Maailman helpoin tapa päästä puhelinmyyjistä eroon kun vastaa puhelimeen
Tässä tämän vuoden olen joka kerta, kun puhelinmyyjä soittaa, kysynyt heti alkuun jämäkästi, onko tämä myyntitilanne, tai vastaava. Jos myöntää, sanon heti että en halua vaihtaa nykyisiä palveluntarjoajiani, enkä tilaa/osta mitään. Toki jämäkästi, ja joutuu ehkä puhumaan päällekin. 100% kaikista myyntipuheluista on topannut tähän, kun olen heti toivottamassa hyvää päivänjatkoa tämän perään. Taattua hommaa, kokeilkaa ihmeessä. Ei niiltä tarvitse ns. sympatian takia ostaa mitään.
Kommentit (9)
Ei ole helpoin tapa. Helpoin tapa on vain lopettaa puhelu turhia puhumatta.
Mä lyön luurin korvaan kun kuulen millä asialla soittaa. Eivät soita takaisin
Helpoin tapa on tehdä puhelinmyyntiesto.
Minä lasken aina puhelimen pöydälle katkaisematta puhelua ja jatkan hommiani. Antaa ääliön puhua itsekseen tyhjälle... :-D
Voi sitä ystävällinenkin olla. Työtäänhän ne vain tekevät, enkä itse ainakaan halua ns. lyödä luuria korvaan. Ei ole minulle ainakaan kahta kertaa enää samasta lafkasta soitettu.
Mutta, kukin tyylillään. :) Aurinkoista loppukesää!
ap
Moi myytkö jotain? Kiitos ei hei hei ja kliks
Mä sanon suoraan päälle, että "juu, en ota mitään, kiitos hei" ja lyön luurin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, voisin ottaa markkinointieston. Kuitenkin joku sen sanoo heti. En vain ole jaksanut sen jälkeen kun se on viimeksi umpeutunut. Näihin puheluihin menee se kymmenen sekuntia maksimissaan, ja puhelut ovat huomattavasti vähentyneet viimeisen neljän kuukauden aikana.
ap
No, jos ehdottomasti haluat näitä kymmenen sekunnin puheluja, niin omapa valintasi. Mulla meni noin 30 sekuntia siihen markkinointiestopuheluun.
Ja kyllä, voisin ottaa markkinointieston. Kuitenkin joku sen sanoo heti. En vain ole jaksanut sen jälkeen kun se on viimeksi umpeutunut. Näihin puheluihin menee se kymmenen sekuntia maksimissaan, ja puhelut ovat huomattavasti vähentyneet viimeisen neljän kuukauden aikana.
ap