Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kauan kesti esikoisesi synnytys?

Vierailija
27.03.2006 |

Oliko helppo?

Ja tuliko tyttö vai poika?

Mä alotan:

Kesto 18h

Mielestäni helppo, ei vertausmahdollisuutta

Ja pieni tyttö tuli :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen on tullut 3 lisää....nuorin 4-v. :D

Vierailija
2/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16h, ei vaikea synnytys, ilman apuvälineitä poika tuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistus 12min. Tosi helppo(jos niin voi synnytyksestä sanoa) ja nopea.

Vierailija
4/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli ja suht helppo synnytys.

Vierailija
5/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin ajatellen helppo.

Poika tuli

Vierailija
6/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivulias mutta helppo

Vierailija
7/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,5t helppo oli.

Vierailija
8/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erittäin kivulias ja raju, koska avautui niin nopeasti. Supistuksia tauotta.

Helpohko oli, paitsi että ponnistus ikävä kun pojalla pipo oli 39 cm.

Vierailija
9/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen kestoksi tuli 15 tuntia ja ponnistus siitä 55 minuuttia ja ihana tyttö tuli! Helppo synnytys

Vierailija
10/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti 22h, josta ponnistusvaihe 2h 20min. Synnytys oli hyvinkin kivullisesti hallittavissa. Olen kokenut paljon suurempaa kipua sairaskohtauksen yhteydessä.

Vierailija
11/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesto 3h20min. Ja tosiaan, kivulias ja raju, koska avautui niin nopeasti... Eikä tietenkään mitään kivunlivitystä ehditty antamaan. Ja supparit tuli heti ekasta lähtien lähes tauotta, alkuun taisi olla 3 minuutin välein, mutta nopeasti tihentyivät siitä vielä.

Helppo oli muuten, ponnistuskin meni mallikkaasti muutamassa minuutissa.

Vierailija:

Oli erittäin kivulias ja raju, koska avautui niin nopeasti. Supistuksia tauotta.

Helpohko oli, paitsi että ponnistus ikävä kun pojalla pipo oli 39 cm.

Vierailija
12/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina aloitettiin käynnistys epäkypsästä tilanteesta. Sitä sitten jatkettiin yli viikko, lepopäiviä välillä. Seuraavan viikon tiistana oli koko päivän mietoja suppareita jotka paheni iltaa kohti, puolilta öin oli jo niin kipeitäkin että oli varma että pääsen pian saliin. Mutta ei mitään, piikki vaan pakaraan ja " nukkumaan" . Supparit oli koko yön niin kipeitä että nukahdin vasta kuudelta aamulla. Seitsemältä lääkäri oli sängyn ääressä tekemässä sisätutkimusta ja sitten hopihopikiireellä saliin. En kyllä tajua mikä hirveä kiire siinä oli, kun ei ollut enää suppareitakaan. Hyvä kun sain suihkussa käydä, aamiaista en ehtinyt syödä. Tipalla supparit käyntiin, kahden maissa ponnistamaan ja puoli viideltä kärrättiin leikkaussaliin.

Vierailija
13/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oliko helppo?

Ja tuliko tyttö vai poika?

Mä alotan:

Kesto 18h

Mielestäni helppo, ei vertausmahdollisuutta

Ja pieni tyttö tuli :)

Vierailija
14/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea, imukuppi, kamalaa rytinää.

Vierailija
15/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo synnytys, vaikka vertailupohjaa ei ole, olin valmistautunut pahempaan. ja poika tuli!

Vierailija
16/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistus tunnin. Ei mitenkään erikoinen synnytys. Iso tyttö tuli.

Vierailija
17/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjattiin vaan sairaalassa oloaika eli jotain 11h. Ihan suht helppo oli kun sai rauhottavia+ kaikkea kivunlievitystä (mitä ei muissa synnytyksissä saanut)

Tyttö syntyi, melkeen 4kg

Vierailija
18/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva ei meinannut laskeutua alas, vaikka kohdunsuu oli jo auki. Synnytys oli kätilön mukaan raju ja pitkä -- supistukset tulivat noin minuutin välein viimeisen 5 tuntia. Itse varsinkin jälkeenpäin pidän aika helppona -- en revennyt, ja jollain mystisellä tavalla hallitsin tilanteen vaikken kivuiltani pystynyt puoleen vuorokauteen puhumaan. Hengittelin vain, ja lauloin synnytyslaulua ja heijasin itseäni pallolla/sängyn päädyssä seisten ja mies hieroi. Lopussa kätilö laittoi muutaman aquarakkulan alaselkään, mutta muuten synnytys oli luomu. Ponnistusvaihe oli sitten kaiken avautumisen ja laskeutumisen jälkeen yhtä juhlaa -- 4 supistusta ja ihana pieni mies ulkona! POika myös mönki itse rinnalle -- en ollut tajunnut, että vauvat todella osaavat tehdä tämän pienen ihmeen :)

Vierailija
19/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella imukupilla yritettiin auttaa mutta tulikin sitten loppujenlopux ilman tyttö :)

jos vertaa tokan lapsen synnytykseen niin sanoisin synnytystä vaikeahkoksi/rankaksi

nimim. pian kolmen äiti

Vierailija
20/22 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskikokoinen tyttö tuli.

melko helppo synnyttys mulle, vauva väsyi niin, että oli aluksi happikaapissa jonkun aikaa, nyt jo terve koululainen :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme