako eläkeikä nyt tavallaan jo alle 50 vuotiaana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoi. Olen kylläkin jo 34v fitness-mimmi :) Kiitos silti sinullekin!Pidän rajaa maks. 25:ssä. Tosin teille keski-ikäisillekin on faninsa. :)
Se kun et sä erota mua 25-vuotiaasta;D mutta ei sinulla silti mitään saumaa minuun olisi elä huoli.
Joku pienimunainen miehenpätkä, hukkapätkä, nakinpätkä purkaa turhautumistaan Vauva-palstalle :D Vauva-palstalle..? Mikä äitikompleksi sulla mahtaa olla. Hankala varmaan löytää ketään, jolle kelpaisi pälyilevä mieshiiri :)
Minun annetaan ylittää katu ihan jatkuvasti. Terveisin ylipainoinen neitokainen :)
Itse taas nimenomaan en anna.
Ilmeensä kun päräytän bmw:lläni kylmästi ohi - katsomatta:
https://phraseturner.files.wordpress.com/2011/04/rachels-wtf-face.jpg