Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies (kaverini) olla kiinnostunut, vaikka 6 vuotta sitten sanoi ei?

Vieläkin ihastunut
08.08.2017 |

Jos mies sanoi kuusi vuotta sitten, ettei kiinnosta (vaikka oli merkkejä, että olisi voinutkin kiinnostaa, mentiin jonkun verran pussailua pidemmälle, ja tätä vastausta piti jonkin verran kärttää) ja oletamme, että hän puhui totta, voisiko tilanne olla muuttunut?

Silloin emme tunteneet kunnolla. Jälkeen päin olen kuullut yhteisiltä kavereilta ja taannoin häneltä itseltäänkin, että hänellä oli silloin tosiaan sellainen tilanne, että enpä itsekään olisi vastaavassa alkanut mitään säätää puolituntemattoman kanssa (päihdehommia ja joku pieni onnettomuus rakkaudessa). Kertoi tai ehkä avautui itse elämästään minulle alkukesästä, kännissä tietenkin. Kuuden vuoden takaisista meidän välisistä jutuista emme puhuneet, vaan omista elämistämme pelkästään. Sukulaissuhteista, erilaisista ahdistavista asioista yms. Olen yhä häneen ihastunut. Tuolloin kuusi vuotta sitten uskoakseni painostin häntä idioottimaisesti, kun oli itsellä vähän vauhti päällä ja kärsivällisyys surkeaa tasoa.

Olen 29, hän 34. Olemme nykyään tekemisissä paljon, koska seurustelen hänen kaverinsa kanssa (poikaystäväni tietää tästä kuviosta ja tunteistani, eivätkä ne haittaa häntä, ei ole mustasukkainen ja maailmankatsomuksemme sallii tällaisen hyvin). En suunnittele mitään miehen vaihtamista, koska en selkeästi sellaista halua, mutta mietin tätä joka päivä ihan joku siksi, että olemme kavereita. Lomalla erityisesti vaivaa kaikki tällainen, kun ehtii miettiä. Nyt kun tunnen hänet hyvin, tiedän, että ei ole mikään nopean toiminnan ihminen ja ei todellakaan painostettavissa mihinkään eli toimis aikanaan tosi tyhmästi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet kuudenvuodentakaisistanne ollenkaan koko aikana kun olette tunteneet? Itsellä oli tilanne vähän samanlainen muutama vuosi sitten.

Vierailija
2/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan olette jahkailleet. Jos olette olleet paljon tekemisissä, niin luulisi jotakin tapahtuneen. Toisaalta jos miehet ovat keskenään kavereita, on ihan ymmärrettävää, ettei se ihastuksesi osoita kiinnostusta kaverinsa tyttöystävään, jolle on kerran antanut pakit. Aika korkea riski kaikilla osapuolilla tehdä mitään peliliikkeitä. Tai sulla ja sillä miehellä, joka ei ole poikaystäväsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä