Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä seksuaalista hyväksikäyttöä?

Vierailija
07.08.2017 |

Isäni tyydytti itsensä kun katseli minua, en siis saanut lähteä tilanteesta pois,olin tuolloin murrosiän kynnyksellä 11-12 vuotias. Tapahtumasta on jo aikaa mutta tapahtumat ovat nousseet mieleeni, ahdistaa ja masentaa. Kerroin näistä muistoistani isälläni joka kielsi kaiken ja katkaisi välimme.Minulla on myös muita isäni tekemiä asioita muistoissa ja ne ovat väkivallalla uhkailua yms.Ei nämä varmaan normaaliin lapsuuteen kuulu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sinuna hakeutuisin terapiaan ja tekisin rikosilmoituksen.

Vierailija
2/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teen rikosilmoituksen kun asiasta on jo aikaa n.15 vuotta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teen rikosilmoituksen kun asiasta on jo aikaa n.15 vuotta?

Ap

Jos oikein muistan, voit tehdä sen viimeistään sinä vuonna kun täytät 28 v. Eli ilmeisesti olisi vielä aikaa?

Vierailija
4/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala...no tietysti on. Ja todella TODELLA iljettävää.

Vierailija
5/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä seikka kun isäni ei anna minun pitää yhteyttä myöskään äitiini. Äiti ei siis tiedä näitä asioita tai jotain tietää mutta ei niitä pahempia asioita joita olen kokenut.

Ap

Vierailija
6/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä seikka kun isäni ei anna minun pitää yhteyttä myöskään äitiini. Äiti ei siis tiedä näitä asioita tai jotain tietää mutta ei niitä pahempia asioita joita olen kokenut.

Ap

Miten hän voi sen estää?

Vierailija
7/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta poistui täysin asiallinen, lain kohtaa lainaava viesti välistä?

Vierailija
8/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
9/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten isäsi estää yhteydenpidon äitiisi? Onko äiti lukittujen ovien takana, ei saa vastata puhelimeen eikä käydä ikinä missään yksin? Ja isäsi teot ovat kuvottavia ja ehdottoman väärin.

Vierailija
10/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten hän sen estää? Tosi hankala keskustella täällä kun viesteissä on joku 5 min viive :/

Vierailija
11/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten isäsi estää yhteyden äitiisi, kertoisitko? Tiedätkö äitisi sähköpostiosoitteen? Kirjoita hänelle sähköposti, jossa kerrot kaikista isäsi tekemistä asioista. Sitten menet poliisilaitokselle tai teet sähköisesti rikosilmoituksen. Isäsi pitää saada vastuuseen, hän voi tehdä saman jollekin toiselle lapselle.

Vierailija
12/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on täysi psykopaatti jos voi noin äitiäsi kontrolloida! Tee rikosilmoitus

Vierailija
13/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on esim, kieltänyt äitiäni vastaamasta p uheluihini tai sitten kun soitan äidille isäni vastaa puheluihin. Minusta tuntuu, ettei äitini voi kovin hyvin tuossa parisuhteessa.

Ap

Vierailija
14/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ainoa lapsi?

Vierailija
15/15 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita äidillesi jostain eri numerosta, hanki vaikka prepaid.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi