shortsit lennolle??
Kehtaako laittaa shortsit lennolle, kun kohdemaassa on lähemmäs 40c.
mielipiteitä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen kuullutkaan että miehille olisi häpeällistä matkustaa shortseissa...
Kyllä se on ihan yhtä häpeällistä miehille kuin naisille. Kukaan ei halua nähdä teidän jalkojenne ihoa. Ottakaa huomioon ettette ole lentokoneessa yksin.
Eikö lentoemännilläkin ole hame? Mitä pahaa jalkojen ihossa on??
Olen monta kertaa ihmetellyt näitä "koneessa on aina kylmä"-vastauksia. Oletteko te koskaan edes lentokoneessa olleet? Ei siellä mikään kylmä ole, ihan normaali huoneenlämpö. Sitä puhallinta katossa saa säädettyä vaikka kokonaan kiinni, jos ilmavirta tuntuu kylmältä. Vai mistä se kylmä teille tulee? Itse matkustan kesäaikaan aina hameessa, enkä palele koneessa muulloin kuin väsyneenä, eli useimmiten yölennoilla. Mutta niillä palelenkin sitten, vaikka toppapuvussa.
Vierailija kirjoitti:
Sortsit ei ole aikuisen ihmisen vaatekappale muualla kuin rannalla ja urheillessa. Eikä ne sitä paitsi ole yhtään sen viileämmät kuin kevyt hame tai ohuet housut. Ei kukaan halua viereensä inhottavia paljaita kananlihaisia kinttuja koneessa. Ja kuitenkin palelet siellä ilmastoinnissa, ja sitten pitää hakea vilttiä ja valittaa kun vetää ja on kylmä.
Millähän lailla shortsit on eri asia kuin hame? Syntiset paljaat jalat näkyy kummastakin.
Kohta joku varmaan tulee sanomaan, ettei koneessa saa ottaa kenkiä pois jalasta.
On kyllä ollut monesti lentokoneessa kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sortsit ei ole aikuisen ihmisen vaatekappale muualla kuin rannalla ja urheillessa. Eikä ne sitä paitsi ole yhtään sen viileämmät kuin kevyt hame tai ohuet housut. Ei kukaan halua viereensä inhottavia paljaita kananlihaisia kinttuja koneessa. Ja kuitenkin palelet siellä ilmastoinnissa, ja sitten pitää hakea vilttiä ja valittaa kun vetää ja on kylmä.
Millähän lailla shortsit on eri asia kuin hame? Syntiset paljaat jalat näkyy kummastakin.
Kohta joku varmaan tulee sanomaan, ettei koneessa saa ottaa kenkiä pois jalasta.
Sinäkö se levität sitä jalkahien katkua muiden harmiksi? Kuule, ihan joka paikassa ei saa olla kuin kotonaan. :D
Av:llä on ihan omat lentosäännöt :) Jotenkin tuntuu että nää kokemukset perustuu johonkin Rodoksen lomalentoihin...
Penkkejä ei saa kallistaa tai takana oleva kiukuttelee ja potkii, räkii päälle ja oksentaa (ja sata av-mammaa komppaa).
Shortseissa ei saa matkustaa, eikä ilmeisesti hameessakaan. Paljasta ihoa ei saa näyttää ja koneessa on poikkeuksetta kylmä eikä huopia ole saatavilla.
Kenkiä ei saa kukaan ottaa pois tai muuten jalkahien katku leviää matkustamoon.
Miksi mä en koskaan törmää tällaisiin ohjeisiin vaikka matkustan työni vuoksi aivan liikaa?
Kaikki kallistaa penkkiä kun on mannertenvälinen lento. Todella moni on vaatetettu kevyesti (en nyt puhu suomalaisista), koska siellä mihin lento menee tai mistä se lähtee on trooppinen ilmasto). Tuskin kukaan pitää kenkiä jalassa 12 h lennon aikana jne.
Vierailija kirjoitti:
Koneessa ilmastointi on yleensä kylmällä ja palellut ennen sinne kohdemaahan pääsemistä. En laittaisi.
Ei missään koneessa ole kylmä ollut. Hädin tuskin viileä.
Itse lennän shortseissa jos vaan kohdemaassa on hellettä.
Mulla on yleensä vaihtovaatteet matkalaukussa päällimmäisenä, jotka vaihdan sitten lentokentän vessassa. Ainakin pidemmillä lennoilla oon aivan jäässä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yleensä vaihtovaatteet matkalaukussa päällimmäisenä, jotka vaihdan sitten lentokentän vessassa. Ainakin pidemmillä lennoilla oon aivan jäässä!
Mitä ihmeen vilukissoja täällä on?
Yhden ainoan kerran olen koneessa palellut, kauan sitten lennettii Finnairilla Kreikkaan ja silloin koneessa oli oikeasti K-Y-L-M-Ä.
Te olisitte kuolleet sillä lennolla. :D
Eli käsivarret ja hiuksetkin pitää peittää?