Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh mikä äiti odotuspalstalla

Vierailija
02.04.2006 |

Tuolla mistä siteitä jälkivuotoon.

" Mä ainakin pakkasin laitokselta kassiin

parit verkkoalkkarit ja parikymmentä isoa sidettä. Ajattelin niin härskisti et maksan kalliit vuorokausimaksut siellä olosta ja vielä lähtöpäivästä, puhumattakaan et mies oli mukana(meillä siis perhehuone)joten maksettiin tuplahinta joka päivältä ni siihen rahaan saa laitos sponssata mulle pahimpaan jälkivuotoon tarvittavat siteet ja mukavalta tuntuvat kertakäyttöalkkarit. Enkä meinaa tuntee huonoo omaa tuntoa.

Olisinhan mä voinut tarvita laitoksella ollessa enemmänkin siteitä kuin mitä nyt käytin niin miksen siis ottaisi kotiin avuksi niitä siteitä kun kerran ne osottautuivat hyviksi ja käyttöönhän ne on sielläkin tarkoitettu. !

"

Tuli mieleen se taannoinen " mitä otit laitokselta" -keskustelu. Tuo nyt ei niin kamalan suurta ottanut, mutta nuo perustelut!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kirjoittelee huvikseen (rehellisesti) niin mitä ihmeellistä tuossa oli? Itse olisin tarvinnut myös siteitä synnäriltä vielä n. puolen vuoden kuluttua jälkikäteen, mutta kun niitä ei myydä edes apteekissa mikä selvisi kysymällä. Tuskin kyse on vain hinnasta vaan käytännöntarpeista. Ja totta, maksettiinhan siitä perhehuoneestakin enemmän. Hällä väliä. En aio mennä lueskelemaan kys. ketjua.

Vierailija
22/25 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joskus vienyt jotain synnäriltä. Mitäs sitten luulette niiden hoitajien tekevän? Mm. syövät potilaiden ruokia, varastavat lääkkeitä, tarvikkeita, jne...

Ihan vain lukeneena Helsingin kaupungin sisäistä keskustelupalstaa...

ja kun kirjoitin sinne tästä että äidit saattavat viedä jotain, sain vastauksen että se on hyvin pientä ja niin ne hoitajatkin tekevät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastinetta rahalle. Vuorokausi maksu sisältää hoitohenkilökunnan, synnytyslääkärin anestesialääkärin ym. Paikalla olon...ruoan. Mistä saat ko. hinnalla neljä ateriaa päivässä ja puhtaat vaatteet. käsittämätöntä! saatika lääkkeet esim. yksi lääke ampulla voi maksaa yli 100¿.

ja mitä hoitajat varastaa niin siihen en viitsi edes puuttua.

MISSÄ SUOMALAISTEN MORAALI???

Vierailija
24/25 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat katsoivat oikeudekseen viedä noita toisten lahjoittamia vaatteita mukanaan sairaalasta.

Vierailija
25/25 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja sanoi, että ota nyt ihmeessä niitä mukaan. Verkkokalsarit kun ovat kertakäyttötavaraa. Antoi vielä lähtiessäni paketin niitä jättisuuria siteitä mukaan, vaikken olis edes huolinu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan