Lue keskustelun säännöt.
Autottomat eivät tajua, että näen heidät taustapeilissä!
07.08.2017 |
Äsken parkkipaikalla yks henkilö leikki auton etupuolella niin kuin ei olisi huomannut minua, huomasin kyllä sen pienen vilkaisun. Mutta kun ajoin ohi, hän kävellessään kääntyi katsomaan! Hahaa! Ei tainnut tietää että mä näin sen aika selkeästi.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliko se joku tuntematon siis?
Tästä tuli vaan mieleen laajemmin tämä asia, että aika usein ihmisiä tosiaan ei katsota, jos on vaara, että katsotaan takaisin tai katse huomataan.
Kerran kävelin kauniin siskoni kanssa vierekkäin ja meidät ohitti joku tosi välinpitämättömän näköinen mies. Sain ohituksen jälkeen kummallisen idean, että kurkkaan nopeasti sitä miestä, niin eikös vain tuo mies katsonutkin meihin päin, siis siskoani, oletan. En tosiaan yleensä tee noin, joten oli vain jännä huomata, että kun kerran tein, niin kappas, se ihminen tosiaan katsoi "salaa", oli siis oikein päänsä käänsi, mutta vasta kun emme olisi huomanneet sitä (ellen olisi saanut sekopäistä ideaa katsoa itsekin häneen päin).
Itsekään en juuri "uskalla" ottaa muihin katsekontaktia. Kun vastaan tulee kävellessäni autoja, katson poispäin, mutta jos olen itse autossa/bussissa, niin katson kaikkea ympärillä olevaa ja ihmisiäkin rohkenen silloin tarkkailla.