Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen oli VIIMEISIN eksä (heitä on useampi)

Vierailija
08.08.2017 |

- Feikkasi alussa jotta ihastuisin häneen.
- Poltteli kannabista
- Röökasi
- Söi surkeasti
- Sitten eräs jatkuva syömiseen/juomiseen liittyvä asia, joka on liian ilmeinen, joten jätän kertomatta. Epäterveellinen tapa kuitenkin.

- Yritti määrätä menot
- Ei ikinä alun jälkeen suostunut olemaan yötä luonani (keksi siihen kyllä mukamas ymmärrettävän selityksen, mutta silti... ei tuntunut kivalta)
- Epäili minua KAIKESTA
- Samaan aikaan väitti kovasti olevansa itse rehellinen. Inhoaa syvästi pettäjiä, joten ei ikinä itse pettäisi. Kuulemma.
- Kadehti minua
- Yritti lytätä
- Asetti aikarajoja, missä vaiheessa suhdetta mistäkin aiheesta "SAA" puhua. Naurettavaa... toisin sanoen en saanut tippaakaan myötätuntoa asioilleni, sain olla pahan oloni kanssa ihan itsekseni eikä eksä vahingossakaan yrittänyt piristää.
- Ahdisteli yhteenmuuttopuheilla HETI ALUSSA

Jnejnejne. Kaiken huipuksi hän itse paljasti stalkkaavansa minua tällä palstalla (eron jälkeen). Eikä edes mitään nimimerkkiä (koska hänellä ei ole tiedossa niitä), vaan ip-osoitteen perusteella..........

Lisäksi hän teki minusta herjausprofiilin nettiin eron jälkeen.

Kaikki se käytös (+ asiat joita en kertonut tänne) kertoi siitä, ettei eksä ollut ok eron suhteen. Hän ei uskaltautunut edes tulemaan tapaamaan minua, jotta olisin voinut hoitaa jättämisen kasvotusten.

Enää en voisi tuhlata elämääni sellaiseen ilkeään paskaan.

EN, EN, EN. Virhe oli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä suhde teillä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  kuvittelet että ketään kiinnostaa sinun huono miesmakusi? Onhan tuollaisiin hyypiöihin sortuminen noloa tunnustaa jopa nimettömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän