Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaisa Liskin poika avautuu risaisesta lapsuudestaan

Vierailija
07.08.2017 |

Kaisa on monesti avautunut, kuinka hänen lapsuudenkotinsa ei ollut hyvä, eipä ole kyennyt parempaa tarjoamaan itsekään lapsilleen.

Haastattelu tv7 kanavalla netissä nimellä Valtteri Kallio.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hänellä ole myös Manu-niminen poika?

On. Syntyi niihin aikoihin, kun Kiinteistökuningatar tuli telkkarista. Siinähän esiteltiin lastenhuonetta, jonka Kaisa oli laittanut isolla rahalla tytölle sopivaksi ja sitten piti laittaa isolla rahalla kaikki uusiksi, kun lapsi olikin poika. Eipä tarvitse ihmetellä, miksi on miljonnavelat niskassa. 

Vierailija
22/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloinen poika. Ihana että on löytänyt turvan ja tasapainon elämäänsä.

Suloinen poika? Kaisa Liskin Valtteri-poika on 36-vuotias mies, jolla on itselläänkin jo lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hänellä ole myös Manu-niminen poika?

On. Manu syntyi 2012, jolloin Kaisan esikoinen Amanda oli 26v ja toinen lapsi Valtteri oli 22v. 

Vierailija
24/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Lisko on ihan psyko. Oli kerran ravintola-allalla (ennen julkisuuttaan) työskennellessään yrittänyt hakata tarjoilijan, jonka asenne ei kuulemma miellyttänyt.

Vierailija
25/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää Kaisan persoonaan kantaa ottamatta haluaisin antaa vähän ajattelemisen aihetta. Ikävä kyllä se menee niin, että kun on lusikalla saanut, ei voi kauhalla antaa. Miten ihmeessä rikkinäisen lapsuuden kokenut pystyy tarjoamaan lapsilleen jotain muuta? Hän normaalinsa on se rikkinäinen. Toki, on ihmisiä, jotka pystyvät muuttamaan ns. historiaa, mutta se vaatii todella paljon voimavaroja ja usein näitä ei ole. Itse huostaanotetun lapset otetaan huostaan jne. 

Itse olen elänyt rajattoman lapsuuden. Elämä on ollut todella vaikeaa jossain välissä. Kun sain lapseni, niin päätin, että heillä on rajat ja rakkaus. Se on vaatinut minulta paljon ponnisteluita. Mutta oli sen arvoista. Minulla on kaksi tervettä, empaattista ja fiksua nuorta aikuista, jotka osaavat pitää rajansa. Minä onnistuin siis ja olen tästä ylpeä. Rytökasastakin voi ponnistaa. 

Vierailija
26/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia". Näin!

Vierailija
27/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kertoa. Ei ole pakko katsoa.

Vierailija
28/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset söi ohjelmassa eineksiä ja pikaruokaa

Vierailija
29/30 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset söi ohjelmassa eineksiä ja pikaruokaa

Niin? Onko siinä mielestäsi jotain ihmeellistä?

Vierailija
30/30 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallelujaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi