Työkaveri ei tiedä, kuka on Donald Trump
Pitäisikö itkeä vai nauraa? Eikö aikuisen ihmisen pitäisi tietää yhdysvaltain presidenttiä joka on jatkuvasti uutisissa?
Kommentit (7)
Kai sä nyt edes sitten kerroit sille, että se on Aku Ankka...
Itselläni on ystävä kuka ei seuraa mitään uutisia tai lehtiä. Alkuun olin ihan shokissa että miten voi olla noin tietämätön mutta nykyään ihailen häntä että pystyy elämään täysin omassa kuplassaan ja hän vaikuttaa niin onnelliselta ja tyytyväiseltä!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ystävä kuka ei seuraa mitään uutisia tai lehtiä. Alkuun olin ihan shokissa että miten voi olla noin tietämätön mutta nykyään ihailen häntä että pystyy elämään täysin omassa kuplassaan ja hän vaikuttaa niin onnelliselta ja tyytyväiseltä!
Ihailetko myös sitä, että hän voi käydä äänestämässä ja hänellä on yksi ääni kuten sinullakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailetko myös sitä, että hän voi käydä äänestämässä ja hänellä on yksi ääni kuten sinullakin?
Hän ei käy äänestämässä.
No kyllä tosi oudolta tuntuu.Ymmärtäis jos olisi jonkun pienen maan tai hyvinkaukaisen vähemmän tunnetun maan pressa,mutta että USA:n.
En mäkänn muista kuka on nyt esim.Itävallan tai Slovakian tms. pressa,mutta tämä.